Jump to content

Jailin

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  1. Det er mye mulig. Jeg vil tro at jeg også ville rast opp i vekt om jeg fortsetter å spise mine 3000kcal dagen, uten å trene. Men du starter vel nesten "på nytt" etter så lang tid hvis du ikke har vedlikeholdt på noen måte. Så det vil jo fortsatt være naturlig å gå opp litt nå, vil jeg tro. Det kan være verdt å prøve og legge seg på et litt mindre underskudd, kanskje 500kcal i stedet for 1000kcal. Tror det er det Therese prøver å si, uten at jeg er helt sikker på det.
  2. Ser ut som du øker greit på vektene. Når du trener styrke samtidig er det helt naturlig å gå opp litt i begynnelsen. Vil anbefale å prøve målebånd, vekta er ikke til å stole på. Man kan svinge mye fra dag til dag, og forskjellige vekter kan også vise forskjellige tall. Og du har sannsynligvis nye muskler som tar mindre plass. Så lenge du ligger i underskudd skulle du vel gjøre det riktig, jeg så ikke så nøye på matloggen din, akkurat det vet jeg ikke så mye om.
  3. Høm.. 2 par sko (løping og løfting) Vannflaske Loggbok m/penn Wristwraps Hansker (som ble brukt 1 gang) Iphone armbånd Øreplugger Tyggis Hengelås Hårstrikk x-antall tamponger som flyr overalt hver gang jeg åpner baggen.
  4. 82 som jeg kan huske. Nå fikk jeg lyst til å se film.
  5. Jeg brukte rundt 5000kr i fjor. Det er snakk om 2par sko og 26 plagg. Alt på tilbud, eller fra HM Startet ordentlig i januar, og frem til da hadde jeg kun trent i joggebukse og vanlig t-skjorte. En venninne fikk meg til å prøve tights, så etter 2 uker gikk jeg til innkjøp av mine første skikkelige treningsklær. Liker mye bedre å trene i det, da jeg ikke føler meg helt gjennomvåt. Så langt i år har jeg klart å bruke 1000kr, det var et par nye sko og en ny bh. Har en følelse av at jeg kommer til å bruke mer i år!
  6. Jeg er på din høyde! Du har nesten(varierer med 1-2cm) samme mål som det jeg hadde rett før sommeren, og jeg er 1 cm høyere enn deg. Veide på denne tiden 2-3kg mer enn deg(+ikke eksisterende pupper). Bare for å vise, jeg er til høyre på bildet her, så jeg vil si du virker helt normal! [ATTACH]128113[/ATTACH] (ikke spørr hvorfor vi var kledd slik.. ) Og jeg har enda større lår i dag, og er fornøyd med det
  7. 20år, 156cm, 54kg Knebøy: 60-70kg Frontbøy: 25kg (utført 2 ganger, får så forbanna vondt av stanga, men er vel en tilvendingssak) Markløft: 50-60kg Benkpress: 35kg Militærpress: 20-22kg Hipthrust: 40-50kg Pullups: 3 Bicepscurl: Hantler 9kg Fransk press: 12-15kg Beinpress: 150-200kg (kan variere mye her ) Nedtrekk: 40-45-kg
  8. Har nedprioritert biceps, triceps og bryst ganske lenge nå. Men nå har jeg fått det også på programmet, siden jeg har lyst å bli sterkere i dips(og armer). Legger er noe jeg finner på å trene mens jeg venter på feks min tur til å ta knebøy, altså ikke kjempe ofte, men det hender. Og siden jeg nå prioriterer mye armer og byst, så har plutselig mye av magetreningen forsvunnet Alltid noe som blir nedprioritert fremfor annet her..
  9. Nå har jeg lest i denne tråden i 1 time, så mye rart. Fant ut at jeg må spare litt til neste gang jeg trenger noe å le av Måtte tenke hardt før jeg kom på noe jeg kunne bidra med, opplevde dette for snart 1 år siden. Var rimelig fersk på treningssenteret selv på denne tiden. Jeg og min treningspartner kjørte beinpress i tåhev maskina, følte oss kjempe sterk som tok 100-110kg her. Oppdaget senere at å kjøre i den andre gjorde at vektene måtte reduseres med nesten 50% . Uansett, en litt lubben fjortiss kjørte benkpress rett bortenfor, han peste og stønnet så høyt at det var umulig å ikke legge merke til det. Vi sendte hverandre blikk som sa ”jævlig unødvendig, du synes også det er vanskelig å ikke legge merke til det?”. Da han var ferdig kom han bort til oss og spurte om han ikke kunne kjøre noen sett i mellom. Så klart svarte vi. Han deisa rumpa ned i setet, stilte seg inn, satte vekta på det høyeste. Nå skal han prøve å vise seg litt frem tenkte vi begge. Det er ganske trangt så vi stod 1m fra han og småpratet mens han kjørte tåhev, trodde vi.. Da jeg snudde meg og så viste det seg at han satt å bøyde overkroppen fremover nesten parallelt med beina, samtidig som han bøyde knærne 10cm. (Altså ikke tåhev, men en merkelig variant av beinpress)For så å rette opp overkroppen igjen samtidig som han strakte ut beina. Det hele foregikk i et tempo som sannsynligvis var 30 reps på 10 sekunder. Så hadde han en liten 5 sekunders pause, og kjørte 30 nye reps på 10 sekunder i 4 sett. Største bevegelsen var altså da i overkroppen. Etter det takket han og forsvant, enda like rød i trynet som en tomat. Har aldri hatt så vanskelig for å ikke begynne å le av noen andre på trening.
  10. Tidligere da jeg trente ganske hardt ble jeg alltid kjempe sulten, spiste nesten før jeg var ferdig å trene. Pleide også alltid å trene etter 21.00, ble som regel såpass sliten at jeg sovna så fort jeg hadde tatt en dusj og lagt meg i senga. Begynte så å trene rundt 13.00 da det ble mindre forelesninger på skolen, fikk alltid en liten energiboost etterpå. Nå, litt slappere på treningsfronten og føler meg helt fin etter trening, litt småsulten.(trener på kvelden) Har energi til alt for langt ut på natta, kroppen blir selvfølgelig litt sliten, men hodet? Nei. Tror jeg må begynne å trene om morran, eller bare trene hardere:grumpy:
  11. Jailin

    Dagens Glade

    Begynte med julegavene i dag, brukte kun litt over 2 timer, og bare 2 igjen
  12. Men da lærte vi noe nytt i dag også. Da blir vel svaret at der er en "myte" at de er rå, og pølsene er behandlet før dem ble pakket
  13. ^ Samme, og spiser fortsatt rå pølser. Regner med det er fordi det kan være mye bakterier i rått kjøtt som du dreper når du koker/steiker det. Så sies det at kylling og svin ikke skal spises rått og i hvertfall ikke kvernet kjøtt. Og kjøttdeig og pølse er kvernet kjøtt. http://www.forskning.no/artikler/2009/september/230079
  14. Jeg var i et bryllup en gang der ei jente hadde tatt på seg en lysrosa ballkjole(nært hvit). For oss som ikke kjente eller hadde sett bruden enda kunne man lett trodd at hun var bruden. Hørte også mange som hvisket rundt om det. Og det var vel ikke helt heldig :rolleyes:Ellers har jeg også hørt at man helst skal unngå hvitt, svart og rødt
  15. Har for øyeblikket planer om å spise en hel 200g plate med sjokolade. Snart drukket 3 julebrus også, nam.
×
×
  • Create New...