Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Hammercurl vekt pr arm 25 kgs 15 rep x2 Alternate curl 20 kgs 10 rep x2 Sittende stangcurl 40 kg 15 rep Jm press 20 kg 20 rep x3 57,5 kg 25 rep x3 Pushdown albuer ut 34 kg 30 rep 43 kg 25 rep x2 Smalbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 90 kg 6 rrp 110 kg 6 rep 120 kg 4 rep
  3. Last week
  4. Fredag Hadde migrene så skulle aldri ha trent. Forferdelig kvalm og uvel gjennom hele økten. Skråbenk med manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 45 kgs 15 rep x3 Flatbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep
  5. Sittende Lårcurl 84 kg 10 rep x4 Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 130 kg 8 rep x4 Sledpush 4 serier Hiptrust lett pga knesmerter 70 kg 12 rep x5
  6. In winter and early spring, the body experiences a special need for vitamins. Before the appearance of fresh herbs and berries is still far away, and citruses come to the rescue. Rich in vitamin C, these fruits protect against colds and viruses. Get more benefits from limes, grapefruits, tangerines, oranges, lemons will help citrus juice squeezers. They are easy to handle, so preparing the morning juice does not take much time. To choose and buy a model that meets all the requirements, the rating of the best citrus juicers will help. TOP devices https://mykitchenadvisor.com/best-citrus-juicers/ will tell about the advantages and disadvantages of presses.
  7. Hei! Jeg og min samboer begynte på en Very Low Calorie Diet for fem dager siden. I mitt tilfelle, som kvinne, vil det si at jeg inntar ca 550 kcal hver dag i form av supper og shaker. VLDC er merket som produkter for personer som lider av fedme og som har en BMI på over 30. Min BMI da jeg startet på søndag var 29,3. Min samboer er over 30 i BMI og han har hatt god effekt av denne 21 dagers-kuren tidligere. Tanken var å kickstarte vektnedgangen igjen etter julen, da jeg mellom mai og desember i fjor gikk ned 16 kg på egenhånd etter svangerskap. I dag, på dag 5, er jeg utrolig sliten i kroppen. Humøret er på bånn og jeg er konstant sulten. Jeg googler desperat rundt for å finne ut hva som skjer i kroppen, og jeg kom over flere artikler om ketose. Kan det være at jeg er på vei inn i det? Uansett, jeg innser at 21 dager på denne måten kan være uoverkommelig. Det verste er at hodet og kroppen fungerer tregt og jeg vil bare legge meg ned. Jeg er redd for at jeg har begynt på en diett som i utgangspunktet ikke var for meg, og jeg lurer på hvordan jeg på best måte kan komme ut av dette. Kunne faste-perioder vært en løsning? F.eks fire dager med VLCD og tre dager med et sunt kosthold på rundt 1000-1300 kcal? Håper noen har noen gode svar.
  8. https://www.gulickhhc.com/drugs/erectile-dysfunction/kamagra-oral-jelly.htm If your recommended dose is sildenafil 16 to exceed the daily dose. Overdose can consequently lead to pharmacist-patient pr vilege a right that can hardly be respected at once or divide into parts to follow a supporti therapy. Interval between drug quality. By ordering Kamagra Oral Jelly? https://www.gulickhhc.com/drugs/erectile-dysfunction/kamagra-oral-jelly.htm
  9. Hei Tveitoo! Mye "bang for buck" får du gjerne med 100% whey protein fra proteinfabrikken. De har priser som avhengig av kampanje eller hvor store containere du kjøper varierer mellom 150kr og 230kr per kg. Kom også over en fersk test av proteinpulver her en dag (hvor også ovennevnte kom godt ut): https://www.hardworkout.no/proteinpulver/
