Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Jeg har nylig laget en ny runde, da brukte jeg karbonadedeig og jerky gun (kjøpte den på coolstuff.no). Jeg tok utgangspunkt i oppskriften her for kryddermengder, men brukte litt forskjellige typer krydder i samme mengde totalt sett. https://www.jerkyholic.com/jerkyholics-original-ground-beef-jerky/ Jeg tørket i dehydrator, og med tykkelsen på strimlene jeg presset ut av jerky gun tok det fra 15-17 timer å tørke kjøttet. Du kan også gjøre det i stekeovn på rundt 70 grader med døra på gløtt.
  3. Jeg er på diett for tiden med mål om vektnedgang og bedre kroppskomposisjon. I den anledning benytter jeg meg av en del hjelpemidler for å holde oversikten, blant annet LifeSum app til kaloritelling, Fitbit armbånd og vekt for automatisk logging av vekt og aktivitet. Jeg skulle gjerne tatt noen mål også for å se hvor forandringene skjer, og hvilken forskjell jeg oppnår, og er i den anledning på leit etter et måleband til dette, som er digitalt så jeg kan ta mål, og lese de av for å notere de i app etterpå. Jeg har til nå ikke hatt noe hell med å finne dette (iallefall ikke innenlands). Er det noen som har tips til hvor jeg kan få tak i et, uten at det koster mer i frakt enn for selve båndet, og ikke tar evigheter fra kina?
  4. Yesterday
  5. Usually, professors assign specific subjects for your analysis. Even if they don’t specify the book or poem, they narrow your choice to a single writer. However, if you get to choose the topic for your critical analysis essay, you can select any literary work you like. Choose the one you know well to save time. Alternately, select the book you’ve been meaning to read for a long time to get yourself into gear. Before making the final choice, research the title a little to ensure there are references you could use as secondary sources. They will help support your arguments and make the essay credible. However, do not settle for something as common as “Romeo and Juliet” or “Farewell to Arms”. These books have been analyzed so extensively; you are unlikely to come up with a new perspective. Moreover, your professor is undoubtedly fed up with the same topic repeated across dozens of papers every year. A little originality will go a long way in earning extra points. Want to pay someone to do your homework? Use our service and receive a first-rate paper quickly and on time.
  6. Last week
  7. Med en full forståelse av det Generelle problemet med mangel på resultat, kan jeg si at det er MrBet løsninger og de gir eksos svært raskt. Selvfølgelig kan det være feil, men hvor de ikke er. Generelt har jeg en veldig positiv opplevelse
  8. Earlier
  9. Etter en laaang periode uten noe spesielt treningsaktivitet er jeg nå i gang igjen med treningen. Gått ned ca 10kg siste året med moderat trening, noen som har ført til at treningsgleden og mengden har økt. Har da også kommet mer i form. Har derfor noen spørsmål ang produkter. Jeg spiser et variert kosthold og tar omega3 og d-vitamin daglig. Da jeg tidligere (flere år siden) trente hardt hadde jeg noe protein og kreatin som tilskudd. Vurderer å ta dette opp igjen da treningen og mengden har økt siste året. Men ønsker ikke å risikere å gå opp noe i fettprosent. Har passert (godt og vel) 30år og legger på meg bare jeg ser en sjokolade. Synes det er vanskelig å finne gode råd rundt dette på nett da det er en jungel når det kommer til kosttilskudd. Derav denne tråden. 1)Trenger noen tips på protein jeg kan ha som tilskudd når jeg trener hardt, da gjerne uten for mye kalorier. 2) Kreatin hadde fin effekt på meg, så ønsker da gjerne tips om produkt av dette, gjerne i kapsel/pille form for enkelhetens skyld. 3) Vurderer BCAA tilskudd om dette vill kunne hjelpe. Da gjerne også med tips om når disse produktene bør inntas.
  10. Your talk talks and your walk talks, but your walk talks louder than your talk talks. 

