Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmm.. vær passiv agressiv og stirr til de blir så ukomfortable at de går? Evt prøv å ta innimellom, hvis det bare er ett rack tilgjengelig; så hadde nok senterbytte vært mer produktivt over tid:p

ikke tren samtidig som de :p

I en "real life scenario", så vil det være umulig, dessverre. Jeg jobber 8-16 og 8-17 ganske ofte, er ikke hjemme før noe over 18, og er ikke på senteret før 19, er ikke hjemme igjen før 21. Dette er altså uten å sitte hjemme mellom jobb og trening, jeg henter baggen og drar rett ut. Så bør man spise, gjerne i god tid før leggetid, vips så er klokka 22-23.

Der hvor jeg trener så er det kun 1 rack.

Og det her er kun min hverdag. Andre har enda mer hektisk hverdag, kanskje unger i barnehagen og alt det som følger med, og om alternativt, nærmeste senteret er langt unna, så kan det fort skape irritasjonsmomenter.

Jeg tror det beste er dog å bare prate med de og finne en løsning. "What could possibly go wrong?"clarkson460.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bitchet tilstrekkelig antall ganger på dette fenomenet, så nå flytter folk seg fra det øyeblikket jeg tar på meg knevarmerne og ser på racket. Guttene også. Hemmeligheten er å bedrive teknikkorrigering på alle på en superhyggelig måte, slik at alle begynner å skygge unna deg, men likevel ikke har noen grunn til å være direkte sur. Da er alle på siste settet hver gang du spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæh jeg føler meg truffet :cry:

Bortsett fra det med 2xu tights og blogg da.

Men altså... Hvis Sheiko befaler at jeg skal ta 15 sett à 3 reps på 45kg så gjør jeg det, og det tar fort vekk 45 minutter. Førstemann til mølla får først malt. Og det er bare å spørre om å få ta imellom! Til gjengjeld venter jeg på rack hvis det ikke er noe ledig, helt uten sure miner :)

For øvrig flexxnes.. vet du egentlig hva "tren hardt og eat clen" referer til? Virker som en bittelitt malplassert oppfording muligens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen kommet bort til og bitcha fordi jeg "løfter for lett og for lenge" hadde jeg antageligvis blitt så sint at vedkommende hadde tuslet sin vei.

En ting er å oppta et apparat unødig lenge, en annen ting er å irritere seg over at noen faktisk ikke løfter så tungt som deg selv, og kanskje heller ikke har rett kunnskap til å vite hva som er mest effektivt (eller har rett kunnskap, men bare ikke er så sterk enda).

Næææh.. Finn på noe annet å bli grinete over, er sikkert nok å velge mellom (folk som ikke bruker blinklys, for eksempel).

God jul :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater de som er så sterke at de må slenge fra seg hantler etter at de er ferdige. De er sterke nok til å løfte hantlene, men ikke sterke nok til å legge de fra seg på en ordentlig måte. Flere hantler der jeg trener er nå "løse i fisken". Har hørt med betjeningen, og han sier at det ikke er farlig..... Så får håpe det er sant og at de ikke løsner mens jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt senter er det en platform laget for olympisk vektløfting, og siden jeg trener olympisk vektløfting opptar jeg den vanligvis i 1,5-2 timer. Mange ønsker å bruke racket på platformen til avløft når de kjører strakmark med sprett, så de blir avogtil stående surt og se på. Hvis noen vil ta imellom får de gjerne det, så lenge de gidder å trille stanga av platformen imellom settene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...