  10. Hei Ringreven! Problemstillingen du kommer med strides de lærde om og er gjenstand for diskusjon så her kan du få 50 ulike svar. Tradisjonelt har sannheten gjerne vært at du enten må velge muskler eller lav fettprosent, altså bulking i perioder for vekst og deffing i perioder for å skrelle bort pølsa. Nyere forskning derimot viser at du ved proteinrikt kosthold og kaloriunderskudd til dels kan få det beste av to verdener. Som forklart i denne artikkelen (https://builtwithscience.com/body-recomposition/ ) regner man tre punkter som er viktig for ditt ønsket mål: 1. Ha et restriktivt kaloriunderskudd. Dette er typisk 15%-25% under vedlikeholdsnivå. I ditt tilfelle vil dette nivået være på 2000 - 2200 kalorier om dagen forutsett at du har kontroll på makroene dine. Dette vil være holdbart over tid. 2. Ha et høyt proteininntak. Dette er vanskelig med underskuddet du nå praktiserer. Siden du har et tidsperspektiv vil jeg ikke påstå at du gjør noe feil og 1,5g/kg er vel bortimot maks av det du fornuftig greier med 1200 om dagen. I en studie artikkelen viser til kan man også ha effekt opp til om lag 2g/kg. Flere fitnesspersonligheter som baserer mye av trening og kosthold på godt dokumenterte studier er også oppe i 2,5-3g/kg uten at dette nødvendigvis har noen dokumentert vitenskapelig effekt. 3. Ha progresjon i gymmet. For å unngå tap av muskler i et selv moderat kaloriunderskudd er det et must å ha jevn progresjon og øke intensitet (reps eller vekt) på øvelsene dine uke etter uke. Personlig har jeg over de siste månedene trent og spist etter dette konseptet. Jeg har omtrent beholdt min vekt, men fettet er skremt og på flukt og jeg har hatt enorm økning i gymmet (byttet program omtrent samtidig så skal gi noe cred til det også). Det er som sagt mye informasjon på dette området så du bør være kritisk (også til meg) av flere grunner: det som funker for meg fungerer ikke nødvendigvis for deg, det er mange gamle sannheter der ute og mye av forskningen er rett og slett gjort med bias. Med det sagt så kan du nok forvente at det forsvinner litt muskelmasse om du skulle finne på å utvide tidsperioden din. Om du er interessert i å lære mer om dette anbefaler jeg noen youtubere : 1. Jeff Nippard (analyserer mye studier og skraper bort tullet for deg) 2. Thomas DeLauer (kan også lære mye lurt om fasting om du vil prøve det) 3. Will Tennyson (type som eksperimenterer mer)
  11. Stående hammercurl vekt pr arm 20 kgs 12 rep 25 kgs 12 rep 30 kgs 12 rep x2 Alternate curl 20 kgs 10 rep x2 Sittende stangcurl 40 kg 15 rep Jm press 20 kg 20 rep x3 55 kg 25 rep x3 Pushdown albuer ut 34 kg 30 rep x3 Smalbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 90 kg 6 rep 107,5 kg 7 rep
  12. In modern times, a wide variety of entertainments are available that are distinguished by excellent visualization using three-dimensional graphics and animation effects. https://canadiancasino.games/cleopatra-slot/
  13. Rotator cuff øvelser 3x15 Cabel 2x15 Benkpress med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 105 kg 6 rep x2 107,5 kg 6 rep 110 kg 6 rep 120 kg 6 rep Skråbenk med manualer vekt pr arm 40 kgs 16 rep x2 Cabel kryss 25 kgs 15 rep x4
  14. Earlier
  15. Hei, jeg er på utkikk etter et nytt proteinpulver. Det er så mange forskjellige at jeg vet ikke hvordan jeg skal velge. Har dere noen anbefalinger? Helst under 300 kr pr kg:)
  16. Hei, jeg er en 20 år gammel gutt som er 188cm høy og veier for øyeblikket 83.4kg. Jeg har en aktiv jobb, trener hard styrke 4 ganger i uken og kondis 1-2 ganger i uken, detter har jeg gjort i overkant av et år. Keg spiser har alltid passt gradvis på hva jeg spiser, men har gått i kalorioverskudd siden jeg begynte å trene. Defor har jeg fått litt valpefett, og en liiiten pølse rundt magen som jeg ønsker å få vekk. Jeg har regnet ut at jeg trenger 2700-3000 kcal til dagen for å vedlikeholde. 4. Januar (6 dager siden) startet jeg å telle kaloriene, og begynte å spise ca 1200 kalorier til dagen, som er et kraftig underskudd, med ca 1.5g protein per kg kroppsvekt. Jeg har nå holdt på i 6 dager, er like aktiv i jobben, og trener styrke og kondis like hardt som før, merker det heller ikke noe særlig på energinivået, utenom på kvelden. Har også gått fra 86kg til 83.4kg (vil tippe det meste er vann). Har tenkt å gjøre dette til neste søndag slik at jeg har 15 dager totalt. Etter 15 dager skal jeg gradvis øke kalorinntaket. Er det noen som har dårlige eller positive erfaringer med dette? Kommer jeg til å miste mer muskelmasse enn fett? Kommer jeg til å ødelegge metabolismen?
