Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Okei, det var jeg ikke klar over. Trodde det var meningen at man skulle bøye ryggen bakover men skjønner nå at dette er feil. Har trent markløft siden 2013, 2 ganger i uka. Sett og reps varierer. Kjører enten 5 x 5 og maxer innimellom. Eller så kjører jeg 3 x 10. Pleier å ha ei lett økt og en tung økt hver uke. Prøvde meg på ei ny beinøkt i dag. 1 video er 70 kg, 2 video er 50 kg med sumo. Tusen takk for all hjelp 😃 FullSizeRender.mov
  3. Last week
  4. Jeg anbefaler deg å prøve dette stedet spilleautomater fra habanero casino , så det er der jeg alltid komme til å øke fortjenesten, jeg er sikker på at du også vil lykkes, akkurat som meg, siden dette stedet er ærlig og pålitelig
  5. Gjestene på kasinoet vårt tok valg i vår favør, styrt av fortjeneste og komfort. Mange online casinoer i Skandinavia er klare til å gi gode betingelser for å tilbringe fritid, men bare den offisielle nettsiden til klubben vår har blitt stedet for vanlig pengespill for de fleste spillere. Du bør ikke bli overrasket over dette, siden ressursen er klar til å gi mange fordeler, og en av dem er at casino på nett har en offisiell lisens og nødvendige tillatelser fra organisasjoner som regulerer online pengespill.
  6. Skråbenk 20 kg 20 rep x3 50 kg 10 rep x2 65 kg 10 rep 85 kg 10 rep x3 Fu benk med stopp 50 kg 10 rep x2 Måtte gi meg der pga smerte i albuer ble for gale Cabel kryss 30 kg 12 rep x7 Sidehev 15 kg 15 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep Pushdown 20 kg 15 rep x3
  7. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 130 kg 6 rep 150 kg 6 rep x4 Good morning 80 kg 15 rep x3 Hiptrust 160 kg 8 rep x2 Ga meg der pga smerte i knærne.
  8. Lørdag Fu benk med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 102,5 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 25 kgs 12 rep 30 kgs 10 rep x3 Stående militær press 20 kg 12 rep x3 40 kg 8 rep 50 kg 8 rep 55 kg 6 rep x2 Nedtrekk curlgrep 70 kg 8 rep x4 Franskpress liggende bak hode 20 kg 15 rep x4
  9. Vel, personlig, jeg bruker nok penger, så jeg har råd til det. Hvis du ønsker å også prøve å begynne å tjene mer, faktisk, det er nok av valg, det er spesielt praktisk å gjøre det på Internett. Jeg kan tjene penger på jobben og på Internett, og jeg klarer lykkes, kan du se i søkemotoren, kan du finne noe interessant for deg selv, jeg selv tjener på Internett her https://www.besteonlinecasinoinorge.com/, men jeg er ikke ringer du til det samme, bare tilbudt ett av alternativene.
  10. Earlier
  11. Hiptrust og strakmark er utmerket for å øke (kjerne)styrken på baksiden. Planke og Ab-Wheel er fine for å øke på framsiden. Wood-shoppers styrker diagonal/rotasjons muskulatur på framsiden. Hyperekstensjon er at du bøyer ryggen for langt tilbake/skyter hoftene fram når du låser løftet i avslutningen. Sett fra siden har du profil som en banan med bøyen fram. Det er tilstrekkelig å stå noenlunde rett opp i avslutning av løftet. Det ordner seg sikkert når du kommer ned på vekter du behersker. Legg gjerne ut en ny film hvor du løfter for eksempel 5x60 kg. Hvordan trener du markløft? Sett/reps? Antall økter pr. uke?
  12. Kjører allerede hipthrust og strakmark. Tips til hvordan man øker kjernestyrken? Og hva betyr hyperekstensjon av ryggen? Tusen takk for svar! Skal virkelig terpe på teknikk fremover.
