Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

og det er fitnessbloggen sin skyld.

nå begynner jeg å bli sykt lei av alle aspirerende fitnessberter som okkuperer knebøyracket i timesvis med 30kg. jævla strong is the new skinny og bootybuilding.

tren hard & eat clen i noen år, i stedet for å prøve å ta igjen 10 år med smågodtspising med 100 set utfall og knebøy i løpet av 1 økt!

så til deg som har vært medlem på ELIXIA i 3mnd og kjøpt 2XU thights, ny rosa nike-skjorte og laget blogg: det holder med 3-4 set bare du gjør de hver uke i noen år :)

God jul å merry xmas :)

Velvet gjør tre sett, og okkuperer deretter ett annet rack for å gjøre sine hip trust, 3 sett. Glad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar ikke 30 kg engang i knebøy (da jeg ikke kommer dypt nok), jeg bruker manualer under 10 kg på flere øvelser, og jeg bruker benken til hip thrust. Hate me now? :barefoot:

Kan ikke kreve at de som løfter tyngst har større rett til å trene, i så fall burde alle gi opp det de bruker om en overvektig person vil bruke det.

Alle må starte ett sted - og jeg finner ikke veien til å bli sterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men poenget er at det er ikke NØDVENDIG å okkupere et apparat i en time.

jeg har aldri trent hip thrust og jeg har større ræv enn 98% her inne. noen sett mark en dag, og bøy en annen dag er alt som skal til.

Hvis du inkluderer knebøyrack innunder apparater vil jeg si meg uenig, de dagene jeg kjører mengde kan jeg fint finne på å bruke flere timer i samme rack, medregnet pauser.

Men selvfølgelig, jeg er mer enn villig til å dele både vektstenger og rack hvis noen vil trene samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du inkluderer knebøyrack innunder apparater vil jeg si meg uenig, de dagene jeg kjører mengde kan jeg fint finne på å bruke flere timer i samme rack, medregnet pauser.

Men selvfølgelig, jeg er mer enn villig til å dele både vektstenger og rack hvis noen vil trene samtidig.

Hva gjør du i alle disse timene?:p

Jeg dør litt på meg om jeg bruker mer enn 50 minutt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du i alle disse timene?:p

Jeg dør litt på meg om jeg bruker mer enn 50 minutt:P

Tja, først litt dynamisk oppvarming, mobilitet, så oppvarmingssett, godt med arbeidssett , så har man jo et lite femminutt med pause imellom hvert sett, så skal man jo ha både unnagjort både bøy og mark og press. Da har man jo litt å gjøre, og da blir det mye venting.

(Men det skal sies at jeg har _null_ kondisjon, og det kan jo godt tenkes at det har en del å si på all pausingen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, først litt dynamisk oppvarming, mobilitet, så oppvarmingssett, godt med arbeidssett , så har man jo et lite femminutt med pause imellom hvert sett, så skal man jo ha både unnagjort både bøy og mark og press. Da har man jo litt å gjøre, og da blir det mye venting.

(Men det skal sies at jeg har _null_ kondisjon, og det kan jo godt tenkes at det har en del å si på all pausingen min)

Men du trenger vel ikke gjøre mark i racket vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da kjører man jo mark for dem hammies. Ikke fitnessrumpeøvelser. Eller? :rolleyes:

Kanskje det er fordi jeg ikke løfter massive vekter i markløft enda eller at jeg ikke får til å aktivere bakside særlig mye, men jeg føler at man trenger 1-2 øvelser ekstra som fokuserer på bakside. Vil si det er individuelt hvor godt man greier å aktivere bakside. c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, først litt dynamisk oppvarming, mobilitet, så oppvarmingssett, godt med arbeidssett , så har man jo et lite femminutt med pause imellom hvert sett, så skal man jo ha både unnagjort både bøy og mark og press. Da har man jo litt å gjøre, og da blir det mye venting.

(Men det skal sies at jeg har _null_ kondisjon, og det kan jo godt tenkes at det har en del å si på all pausingen min)

driver du med styrkeløft?

isåfall har vel klubben din 1 lokale.

hvis nei, bør du melde deg inn i en styrkeløftklubb. slutt å plage vanlige folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver du med styrkeløft?

isåfall har vel klubben din 1 lokale.

hvis nei, bør du melde deg inn i en styrkeløftklubb. slutt å plage vanlige folk

Jeg skulle så ønske så var tilfellet, men det er det engang ei :/ tror heller ikke jeg plager særlig mange andre enn meg selv med løftinga mi (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...