Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I går
  2. Det stemmer. En liten overskudd med kcal hver dag, medfører at du bygger større muskler. Styrken kommer mye kjappere enn det utseendemessige. Du sier at du føler deg sterkere, og da regner jeg med at det er pga at du løfter litt tyngre på gymmet for hver økt. Med "tyngre" mener jeg at du enten økte vektene på vektstanga, økte antall repitisjoner eller om du kanskje kjørte 1 sett ekstra. Husk at muskelbygging er ikke en sprint, men et maraton. Det tar tid å bygge muskler, derfor er det viktig at du fokuserer på baseøvelser og blir sterk i disse øvelsene. På denne måten kan du forandre
  3. Siste uke
  4. Utrolig imponerende, godt jobba!
  5. Tja. Jeg kjører et ganske brutalt fasteprogram. (se i loggbok-kategorien). Jeg faster 5 dager i uken, og spiser fett og protein 2 dager i uken. Dette er utelukkende for å brenne vekk fett raskt og effektivt, ved at kroppen går i ketose, og gir kroppen energi utelukkende fra kroppsfettet. Mye ny forskning viser at vi mennesker har utrolig godt av å faste i perioder, og jeg merker nå svært lite til at jeg nå har holdt på med dette i over en måned. Hodet føles utrolig klart, og kroppen kjennes lett og frisk. Jeg passer selvsagt på å fylle på med vitaminer og mineraler daglig. Jeg har
  6. Vent litt, noe spiser du vel?!
  7. Takk for tips ☺️🙌🏻
  8. Skjønner, tror jeg i hvert fall ☺️ Altså; spiser mer (sunn, proteinrik) mat og bygger derfor større muskler? Må si at jeg ble skuffet da jeg så meg i speilet i dag, føler jeg er blitt sterkere men ser det ikke på kroppen.
  9. Tja, er ikke så mye som kan erstatte brød. (jeg elsker brød jeg også). Men vaniljekesam fungerer fint som frokost for min del. Evt 2 hele kokte egg med litt salt på.
  10. Helt sant, men elsker brød! Hva spiser du i stedet for brød?
  11. Kroppen trenger strengt talt ikke så himla mye karbohydrater. Tenker man 2000 år tilbake i tid fantes det ikke karbohydrater i de mengdene vi inntar i dag. Kroppen fungerer best på fett og protein, som også er mer stabiliserende for blodsukkeret/sultfølelse osv.
  12. Det føles nok slik ut fordi at det var en gang da jeg stilte de samme spørsmålene. Skulle nesten tro at dette var Déjà vu. Når du får/har fått mer muskler på kroppen, forandres energibehovet ditt. Kroppen din krever mer kalorier for å kunne opprettholde muskelmassen, samt videre utvikle den siden du fortsetter med treningen. Derfor signaliserer kroppen din en sterkere sultfølelse til hjernen din enn det den har gjort tidligere. Følgelig blir du mer sulten 👍 Takk takk! Det føles bra å kunne være til hjelp, etter beste evne ☺️🙏
  13. Akkurat, du kjenner meg føles det som ☺️ Målet er å oppnå en muskuløs kropp, jeg føler meg ikke vel akkurat nå og jeg tror jeg gjør som du skriver; spiser litt mer til hvert måltid. Hvorfor blir jeg mer sulten når jeg får mer muskler? Du kan utrolig mye om dette, jeg er HELDIG som får svar fra deg ☺️🙏🏻
  14. Takk for gode tips til mat! Kesam, det må jeg teste ut ☺️ Hvorfor er karbohydrater fyfy? Spør om alt nå ☺️🙏🏻
  15. [url=http://mac-bsa.org/?s=%EC%9A%B8%EC%82%B0op%E2%89%ADdalpocha1%E3%80%82net%E2%89%AD%EC%9A%B8%EC%82%B0%EA%B1%B4%EB%A7%88%E3%81%87%EC%9A%B8%EC%82%B0%EC%98%A4%ED%94%BC%E3%82%B1%EC%9A%B8%EC%82%B0%EC%98%A4%ED%94%BC%EA%95%9E%EC%9A%B8%EC%82%B0%ED%82%A4%EC%8A%A4%EB%B0%A9%EA%95%88%EB%8B%AC%ED%8F%AC%EC%B0%A8%EA%95%9E%EC%9A%B8%EC%82%B0%ED%9C%B4%EA%B2%8C%ED%85%94]http://mac-bsa.org/?s=%EC%9A%B8%EC%82%B0op%E2%89%ADdalpocha1%E3%80%82net%E2%89%AD%EC%9A%B8%EC%82%B0%EA%B1%B4%EB%A7%88%E3%81%87%EC%9A%B8%EC%82%B0%EC%98%A4%ED%94%BC%E3%82%B1%EC%9A%B8%EC%82%B0%EC%98%A4%ED%94%BC%EA%95%9E%EC%9A%B8%EC%82%B0%ED%82%A4