  13. Du hadde fin startposisjon før selve løftet. Helt tydelig at du ikke var klar for denne vekta, så gjør som mr paul sier og reduser vekta😊 Det var også hyperekstensjon av ryggen i topp-posisjonen, noe som er enda farligere enn krumming av ryggen på vei opp. Jobb med selve teknikken, øk kjernestyrken og bruk av rumpe og hofteteknikken. Strake markløft og hip thrust er gode øvelser for å styrke rumpa og å øve seg på hoftebevegelsen i stedet for å kompensere med korsryggen(!) Lykke til og stå på!
  14. Ikke bekymre deg, hvis det ikke er penger, det er ikke et problem, jeg anbefaler deg å prøve dette stedet spilleautomater ditt norske casino Mr. Bet , som det er her jeg alltid komme til å øke fortjenesten, jeg er sikker på at du vil vinne, så dette online casino er den mest ærlig og pålitelig
  15. Okei, takk for tilbakemelding. Skal prøve tipsene du kom med og fortsette å filme.
  16. Redselsfulll teknikk! Godt gjort at du ikke har skadet deg. Hoftene dine kommer lang nok ned, men du er ikke sterk nok til å løfte med god teknikk. Reduser vekta betydelig. Tren på å løfte med god teknikk, og øk vekta sake. Ikke øk vekta dersom du kjenner at løftet har vært utført med dårlig teknikk, da reduserer du vekta. Fortsett gjerne å filme. Paul
  17. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 12 rep x4 Good morning 50 kg 20 rep x4 Hiptrust 160 kg 20 rep x3
  18. Nå er jeg i Tyrkia, og jeg har stjålet lommeboken, det verste er at det var alle pengene i min lommebok, og min utgivelsen nettopp startet. Hva bør jeg gjøre?
  19. Maxa med 120 kg, men ser at jeg krummer ryggen i løftet. Virker som ryggen er dominant i løftet, og ikke beina. Føler selv at jeg ikke kommer lenger ned med hoftene uten å miste balansen pga lange lårbein (men mulig min teori er feil). Tips? FullSizeRender.mov
  20. Skråbenk 20 12 rep x3 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 82,5 kg 10 rep x3 Fu benk med stopp 50 kg 10 rep 60 kg 10 rep 87 kg 10 rep x2 88 kg 10 rep Cabel kryss 30 kg 15 rep x3 Sidehev 15 kgs 12 rep x2 17,5 kgs 12 Jm press 20 kg 20 rep x3 40 kg 20 rep 65 kg 20 rep x2 Pushdown albuer ut 27 kg 20 rep 34 kg 20 rep 43 kg 15 rep x3
  21. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 145 kg 6 rep x4 Good morning 65 kg 15 rep x4 Hiptrust 180 kg 8 rep x2 230 kg 6 rep x4
  22. Hver dag foretrekker et økende antall spillere å besøke online spillbedrifter, fordi virtuelle plattformer har en rekke konkrete fordeler og fordeler https://syndicate.casino
  23. Fu benk med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep x3 105 kg 5 rep Forover bøyd roing curlgrep 60 kg 10 rep x2 90 kg 6 rep x4 Stående militær press 20 kg 12 rep x3 40 kg 8 rep 50 kg 6 rep x3 Jm press 20 kg 20 rep x3 40 kg 20 rep 60 kg 20 rep x2 65 kg 20 rep
  24. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 130 kg 8 rep x4 Good morning 60 kg 15 rep x3 Hiptrust 180 kg 8 rep x3 180 kg 25 rep Spider curl 30 kg 12 rep 30 kg 10 rep x2 Hammer curl 25 kg 12 rep x2
  25. Skråbenk 20 kg 12 rep x3 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 80 kg 10 rep x3 Fu benk beina opp m stopp 50 kg 10 rep 60 kg 10 rep 85 kg 10 rep Cabel kryss 35 kg 15 rep x3 Sidehev 15 kgs 12 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x3 50 kg 20 rep 70 kg 14 rep x2 Pushdown albuer ut 27 kg 15 rep 34 kg 20 rep x2 43 kg 15 rep
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...