Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I dag
  2. Boksbøy smal beinstilling stopp uten belte highbar 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 165 kg 6 rep 170 kg 6 rep 175 kg 6 rep Good morning saftybar 60 kg 12 rep x3 Tåhev saftybar 60 kg 8 rep x4 Stang curl rett stang og phat grip 20 kg 8 rep x2 45 kg 8 rep x2 Hammer curl phat grip 25 kgs 12 rep Zottman curl 15 kgs max rep 17,5 kgs max rep
  3. I går
  4. Noen her som har testet ut Carnivore dietten, eller kjøtt dietten blir det vell på norsk? Har sett litt på det og lurer på og teste det i 1 mnd, men hvordan burde en dag med spising se ut?
  5. Flat benkpress 20 kg 25 rep x 3 40 kg 15 rep x2 60 kg 15 rep x 7 65 kg 15 rep 70 kg 15 rep 75 kg 15 rep Skråbenk med stopp 50 kg 6 rep x2 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 90 kg 6 rep x3 Facepull 34 kg 12 rep x3 Triceps Cabel ext. 6 sett 15 rep
  6. Siste uke
  7. Hei Philip, Massasjepistoler er utrolig populære om dagen. Vi har testet de aller fleste massasjepistolene på markedet, deriblant Theragun, Hypvervolt og noen norske modeller som Diser, Levity, PerformanceGun og flere. Theragun fra Therabody er super bra og det nærmeste vi kommer denne i Norge er PerformanceGun, massasjepistol. Mvh en treningsentusiast
  8. Søndag. Boksbøy smal beinstilling stopp 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 165 kg 6 rep x2 170 kg 6 rep Boksbøy bred beinstilling lowbar 170 kg 6 rep x3 Good morning saftybar 50 kg 15 rep x5 Safety bar tåhev 50 kg 8 rep x5
  9. Skråbenk med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 90 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk hantler 40 kg 8 rep x3 40 kg 10 rep Sittende skulderpress manualer vekt pr arm 27,5 kgs 15 rep x2 30 kgs 15 rep Nedtrekk bak nakke 70 kg 8 rep x4 Triceps ext 6 sett 15-20 rep
  10. Jeg sliter med å sette opp en matplan. Har prøvd meg fram med div. mat siden jeg sliter med magen og har funnet ut hva jeg føler meg best på. Er det noen som kanskje kan lage et eksempel på hvordan jeg kan sette opp måltidene? Målet er å bygge muskler. Har akkurat startet styrketrening (med fokus på underkropp), planen er 3x/uka (40-60min). Ellers går jeg som regel ei lita gåtur hver dag. Vet ikke helt hva slags kaloribehov jeg trenger, men skal legge med på 1500-1600 til å starte med og veie meg daglig, for å se om jeg går opp, ned eller står stille. Hvis jeg ikke går opp
  11. Selvfølegelig løfter jeg;) Jeg holdt på å starte en nettside for trening, som altfordeg.com, men det ble aldri noe av. Det er ikke så lett å få tid til alt når man allerede har en jobb som betaler greit, og jeg har heller ikke så stor erfaring innen nettsider og sånt. Jeg jobber nå i barnehage og det er egentlig utrolig koselig, men tenker å finne meg noe litt mer langsiktig så fort jeg finner ut hva. Hvis noen som har noen ideer eller tips så fyr løs.
  12. Du har ingen anelse om hvor lett det er å tjene penger online akkurat nå. Du trenger ikke å vite mye om det, og det mest lønnsomme området akkurat nå er selvfølgelig gambling n1. Dette området har svært gunstige betingelser, en svært brukervennlig og intuitivt grensesnitt, og jeg er sikker på at du vil like det og du vil være i stand til raskt og enkelt å bli vant til det og begynne å tjene penger. Dette er ganske ekte.
  13. Boksbøy smal beinstilling stopp uten belte 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep x3 Boksbøy uten belte low bar 110 kg 6 rep x3 Good morning saftybar 55 kg 15 rep x3 Hiptrust 170 kg 8 rep 200 kg 6 rep 270 kg 6 rep x2 280 kg 6 rep Stang curl phat grip 20 kg 8 rep x2 45 kg 6 rep x2 Hammer curl phat grip 27,5 kgs 8 rep x2 Zottman curl 15 kgs max rep
  14. Tidligere
  15. Dagens Boksbøy uten belte highbar med stopp 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep x3 Boksbøy lowbar uten belte og stopp 160 kg 6 rep x3 Good morning saftybar 50 kg 15 rep x3
  16. Søndag Skråbenk med manualer vekt pr arm og stopp 15 kgs 12 rep x2 20 kgs 10 rep 25 kgs 10 rep 30 kgs 10 rep 40 kgs 10 rep 50 kgs 6 rep x4 Sittende roing 98 kg 8 rep x4 Sittende skulderpress manualer og stopp 25 kgs 15 rep x3 Nedtrekk bak nakke 70 kg 8 rep x4 Triceps ext 6 set 20-30 rep Hiptrust 120 kg 6 rep x2 170 kg 6 rep 200 kg 6 rep 240 kg 6 rep x2 260 kg 6 rep
  17. Hej Norge. Vi på Nordic Fighter söker nu driftig/driftiga återförsäljare av hela vårat sortiment, och varumärkena Nordic Fighter,Thor Fitness, BH Fitness i Norge. Hemsida: https://www.nordicfighter.com/ Produktfilmer mm: https://www.youtube.com/channel/UCJcNPvQgBBR2XhxJa4sZE7Q/videos Vi startade upp en likvärdig uppdrag i Danmark, med en person som efter några få år omsätter +10 Milj. Ni bör ha ett uppstarts kapital, och möjlighet till eget lager. Vill ni veta mer eller är ni välkomna att maila på [email protected] Eller skicka in Cv/Ans
  18. En stor tykk jakke utenpå vesten.
  19. Jeg prøver å komme i form til fjelljakt. Prøver derfor å gå en runde på 11km to ganger i uken med en 16kilo vektvest. Runden tar to timer. Det er vanskelig å gå når når det blir minus grader ute, fordi vesten blir iskald og suger varmen ut av kroppen tiltross for 2 lag med ullundertøy. Forslag til påkledning?
  20. Dagens trening. Boksbøy smal beinstilling med stopp uten belte. 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 150 kg 6 rep x3 Boksbøy lowbar uten belte og stopp 150 kg 6 rep x3 Good morning saftybar 60 kg 12 rep x3 Hiptrust 120 kg 12 rep x2 170 kg 12 rep 200 kg 12 rep 220 kg 10 reo Stangcurl med phat gripz 20 kg 8 rep x2 43 kg 8 rep x2 Hammer curl vekt pr arm phat gripz 25 kgs 12 rep 25 kgs 10 rep Zottman curl 2 sett 10 rep
  21. Harit