  16. 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차ꔫ대구오피ꘆ대구스파ꘆ대구휴게텔ꘆ대구오피 대구건마≭dalpocha1。com≭대구오피ほ달림포차
  17. 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。com≭수원오피ッ달림포차ꕦ수원오피ꔋ수원마사지ꔋ수원휴게텔ꔋ수원오피 수원건마≭dalpocha1。co
  18. 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ역삼오피ꗛ역삼오피 역삼건마ꖊ달포차≭Dalpocha1、Net≭역삼오피ぱ역삼휴게텔ꗛ역삼안마そ
  19. 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수원오피ゲ수원오피ꔻ수원키스방ꘫ달포차ꔻ수원휴게텔 수원마사지커뮤니티≭Dalpocha1、Net≭수원건마ボ수
  20. 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인천휴게텔ꘐ인천달림 인천스파≭Dalpocha1、Com≭달포차ロ인천오피オ인천오피 인천오피ꘐ인
  21. Det er normalt at kroppsvekten står stille en periode når du har introdusert en treningsstimulus. Det som forandrer seg er motforholdet mellom kroppsfett og muskelmasse. F.eks: Person 1: utrent kropp og veier 70 kg Person 2: trent kropp og veier 70 kg Begge personene veier det samme, men utseendemessig er forskjellen omtrent som dag og natt. Etterhvert som du går opp i kroppsvekt grunnet muskeløkning, kommer du til å bli mer sulten. Og da er det hensiktsmessig å spise litt mer til hvert måltid enn det du har gjort tidligere. Dette høres kanskje ikke så fancy ut men jeg kan lo
  22. Akkurat nå er jeg på slankern, så jeg spiser ingenting. hehe. Men når jeg skal bygge muskler kommer kosten til å fokusere på mat som: Kylling, biff, kesam, cottage cheese, bønner, egg, fet fisk, med mer. Planen er å spise minst mulig karbohydrater uten å utelukke de helt. men ting som brød, potet, pasta osv er fy-fy for min del. (for jeg kan spise så sinnsykt mye av det, og det er proppet med karbohydrater)
  23. Tidligere
  24. Skjønner. Spiser mye havregrøt, bønner, kylling, banan og litt brød. Annet også, men det er vel dette det går mest av. Har du forslag til annen mat? Hva spiser du? ☺️ drikker også proteinpulver og melk. Takk for svar ☺️🙏🏻
  25. Uten at jeg er en ekspert, blir det vel sagt at du må få i deg ca 2gram protein pr kilo kroppsvekt for å få god effekt av hard styrketrening. Kanskje det kan være en pekepinn på om kostholder bør legges om? nachos gir ikke samme "effekt" for muskelbygging. som kyllingfilet eksempelvis.
  26. Har siden mai i år trent styrke regelmessig og løfter tyngre for hver uke, føler likevel musklene ikke øker like fort jeg ønsker. Dersom jeg spiser mer, vil ikke jeg klare å løfte mer? Mer energi, boost. Vekten min gikk litt opp i starten noe som jeg vil tro er muskler, men selv om jeg har fått mer muskler føler jeg vekten står stille. Virker som jeg i hvert fall ikke spiser for mye? Hva tenker dere? Kroppen må vel ta fra fettet da eller? Har ikke så mye av det nå lenger.
  27. Hei. Har nå stagnert i benk og bøy. Har trent aktivt i 4 år. Er en kraftig dame på 82 kg. Godkjente løft på stevne (bøy-benk-mark)117.5,kg 67.5kg og 160kg. Skal også nevnes at jeg har lange armer og lårbein, og mistenker at jeg kanskje har behov for mye restitusjon. Det tar også lang tid før jeg henter meg inn igjen etter et stevne, nervesystemet er totalt fritert. Har noen forslag til oppsett(sett,reps antall ganger i uke) i benk og bøy mtp lange armer og lårbein? Godkjente løft er fra august i år. Har blant annet prøvd sheiko og diverse andre program, men det tapper for mye energi for fort .
  28. https://kobtramadol100mgidanmarkudenrecept.over-blog.com/
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...