  11. Hei, jeg har selv periodisk fastet de siste 8 årene. Med mindre du begynner å forandre på total kcal mengde i spisevinduet ditt, skal det ikke påvirke vektnedgangen. Men jeg vil anbefale deg å finne fram til et tidsintervall i døgnet som du kan holde mer eller mindre konstant, dvs, ikke driv å forskyv spisevinduet flere ganger. Når du har et fast spisevindu, har du trent ghrelin (sulthormonet) ditt til å gjøre deg sulten på et visst tidspunkt. Det blir nok ikke så veldig gøy for deg om du plutselig blir veldig sulten når du egentlig er i fasteperioden. Du kan godt forskyve spisevinduet ditt noen få ganger i året, men gjør du det hver måned, kommer sultfølelsen til å inntreffe på tilfeldige tider.
  12. Får i utgangspunktet i deg betakaroten via vanlig mat, men dersom du får i deg for lite kan det være greit med tilskudd. Finnes mange tester av det på nett da, slik som: https://www.getfitness.no/vegansk-proteinpulver-test/ og https://www.hardworkut.no/betakaroten/
  13. Hei! Jeg har lenge vært på utkikk etter et par briller som passer godt for aktiv trening, for det meste løping, intervaller, o.l. Har sett mye på Oakley briller på Extra Optical og Sweet briller på Fjellsport, men klarer ikke bestemme meg!! Noen som har noen råd? MERK: Jeg trenger ikke styrke. Mvh Holland - ... Som er lei av å miste brillene på trening!
  14. Hei, jeg faster mellom 18.00 og 12.00. Noen dager er der upraktisk å slutte å spise så tidlig. Kan man forskyve fasten feks til kl 14 til 20 noen dager. Gå tilbake til kl 12 og 18 dagen etter uten at det går utover vektnedgang eller at det tuller med opplegget? Jeg spiser keto når jeg spiser.
  15. Vet du hvilke online casino er bedre? Så hvorfor ikke prøve dette nettstedet, mr bet, hvor jeg alltid klarer å løse problemer med penger, siden dette er den mest ærlige og pålitelige online casino til dags dato
  16. Pros of Using Free Essays Pamples Qweetly.com Our templates of academic writings are available to all students. Any undergraduate in need is free to benefit from professionally done essays that can be found on our website. Every student can have a look at the perfect college paper and use it to create his own one. There are so many benefits of reading our templates. You may have no idea how to structure an assignment. Have a look at the sample created by one of our paper gurus, and you will know how to make your writing ideally structured. Have no inspiration to write an essay? Use some of our essay samples, and you will have an idea of what to write in your college assignment. Reading some thoughts of other people will help you have a clear head full of fresh ideas. Don’t know how to format an essay? Just have a look at some samples of essays on our platform and have more ideas on how to cite and format your paper to make it simply superb. Templates of assignments will guide you on how to make your essay meet all the requirements. Finally, if your time is limited or you simply have no wish to do a paper, you can always ask us to create an assignment for you. Don’t waste time, let us write supreme essays for your academic success.
  17. Jeg ville anbefalt å holde deg unna den vekta for en stund, fordi den går opp og ned hele tida (særlig for oss jenter) og vil bare gjøre ting vanskeligere for deg. Stol heller på at du er i et kaloriunderskudd og bruk måleband/ klær for å måle progresjon.
  18. Når du har vært borte i 3 år tror jeg det er lurt at du starter forsiktig. F.eks 3 styrkeøkter i uka og en løpeøkt. Styrkeøktene kan være 2 baseøvelser for underkroppen og en for overkroppen pluss isolasjonsøvelse for rumpa. Begynn med lette vekter og øk sakte. Løpeøkta max 15 minutter. Bedre å løpe fort enn å løpe langt. Når det har gått et halvt år kan du revurdere opplegget. Paul
  19. BNBNBN10

