Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

driver du med styrkeløft?

isåfall har vel klubben din 1 lokale.

hvis nei, bør du melde deg inn i en styrkeløftklubb. slutt å plage vanlige folk

Vanlige folk på treningssentret er de som bøyer i smithmaskinen og melder seg på hver gruppetime.

Foreslår at du melder deg på et kurs for å kunne kontrollere sinnet ditt, så slipper folk som vil noe med treningen å høre på sytingen din om at du må vente på å bruke racket. Jeg er glad for at sånne som deg bare utgjør en promille av de som trener på treningssentre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det burde ikke være noe problem, men det er ikke bestandig like lett å gjøre det som sikkert mange har opplevd.

Der det er husrom, er det hjerterom, sier nå jeg. Andre ting å hate på enn slike filleting, om man nå skal hate. Hvorfor, liksom. Mange ting som irriterer meg også av og til(av og til, les det;)) Som en gammel dame har jeg lært å legge hatet til side(det går bare utover deg selv in the end....) og heller føle litt på irritasjon til tider. Men, man blir vel etterhvert garvet med små barn, store barn og til slutt tenåringer!!:confused: Og ellers har man levd livet, og kan klare å skue annet enn sin egen navle....:p Det er så mye annet å bry seg om her i livet enn om en frøken el. herremann opptar et apparat litt lengre og løfter lettere enn deg, enn hva _du_synes er greit;) Husk, de har like mye rett på apparatene som TS, de betaler på lik linje som deg. Tåler du det ikke, vel-spar masse penger, lag deg et studio i kjellern din da vel!! Problem solved;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange i tråden her er det som har trent på gym jevnlig i 8+år?

jeg har gjort det siden 2002, og har aldri hatt noe problem før 2013. folk har oppført seg. men som en eller annen fitnessdame skrev lenger opp. nå skal ALLE trene 40set bøy og hipthrust. og det ser ut som at mangelen på gymetikette har blitt betraktelig større.

da må jeg få lov å hate litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er for mye kukerundt-syndrom på treningssentrene.

-Helt nye medlemmer som gynger som F under bicepscurl og løfter way mer enn det dem faktisk klarer/burde være på.

-Folk som okkuperer en stasjon dritlenge! (tren hardt og intensivt og effektivt(greit med unntak når du skal perse og løfte veldig tungt med lengre pauser))

-Jente/guttegjeng på 4-5 stk som alle skal trene på 1-2 maskinger og snakker og kødder mye.

-Folk som ikke forstår "Kan jeg kjøre mellom deg" ?

Jeg skylder litt på sentrene som ikke har en instruktør eller 2 på gulvet og assisterer, observerer og er tilstedet. Sykt ræva, spes så store sentre som f eks. Elixia.

Alt for mange som trener feil....

Men de vet ikke bedre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er fitnessbloggen sin skyld.

nå begynner jeg å bli sykt lei av alle aspirerende fitnessberter som okkuperer knebøyracket i timesvis med 30kg. jævla strong is the new skinny og bootybuilding.

Hovedproblemet er ikke at fitnessbertene okkuperer knebøyrackene. Problemet er at de fleste gym har altfor få racks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange i tråden her er det som har trent på gym jevnlig i 8+år?

jeg har gjort det siden 2002, og har aldri hatt noe problem før 2013. folk har oppført seg. men som en eller annen fitnessdame skrev lenger opp. nå skal ALLE trene 40set bøy og hipthrust. og det ser ut som at mangelen på gymetikette har blitt betraktelig større.

da må jeg få lov å hate litt :)

Alt var bedre før. Men istedet for å være så gammel og gretten, hva med å bare finne deg et ordentlig treningssenter heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter jul og det handler ikke om disse irriterende andre menneskene (jeg er sikkert en av dem for "de andre" nå og da...) som befolker kloden sammen med meg, men likevel, mitt hatobjekt: Låsespennene som brukes til føttende på romaskiner.

Kan noen være så snill å finne opp, evnt kjøpe inn og montere noe som sitter, slik at man slipper å måtte "stoppe opp" hvert 5 min for å stramme igjen og igjen og igjen....?

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter jul og det handler ikke om disse irriterende andre menneskene (jeg er sikkert en av dem for "de andre" nå og da...) som befolker kloden sammen med meg, men likevel, mitt hatobjekt: Låsespennene som brukes til føttende på romaskiner.

Kan noen være så snill å finne opp, evnt kjøpe inn og montere noe som sitter, slik at man slipper å måtte "stoppe opp" hvert 5 min for å stramme igjen og igjen og igjen....?

Amen!

vedr. romaskiner, jeg har opplevd det samme. Mitt tips er å sjekke hvordan innstrammingsreimen er satt opp. Den er sikkert ikke satt opp riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig TS når det gjelder FitnessPolitiet...satan jeg savner gymmet før Fitness og brunfarge ble populært...plutselig blir jeg etter 15år med knebøy irettesettet av en jente som har trent i 9 månder og vet alt fordi hun har lest noe en norsk PT har copypastet fra doggcrapp og tjent seg rik på...det er litt plagsomt med Fitnessmafiaen som plutselig vet alt og skal riste på hodet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig TS når det gjelder FitnessPolitiet...satan jeg savner gymmet før Fitness og brunfarge ble populært...plutselig blir jeg etter 15år med knebøy irettesettet av en jente som har trent i 9 månder og vet alt fordi hun har lest noe en norsk PT har copypastet fra doggcrapp og tjent seg rik på...det er litt plagsomt med Fitnessmafiaen som plutselig vet alt og skal riste på hodet av meg.

Får du ikke kvartbøye i fred lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal trene lår liker jeg å gjøre slik

Men vent litt jeg skal sende Lee Priest en email og fortelle han at Dag i Oslo vet bedre enn han.

Jeg vil aldri noen gang forstå hvordan det går ann å bry seg om hva andre gjør på treningsstudio...om jeg noen gang gjør det så skyt meg og brenn liket mitt, det må være det laveste av det lave av det lave og jeg vil ihvertfall ikke kunne forstå hvordan noen kan kritisere noen uten å vite hvilken muskelgruppe de engang trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig TS når det gjelder FitnessPolitiet...satan jeg savner gymmet før Fitness og brunfarge ble populært...plutselig blir jeg etter 15år med knebøy irettesettet av en jente som har trent i 9 månder og vet alt fordi hun har lest noe en norsk PT har copypastet fra doggcrapp og tjent seg rik på...det er litt plagsomt med Fitnessmafiaen som plutselig vet alt og skal riste på hodet av meg.

Er vel et ordtak som sier at man skal ikke prøve å lære faren sin å pule :) Så meg nødt til å bruke den en gang en jypling skulle prøve å skolere meg i knebøy fordi jeg ikke kjørte lockout på hypertrofidagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er det for noe? Atlas og Sacrev kanskje de to beste trenerne som finnes på jordkloden forteller at de fremdeles blir plaget av sånne som Dag eller Fitnesspolitiet når de skal trene lårene sine...det er helt utrolig...det er helt faens utrolig....ah jeg savner gymmet for 10-12år siden når du fikk være helt ifred og ordet fitness fantes omtrent ikke, styrkeløfterne hadde nok med å kjefte på hverandre og ordet blogg fantes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...