Jump to content

Vinivega

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei. Hvis du skal kjøre 5x5 så ville iallefall jeg kuttet ned/ut spinninga i den perioden. 5x5 er krevende for kroppen, med tanke på restitusjon. Med godt kosthold og styrketrening så er det fullt mulig å bygge muskler, mens man reduserer fettprosenten. Ser ut som du ligger greit på protein ca 2,9g pr/kg kroppsvekt. Hva det gjelder fett og karbohydrater håper jeg noen andre kan svare bedre på. Samme med hvor mye kalorier, jeg mistenker at du ligger litt lavt, men har desverre ikke kunnskap nok til å komme med noe kvalifisert svar.
  2. Protilox med cappucinosmak! Dyrt, men smaken er helt fantastisk.
  3. Jeg forkaster vel ikke barndommen din, ved og ikke spise brunosten min?
  4. Kunnskap, å vite hva man bør gjøre og ikke gjøre.
  5. Mitt kosthold på ca.3400kcal Frokost: 1 kiwi, 30g proteinpulver(minimun 75g prot per 100g), 3 egg+tran Lunsj: 400g karbonadedeig(5%fett), 250g grønnsaker Mellommåltid: 30g nøtter, 1 skyr Middag: 400g karbonadeig, eller 400g annet magert kjøtt(sammen med 3 spiseskjeier olje), 100g avokado, 120g ris/pasta eller 500g potet og 250g grønnsaker. Etter trening: 30 g shake, 6 riskaker(på treningsfrie dager byttes riskaker med ett eple.) Kveldsmat: 100g havre, 1 boks mager kesam, 200g bær, 30g proteinpulver.+tran karbonadeig/mager kesam/cottage cheese/skyr/svin/egg/torsk, det finnes veldig mange gode proteinpulver. Når det kommer til egg, så støtter jeg PlastBox, du trenger også nok fett om du skal bli sterk. kalorier pr.100g kcal Protein Fett Karb. Egg, eggehvite, rå 42 10.2 g 0 g 0.4 g Egg, eggeplomme, rå 308 15.8 g 27.1 g 0.2 g
×
×
  • Create New...