Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og det er fitnessbloggen sin skyld.

nå begynner jeg å bli sykt lei av alle aspirerende fitnessberter som okkuperer knebøyracket i timesvis med 30kg. jævla strong is the new skinny og bootybuilding.

tren hard & eat clen i noen år, i stedet for å prøve å ta igjen 10 år med smågodtspising med 100 set utfall og knebøy i løpet av 1 økt!

så til deg som har vært medlem på ELIXIA i 3mnd og kjøpt 2XU thights, ny rosa nike-skjorte og laget blogg: det holder med 3-4 set bare du gjør de hver uke i noen år :)

God jul å merry xmas :)

Irriterer meg over de som ikke klarer å tenke på andre enn seg selv på trening. Det er førstemann til mølla på alt av utstyr på gymmet, så om knebøyracket er opptatt er du nødt til å vente på tur - sånn er det for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med littICAME IN LIKE A WREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECKING BAAAAAAAAAALL

Jeg liker jo faktisk den sangen da :p Men helst på dansegulvet når jeg er på byen ;)

På treningslista er musikk som sabaton, pantera, five finger death punsh, avenged sevenfold, metallica, nomy, alter bridge osv. Da snakker vi! (y) Musikk har for meg mye å si både på trening, fest, i bilen og for det meste ellers! Rett musikk til rett tid! :D Og noe musikk er det dessverre aldri rett tid for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jo faktisk den sangen da :p Men helst på dansegulvet når jeg er på byen ;)

På treningslista er musikk som sabaton, pantera, five finger death punsh, avenged sevenfold, metallica, nomy, alter bridge osv. Da snakker vi! (y) Musikk har for meg mye å si både på trening, fest, i bilen og for det meste ellers! Rett musikk til rett tid! :D Og noe musikk er det dessverre aldri rett tid for....

Hat..............:hungover:

Kjærlighetskliss på treningssentre bør det være en skuddpremie på. "What in the actual fuck". På den andre siden, jeg vet "fakta faen" at det er radio de har på, så neste gang kan jeg jo bare snikbytte minijacken til min iPod kanskje?

Det er dog dessverre en grunn til at det er radio der, tror jeg. Det er Mudo, så der trener det jo kids osv, så man kan liksom ikke ha på hva som helst, og radio er jo sensurert nok for det meste. Vurderer å bare bytte tilbake til Elixia, men....299 - 549 i mnd overgangen er litt "meh".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nok egentlig bare lei av at knebøyrackene "alltid" er opptatt. Noe jeg forsåvidt er helt enig i.

Skjønner det med irritasjonen over at rackene alltid er opptatt!

Samtidig er det jo andre tråder her inne hvor flere uttrykker frustrasjon og irritasjon over alle "wannabe-treningsfolk som tar i rosa vekter, trener benpress og ikke engang squatter!". Blir tydeligvis ikke bra nok uansett hva En gjør da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ingenting som slår den gangen for noen år siden når Bruno Mars med lazy song spilte over høytalerannlegget på treningsstudioet. Aldri vært mindre motivert.

Bjørn Eidsvåg....

Det lå faktisk en CD av ham klar til avspilling på trening.

Jeg ble pottesur bare av å se at noen i det hele tatt hadde bragt med seg en CD av ham.

Selvfølgelig sørget jeg for at CDen ble forlagt på et sted den hørte bedre hjemme.

Det er et år siden og jeg kjenner fortsatt jeg får vondt bare ved tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvordan dere greier å legge merke til alt og alle rundt dere på trening. Det eneste som irriterer meg på trening er at kroppen min har slutta å fungere som normalt, jeg er blitt svak og slapp, strake motsetning av hva jeg egentlig er. (ok, irriterer meg litt over han som etterlater seg elver av svette på alle benker når han trener bryst, og han som stinker svett hvitløk og prøver å drukne det i axe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Eidsvåg....

Det lå faktisk en CD av ham klar til avspilling på trening.

Jeg ble pottesur bare av å se at noen i det hele tatt hadde bragt med seg en CD av ham.

Selvfølgelig sørget jeg for at CDen ble forlagt på et sted den hørte bedre hjemme.

Det er et år siden og jeg kjenner fortsatt jeg får vondt bare ved tanken...

Da bør du ikke se igjennom resten av cdene, for kan dessverre opplyse om at det ligger mer enn en cd av Bjørn Eidsvåg i hyllen på BSK :p Du blir nok fort nødt til å forlegge opp til kanskje fire cd-er.

Edit: Beklager å forstyrre julefreden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker jo faktisk den sangen da :p Men helst på dansegulvet når jeg er på byen ;)

På treningslista er musikk som sabaton, pantera, five finger death punsh, avenged sevenfold, metallica, nomy, alter bridge osv. Da snakker vi! (y) Musikk har for meg mye å si både på trening, fest, i bilen og for det meste ellers! Rett musikk til rett tid! :D Og noe musikk er det dessverre aldri rett tid for....

sabaton gir bra guff på trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...