Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

Jeg gjentar meg selv, jeg sa ikke at hvem som helst bare burde komme bort til dere og kritisere deres trening. Jeg sier bare at de har LOV til det, det er ingen som kan nekte dem det. Hva dere syns om det er jo en annen sak. Har selv fått kommentarer uten å be om det og ble utrolig utilpass da jeg helst vil være i fred med treningen min. Ble bare provosert over måten du fikk det til å virke som om ingen med mindre erfaring enn deg er verdige nok til å prate til deg, det var egentlig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D

For en artig tråd!

Her inne på forumet er de nye som man prøver å få fra mølla til frivektsrommet. Og når man kommer dit er man redd de store gutta.

Så sitter de store gutta og furter over at de ikke får ha vektene sine i fred sånn at de kan trene slik de alltid har gjort og mener at all annen måte å trene på er feil?

Helt klart at man ikke kan gjøre alle fornøyd, så slutt å prøv.

Sier som de fleste andre, konsentrer dere om treninga dere gjør selv.

Sheeesh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post nr 74 i denne tråden viser tydelige hva uttrykket betyr, for de som lurer...

Nå er ikke jeg så inne i "lingoen" som ofte brukes i miljøer som dette, men skal de helt på trynet latterlige skrivefeilene faktisk være der? [sIC]? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg så inne i "lingoen" som ofte brukes i miljøer som dette, men skal de helt på trynet latterlige skrivefeilene faktisk være der? [sIC]? o_O

De på trynet latterlige skrivefeilene er forkortelser for ulike dopingpreparater :)

Er dette dobbelironi eller går det litt sakte her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne jenter er relativt enkle å skremme bort. Lat som du flørter med de, evt begynn å stryk deg inntil de med svett brystkasse.. de fleste av disse flokkdyrene er meget renslige, lite glad i svette, har lav treningsmoral og meget velutviklet flokkinnstinkt - stikker en stikker alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne jenter er relativt enkle å skremme bort. Lat som du flørter med de, evt begynn å stryk deg inntil de med svett brystkasse.. de fleste av disse flokkdyrene er meget renslige, lite glad i svette, har lav treningsmoral og meget velutviklet flokkinnstinkt - stikker en stikker alle.

mulig det funker for deg. men hos meg ville det gitt motsatt effekt. ville aldri blitt kvitt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...