    Muskuløs jente...

    Måten du beskriver det på høres ut som et luksusproblem. Du har nok fått veldig gode resultater som du beskriver, men jeg tror ikke at du er altfor stor, med mindre du driver med litt kreativ kosthold ved siden av mat, trening og søvn. Men ut i fra det du har oppgitt av info i tidligere innlegg så virker det som om du har reint mel i posen (Hvis ikke, så hadde jeg ikke dømt deg for det heller, det er jo ditt personlige valg). "Hvordan akseptere den nye muskuløse kroppen din?" Dette høres veldig rart ut. Veldig mange jenter trener i årevis for å oppnå en velformet muskuløs kropp. Igj
  22. Alita

    Muskuløs jente...

    Har innsett at kroppen min har forandret seg drastisk etter 7 måneder med kontinuerlig tung styrketrening. Spesielt overkroppen. Har fått brede skuldre og stor rygg. Har ikke lyst å slutte med trening da det er min største hobby, men hvordan akseptere den nye muskuløse fasongen min eller trene annerledes for å se mindre ut i overkroppen?
  23. Forhåpentlig er du tilbake på samme nivå om 6 uker og klar til å gjøre ny framgang. Paul
  24. Sittende Lårcurl 64 kg 12 rep x4 Boksbøy med stopp uten belte 80 kg 6 rep x2 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep x4 Good morning saftybar 50 kg 12 rep x4 Pull throug kabel 5 sett 12 rep
  25. Dette skal jeg prøve, droppet marken i går. Det jeg lurer på da er om jeg kommer til å miste mye av progresjonen min i mark? Har hatt god framgang til nå og er redd jeg mister en del av styrken jeg har opparbeidet meg der. Tusen takk for svaret ditt!
  26. Mandag Skråbenk med stopp spoto press 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 85 kg 4 rep 100 kg 6 rep x3 100 kg 5 rep Sittende roing 79 kg 10 rep x4 Sittende skulderpress manualer vekt pr arm og stopp nede på hver rep 37,5 kgs 7 rep x3 Triceps Cabel ext over hodet 43 kg 15 rep 61 kg 20 rep x4
  27. Ta 2 uker pause fra markløft. Begynn på nytt med lave vekter f.eks. 50% av nåværende, og øk forsiktig slik at du er tilbake i løpet av 4 uker. Dersom smertene ikke blir borte eller kommer tilbake kan du prøve markløft fra blokk. Det vil si at du bygger opp under vektskivene slik at løftehøyden blir mindre. Dersom det fungerer kan du gravis redusere høyden på blokkene til du løfter fra golvet igjen. Lykke til!
  28. Hei. Jeg har drevet med styrketrening siden juni, men har de siste par ukene opplevd å få strekk/vondt i setemuskelen og litt nedover bakside lår hver gang jeg tar markløft. Det hindrer meg ikke å gjøre hverdagslige ting, dette strekket kommer kun når jeg har bein-dag. Pleier som regel å ha 2-3 dager mellom hver beinøkt så da blir strekket litt bedre, for så å gå tilbake til litt vondt igjen etter marken. Hvordan kan jeg rette opp i dette?
  29. Boksbøy smal beinstilling uten belte med stopp highbar 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 180 kg 6 rep 200 kg 6 rep Lowbar bred beinstilling stopp uten belte 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 170 kg 6 rep x3 Good morning saftybar 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep x3 Biceps 6 sett
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...