Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste uke
  2. Gratulerer med barn! Jeg tror det er lurt om du tar en time med fysioterapaut som kan undersøke magemusklene dine og gi deg noen tips om kontakt med muskulaturen og gode øvelser. Paul
  3. Det er jo viktig med kontroll på kjernemuskulatur i all styrketrening, men blir ikke helt klok på disse. Har født ett barn, og da er det jo spesielt viktig for ikke å gjøre eventuelle delte magemuskler værre. Rectus amdominis er vel de på midten av magen. Men skjønner ikke hvordan man skal kjenne kontakt med transverse abdominis, og hvor disse er. På disse tre bildene f.eks, vises det jo bare forskjellig. Er de på midten, på siden, eller under de andre magemusklene?
  4. Ja håper det fortsetter sånn litt til fremover. Startet med kreatin fredag så vil vel øke litt mtp den men håper også styrken øker jevnt
  5. Topp! Da er du der du skal være!
  6. Fremover. Øker litt hver uke så er fremgang. Så kan ikke redusere kcal ihvertfall som jeg tenkte jeg skulle😅
  7. Går de framover med styrken, eller er den også flatet ut?
  8. Går bra. Fra jeg skrev innlegget er vekten flatet ut mer rundt 60-61. Ligget der siden
  9.  Several people are making use of a WHIZZINATOR in order to overcome their peeing tests without hurdles. It is among the finest devices that can be utilized conveniently and offer ideal results to every person. In the event you visit this  site, you can get progressively more information regarding WHIZZINATOR FOR SALE.

  10. Tidligere
  11. Det vil jeg ikke anbefale deg å gjøre. Fordi da kutter du for mye, for fort. Dessuten frarøver du deg langsiktige resultater med muskelutvikling mtp hvor i treningsreisen du er akkurat nå. En viss mengde fett må du ha på kroppen for å opprettholde et sunt hormonnivå og generell velvære. Bare fortsett med 1900 kcal og nå potensialet ditt. Og så kan du se an hvordan ting ser ut 🙂
  12. Kan jeg legge meg på 1700 og heller flate ut nå?
  13. Du har økt ca. 1 kg pr. måned. Dette vil nok reduseres og etter hvert flate ut. Med din høyde tror jeg det vil stoppe rundt 70-75 kg. På 1900 kcal. og flere treninger i uka vil du ikke oppleve å komme høyt i fett%.
  14. Ja det har jeg. Men hvor mye og når stopper økningen evt? Jeg har lagt på meg noe fett. Men vil jo helst ha fettprosenten lav (under 20)
  15. Du har nok lagt på deg noen kilo muskler. Det vil fort bremse når du når ditt potensiale. Bare fint at du legger på deg, og om du legger på deg litt fett er det bare sunt og riktig for en ung kvinne. Paul
  16. Jeg er jente. 173 cm. Start vekt i februar 56 kg. har hatt fokus på styrke og mer mat siden februar. Før det spiste jeg lite sikkert rundt 1500 kcal. Spiser nå etter kostholdsplan 1900 kcal. jeg har økt vekten til 61,6. jeg lurer på om det er vanlig at vekten øker så mye selvom jeg trener x4-5 per uke (CrossFit + styrke). hvor lenge vil jeg oppleve at vekten øker? Vil gjerne at den skal være stabil jeg eller er det ett bra tegn at den øker
  17. Hei. Var aktiv på gymmet for noen år siden. De siste årene har det dessverre vært dårlig med trening. Jeg har nå planer om å komme i gang igjen. Da jeg sist var på gymmet trente jeg et program som var kalt RYP. Noen som vet om man fremdeles kan finne ut hvordan man kan regne ut hva man skal bruke av vekt, reps osv? Ser ut som appen med kalkulator ikke fungerer mer. Hvis ikke, finnes det noe som ligner ryp? Hvor man enkelt kan regne ut ved bruk av en kalkulator eller lignende?
  18. Jeg prøvde å lære mer om NFT-tokens. Som alle andre eiendeler kan et NFT-token kjøpes og selges. De aller fleste kjøper tokens for å selge dem til en høyere pris. Mange investorer ser på dette som en mulighet til å tjene penger. For meg har https://toppcasinonorge.com/ blitt et godt investeringsalternativ. Etter å ha analysert flere alternativer, valgte jeg det som passer best for meg selv.
  19. Jeg var interessert, men jeg har ikke prøvd å investere i NFT ennå.
  20. Noen som vet om et firma som kan flytte treningsutstyr? Vi har blant annet en multifunksjonsmaskin som er dyr og ønsker ikke å bruke hvem som helst. Forsøkte å få hjelp hos flyttebyrå Oslo men de var fullbooket neste uke.
  21. Agar pulver - https://www.iherb.com/pr/now-foods-real-food-agar-powder-2-oz-57-g/374
  22. Kjøp L-Tyrosine- https://www.iherb.com/pr/california-gold-nutrition-l-tyrosine-ajipure-500-mg-60-veggie-capsules/723225 Føler selv at jeg er litt mindre slapp når jeg brukte L-Tyrosine. Tviler på at det vil gi en slags rus. Mer enn det kan jeg ikke si.
  23. Slankepiller – https://euroclinix.net Har gått ned 11 kilo på 5 uker.
  24. Slankepiller – https://euroclinix.net Har gått ned 11 kilo på 5 uker.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...