    Første kur

    Hei! skal ta min første kur nå. Jeg vippet lenge mellom kun testosteron enathate og testo og deca. Tenker nå gå for begge. tenker da kjøre en 10 ukers kur, relativt milde doser, tenker 150/200mg deca og 250mg testo i uken. som pct har jeg clomid og nolvadex. hva tenker (de som har peiling ikke de som skal kritisere over steroider osv) Om denne kuren? Er det er relativt trygg og god første kur?
  20. Jente, 20 år. Jeg sliter litt med å sette opp en treningsplan. Jeg har vært 2 år på gymmen men da hadde jeg ikke en plan og bare gjorde det samme hver gang med lite framgang. Jeg har hatt et opphold fra trening i 3 år pga. sykdom, så nå vil jeg komme meg tilbake og gjøre det ordentlig denne gangen. Jeg har øvelsene jeg ønsker med, og da et fokus på rumpe siden stumpen min er nokså flat etter 3 år på sofaen. Har lest meg ihjel på trening og kosthold og har nå forstått at baseøvelser burde være førsteprioritert for styrke. Jeg ønsker å trene 4 ganger i uka og ha de som fullkroppsøkter (til å begynne med). Hoved øvelsene: -Hip thrust, bulgarsk markløft, pull through, kickback i kabel -Knebøy/ bulgarsk splitbøy, utfall/beinpress, legghev -Stående roing, chins, dips, pushups/brystpress med manualer -Diverse mageøvelser (TRX crunch, beinhev etc.) Så jeg har disse men også i tillegg alle de isolasjons/ oppvarmings øvelsene. For rumpe, for eksempel: glupe bridge, monster walks, ettbeins markløft, frog pumps etc. Rumpa er ikke lett å isolere så av og til trenger den litt ekstra oppmerksomhet Først og fremst kanskje..ser dette ut som gode øvelser for en nybegynner? Og spørsmålet mitt: Hvis jeg ønsker å trene fullkropp 4 ganger i uka, med fokus på rumpa men også bli sterkere i resten av kroppen; hvordan skal jeg fordele øvelsene? Hvor mange øvelser kan jeg trene på en økt uten at det blir overtrening? Jeg har forstått at kroppen trenger nok restitusjon for å bli sterkere men jeg har liksom den innstillinga at ´´mer er bedre´´og jeg har en tendens til å kjøre meg helt ut.
  21. Er ikke så erfaren med vektnedgang (eller vektøkning forsåvidt) med fokus på fett%. Ønsker å vedlikeholde det jeg har av muskelmasse og komme ned til en sunt fett% (3-5 kg å gå ned ca?.) før jeg starter med styrketrening. Jeg er ikke overvektig, men har høy fett%. Spesielt mye fett rundt midjen. Jeg har begynt å være aktiv igjen etter et langt opphold av personlige årsaker (nå går jeg i gjennomsnitt 10 000 skritt om dagen, jogger en gang i blant og trener styrketrening hjemme). Nå venter jeg egentlig bare på at treningssenteret skal åpne igjen. Jeg har forbedret spisevanene mine mye de siste ukene, og har prøvd å lese mye på emne om hva man burde spise. Men er fortsatt litt usikker. Jeg teller ikke kalorier og ønsker ikke dette heller. Men har funnet ut at det er best for meg å følge en plan hvor jeg spiser omtrent det samme hver dag (har ingenting imot kjedelig mat, jeg kan spise det samme dag etter dag om jeg må). Spørsmål: Vil jeg forbrenne mer fett hvis jeg kjører lavkarbo utenom når jeg trener/er helt flat? Så jeg kan holde meg til grønnsaker, bær, kylling, laks, cottage cheese etc. så mange dager jeg klarer til jeg begynner å føle meg slapp og ha en refeed dag med høykarbo for å fylle in lagrene igjen? Eventuelt ha noe karbo før en treningsøkt (potet/havregrøt..) og holde meg til karbo bare på ettermiddag? Planen min for neste måned er å trene styrke 4 ganger i uka, spise lavkarbo på hviledager og høykarbo før og etter treningsøktene. (og minst 2g protein pr. kg så klart). Vil dette fungere for å redusere fett%?
  22. For meg er kreditt en slik ting som jeg ikke er klar til å bestemme meg for. Jeg vil stadig føle frykt hvis jeg skylder en stor sum penger til banken. Det er mye lettere for meg å spille og vinne på mitt favorittcasino mrbet casino der jeg har spilt i 2 år. Og tro meg, dette er mye bedre enn noen lån. Du skylder ingen og lever et godt liv.
  23. Tar noen andre lån? Jeg trodde at nå har mange lært hvordan de kan tjene penger på Internett. etter min mening er det bedre å bruke flere måneder på trening enn å jobbe på fabrikken hele livet
  24. Blyashka

    Dagens negative

    På Internett er det mange forskjellige nettsteder med kasinoer. Men ikke mange gir deg godt innhold. Og noen bedrar fullstendig. Jeg personlig prøvde å spille på flere kasinoer. Nå spiller jeg her misterbet. Alt passer meg. De har ærlige betalinger, et godt og praktisk grensesnitt. Alt har blitt gjort der for et behagelig spill. Så gå videre.
  25. De beste sangene for trening er ikke sanger. Når du trener med interesse for deg selv, trenger du ikke musikk.
  26. For å se bra ut er det ikke nødvendig å bruke mye penger. Det viktigste er å overvåke helsen din, og alt blir bra.
  27. Si meg, er det noen som kjenner andre casinonettsteder? Jeg vil vite mer informasjon om denne typen aktiviteter. Jeg har ingen erfaring, så jeg trenger en anmeldelse fra en person som forstår dette.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...