Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes for min del at gutta tviholder på rackene dobbelt så lenge som jentene. Er det mer legitimt fordi de løfter tyngre?

Forøvrig gidder jeg ikke å irritere meg over det. Jeg tapper på skulderen til en av muskelbuntene og spør med hyggelig stemme om jeg kan overta når de er ferdige, før jeg setter kursen mot andre apparater i mellomtiden. Ofte får man jo også gå i mellom settene når man ofte har så lange pauser mellom.

...selv om jeg ikke synes det er helt optimalt, da pausene ofte blir litt for korte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo hver gang fitnessbloggen har en artikkel om en eller annen tulleøvelse så har du 2-3 jenters om gjør akkurat den øvelsen på gymmet noen dager senere. Husker det var en artikkel om glute brigde. :v

Trening og swoling var bedre før, da det ikke var så mainstream og selvrealisering ikke hadde noe med Klasbu å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg ofte selv over at det har blitt så in blant jenter å trene knebøy o.l. Likte bedre "gamle dager" (ca 2 år siden) da jenter flest trodde tredemøllen og apparater var det beste:p Da var det få jenter i frivektavdelingen, nå kryr det!

Når ALLE skal trene knebøy sier det seg selv at det blir kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hater på folk som trener mage på situpsmaskiner. og deretter tror de trener biceps ved å last max vekter på ez-stanga og hive på skuldrene allerede under oppvarming. og som er fryktelig tynne, men som tror de er fit, fordi de har så lite underhudsfett at blodåra vises på armen, noe som ikke er resultat av hard trening, men elendig kost bestående av 1 tilfeldig måltig pr dag og x ant liter redbull....

også hater jeg på menn i 50-åra som droppa å trene i tiden mellom 25 og 49 år, som har tynne armer og stor tutmage og som sitter lenge og glor tomt ut i luften mellom hvert sett på en av fjolleapparatene en hjernedød PT har gitt dem i programmet sitt...og som tror de spiser sunt fordi kona nekter dem alt annet enn knekkebrød til lunsj....

også hater jeg på gutta som tror de eier markløftmatta bare fordi de vingler i knærne og tar mer enn meg til oppvarminga...

også hater jeg de frekke betterbodieskledte 17-åringe jentene som tror de er bikinifitnessmodeller bare fordi de de bruker 100kg maskara og løshår, og som forsøker å trene mellom mine sett UTEN å spørre først!!!

også hater jeg speeda østeropeere som stinker svette og bol og opptar 3 ulike stasjoner på samme tid og som gauler SPAAAARTA før hvert sett...

phuuuu...det var godt å få det ut. Hating er undervurdert! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kvalifiserer bare til gasp om du minimum tar 200kg i mark på en dag du er sliten!

Vel, i min verden tilhører gasp buksa til de som har chestday og bi på mandager,,, for å deretter dukke opp neste mandag,,, eller 14 dager etter... for å så gjøre det samme... (nei, da har de ikke trent noen dager imellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som alltid skryter av at de tar sitt eget kroppsvekt i biceps curl, og når man først ser dem trene øvelsen, så bruker de belte. Hvem faen trenger belte til biceps curl? Og ryggen er såpass bøyd bakover at det nesten blir helt horisontalt.

Hater folk som absolutt skal stå tett inntil deg når man kjører skråbenk med manauler. I noen tilfeller har man ikke noe annet valg enn å treffe dem for å jage dem bort.

Hater folk som alltid skal snuble i vannflasken min som står tett inntil benken. Faen er du blind eller? Klarer du ikke å se hvor du går? :banghead:

Hater flere folk, men det får være nok nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er fitnessbloggen sin skyld.

nå begynner jeg å bli sykt lei av alle aspirerende fitnessberter som okkuperer knebøyracket i timesvis med 30kg. jævla strong is the new skinny og bootybuilding.

tren hard & eat clen i noen år, i stedet for å prøve å ta igjen 10 år med smågodtspising med 100 set utfall og knebøy i løpet av 1 økt!

så til deg som har vært medlem på ELIXIA i 3mnd og kjøpt 2XU thights, ny rosa nike-skjorte og laget blogg: det holder med 3-4 set bare du gjør de hver uke i noen år :)

God jul å merry xmas :)

Jeg trener knebøy to ganger i uken. Sliter veldig med teknikk og styrke. Klarer bare 30-35 kg.. Har i lang tid unngått å ta det fordi jeg føler meg så svak og føler folk "ser på meg", men har akkurat klart å komme over kneika og tørre å trene det. Da hjelper det faktisk lite, og er svært lite konstruktivt av deg, å bli hengt ut og gjort narr av på en slik måte. Det er nettopp slikt som gjør at flere ikke kommer i gangm ed eller tør å trene på senter, fordi de er redde for å bli gjort narr av. Hva med å faktisk synes det er bra at vi tør å ta tak i noe vi er dårlige på og gjør en innsats for å bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...