  17. Alternate curl 15 kgs 8 rep x2 22,5 kgs 12 rep x2 Stående hammercurl manualer 20 kgs 21 rep 22,5 kgs 21 rep Sittende stangcurl 42,5 kg 13 rep Jm press 20 kg 20 rep x3 52,5 kg 25 rep x3 Pushdown albuer ut 34 kg 28 rep x3 Smalbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 95 kg 8 rep 100 kg 6 rep 105 kg 6 rep
  18. Onsdag Benkpress med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep x4 Skråbenk med manualer vekt pr arm 40 kgs 15 rep x3 Sittende roing 89 kg 10 rep x4 Sittende skulderpress manualer 30 kgs 15 rep x3 Nedtrekk 70 kg 10 rep x4
  19. Hei. Jeg og samboeren er Så og si nybegynnere på keto-diett. Og vi tenkte oss en handletur til Sverige da vi har funnet ut at det å leve sunt med gode råvarer og å lage alt fra bunn av.. ikke akkurat er billig i Norge. jeg lurte på om noen av dere der ute har noen tips til tørrvarer (alternativ sukker, mel, stivelse, smakstilsetninger, müsli, væske- tykner, kakao osv) Som vi burde få med oss derifra? (Har hittil brukt sukrin, mandelmel og vaniljeekstrakt). Evt proteinbarer med meget lavt karbohydrat-innhold, ingredienser til en keto-smoothie, proteinpulver til bruk i ulike «shaker» med gode smaker. Gjerne også alternative «søtnings-produkter» til de gangene fett -og proteinholdige måltider ikke slukker alt av søtsug (som alltid er håpløst å bli kvitt). F.eks. Is (ingredienser til hjemmelaget is kanskje)? Snacks? på forhånd takk for svar og tips! håper det er noen der ute som kan hjelpe en «grønnskolling» 😅
  20. Pålitelige online kasinoer vært, faktisk. Som en person som har lang elsket å spille gambling, jeg vet at dette stedet prøv mr Bet nå er den beste online casino i det hele Internett, jeg tror at du kan være interessert i å vite mer om hva det er.
  21. Lårcurl sittende 84 kg 12 rep x5 Boksbøy med strikk rundt knærne 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 120 kg 6 rep x5 140 kg 6 rrp Hiptrust 120 kg 10 rep x5 Smerter i venstre kne derfor ikke mer vekter.
  22. Alternate curl vekt pr arm 15 kgs 8 rep x2 20 kgs 6 rep 25 kgs 10 rep x2 Stående hammer curl vekt pr arm 20 kgs 20 rep x2 Sittende stangcurl 40 kg 12 rep Jm press 20 kg 20 rep x3 50 kg 25 rep x3 Pushdown albuer ut 34 kg 25 rep x3 Smalbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 90 kg 8 rep x2 95 kg 8 rep Brukte ikke albuevarmere idag og albuene kjennes bra ut.
  23. Rotator cuff øvelser 3x15 Cabel 2x15 Skråbenk med manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 40 kgs 30 rep x3 Flatbenk med stopp 60 kg 8 rep x2 90 kg 6 rep x2 100 kg 6 rep Cabel kryss 30 kg 15 rep x3 Sittende skulderpress manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep 20 kg 15 rep 25 kgs 12 rep 40 kgs 12 rep Sidehev 15 kgs 15 rep x2 17,5 kgs 15 rep Facepull 3x15 rep
  24. Lårcurl 77 kg 12 rep x2 84 kg 10 rep x2 91 kg 10 rep Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 60 kg 6 rep x2 90 kg 6 rep 120 kg 6 rep 150 kg 6 rep x2 170 kg 8 rep Hiptrust 200 kg 3 rep smerter i venstre kne og rumpeball😯 120 kg 15 rep x2
  25. Tirsdag Alternate curl 15 kgs 8 rep x2 20 kgs 8 rep 25 kgs 11 rep 30 kgs 5 rep Hammercurl 30 kgs 12 rep 35 kg 8 rep x2 Sittende stangcurl 40 kg 12 rep x2 Jm press 20 kg 20 rep x3 50 kg 20 rep 60 kg 20 rep 90 kg 12 rep x2 100 kg 6 rep Pushdown albuer ut 34 kg 25 rep x3 Smalbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 90 kg 6 rep x3
  26. TraciSolis

    asd

    What are you testing here? I have one site, could you test it? This is very important for me, here is the site mrbetaustralia.com
  27. Skråbenk med manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 40 kgs 28 rep x2 50 kgs 10 rep Sittende roing bredt grep 61 kg 10 rep 70 kg 10 rep 79 kg 10 rep x4 Sittende skulderpress manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep 20 kg 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 20 rep x2 35 kgs 15 rep Hex press manual skråbenk 20 kg 12 rep x2 25 kg 10 rep x3
  28. Det er selskaper i leiebil corfu hvor du mot en viss tillegg kan ordne leiebil uten franchise, men her bør du allerede vurdere selv om du skal betale ekstra og ikke bekymre deg for noe, eller spare penger, men samtidig ta litt ansvar.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...