Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I går
  2. Siste uke
  3. Rygghev kroppsvekt 15 rep*5 Boksbøy med stopp uten belte 60 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 120 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep*3 Boksbøy lowbar bred beinstilling 100 kg 6 rep 120 kg 6 rep 140 kg 8 rep *3 Good morning safety bar 20 kg 10 rep x2 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep
  4. Hei! Begynner å bli noen år gammel denne posten. Men jeg har fått akuratt det samme problemet foran på min høyre ankel. Hvordan løste du det med denne skaden? Og evt hva gjorde du for å forhindre at det skjedde igjen?
  5. latterlig gammel tråd, men har lest gjennom en del tråder her nå for å se om jeg finner et svar på mitt spørsmål, uten hell. Så prøver meg her Skal booke verdivurdering snart av megler, men lurer på (og skal spørre megler også, men tenkte å høre med flere), om en hjemmegym i kjellern er positivt ift verdi på boligen eller ikke? Eller er det kanskje nøytralt? Er vel 15 kvm med et lite vindu. spesielt nå under lockdown så kanskje det veier ekstra positivt å ha en hjemmegym og at det kan veie bra inn ved salg? rent nysgjerrig !
  6. Jeg tror du bruker noen gamle metoder. Jeg vil anbefale deg å søke etter noe moderne. Personlig liker jeg på fritiden å spille i dette nye casinoer i Norge. Ikke en gang har jeg hatt problemer med å tjene inn gevinstene mine. Din variant virker ikke foreldet, men tvilsom. Jeg mener noe jeg allerede har nevnt ovenfor.
  7. Nei, det er jeg ikke, men også interesse for å finne noen som gjorde det.😊
  8. Synes du er flink og gjør mye rett. 6 kg siden januar er et greit resultat. Tror årsaken til at vektnedgangen er stoppet opp selv om du er i er beregnet underskudd er at klokka kalkulerer kaloriforbrenningen din feil. Kaloriinntaket ditt er lavt, og bør ikke reduseres noe mer. For å øke underskuddet med mer aktivitet vil jeg anbefale at du øker aktiviteten med å trene styrke fast 2 ganger i uka og gå 2 ganger i uka. Styrketreningen kan bli litt mer effektiv hvis du skaffer noe utstyr. F.eks en kettlebell. Paul
  9. Hei. Jeg håper på litt råd og veiledning. Kjappe fakta. Jente, 32 Høyde 160 Vekt: 68 Midje: 72 Bakdel: 118 Som dere kan lese så er jeg lav, smal rundt midjen og den tyngste vekta ligger godt på rumpe og lår. Slik er kroppen min. Underkroppen mister såvidt fett, i motsetning til overkroppen. Hovedmålet mitt er å miste vekt. Jeg har mistet 6 kg og 20 cm siden januar, men nå har det stoppet litt opp og jeg føler jeg valser litt i blinde. I følge klokka har jeg en dagsforbrenning på 1800 kcal. Jeg jobber sittestillende, så det blir sjeldent h
  10. samuelnickson990

    Game

    Jeg tror du bruker noen gamle metoder. Jeg vil anbefale deg å søke etter noe moderne. Personlig liker jeg på fritiden å spille i dette casino. Ikke en gang har jeg hatt problemer med å tjene inn gevinstene mine. Din variant virker ikke foreldet, men tvilsom. Jeg mener noe jeg allerede har nevnt ovenfor.
  11. Tidligere
  12. Dagens trening Benkpress med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 85 kg 6 rep 102,5 kg 6 rep*3 Skråbenk med stopp 50 kg 6 rep x2 75 kg 6 rep*3 Skråflyes 12,5 kgs 10 rep x3 Sidehev 6 kgs 15 rep *3 Triceps ext cabel 34 kg 20 rep *2 43 kg 15 rep 52 kg 15 rep 61 kg 15 rep
  13. PaulM

    For mye mat?

    Du har en BMI på 27, altså lett overvektig. Vet ikke om overvekten din skyldes at du har mye muskulatur eller fett. Det vet du selv. Dersom det er muskulatur er det fint. Hvis det er fett vil jeg anbefale at du begynner å trene tung styrke heller enn å forsøke å redusere vekten. Du går inn i et hardt yrke hvor det er viktigere med god styrke og stabil kjernemuskulatur enn å være lett. Anbefaler at du begynner å spise frokost og lunsj slik at du kan yte best mulig i skoletiden. Du kan eventuelt redusere kveldsmaten dersom vekten begynne å øke. Paul
  14. hallo. jeg merker veldig på kroppen at jeg ikke har trent på lenge siden treningssenterene er stengt... kom i gang nylig men så ble det stengt igjen. har hatt noe hjemme men det har ikke blitt så seriøst synes jeg. dog synes jeg det har vært veldig deilig å kunne trene litt hjemme. har en del plass i garasjen og har lyst til å kanskje gjøre dette om til hjemmegym. har noen erfaringer med hva noe slikt koster for å trene litt grunnleggende styrke?? har ikke veldig mye penger til ellers. har sett litt på forbrukslån https://lanfordeg.no/soke-om-forbrukslan/ men hvor mye ev må man regne med i kos
  15. PaulM

    For mye mat?

    Det du lister opp er ikke for mye mat. Hva spiste du til frokost og lunsj? Paul
  16. Regiakakao

    For mye mat?

    Middag: en tortilla lefse med ost,rømme, grønnsaker, Ananas, taco saus, guacamole og litt stekt laks... Kvelds: tortilla chips av en tortilla lefse med 0.5 ss olje, paprikapulver, salt, pepper, taco saus, 4 skiver ost En tortilla lefse med ost, paprika, tomat, og litt kyllinggryte En kopp kaffe med sukrin. En kopp kaffe med usøtet mandelmelk, en kopp usøtet mandelmelk og en boks sukkerfri energidrikk. Er 172, ca, rundt 81-82kg. Går tur så og si hverdag. Og har verksteddager på skolen som er 7-8 skoletimer. (Bygg og anleggsteknikk) Forholdsvis torsdag og fredag men per
  17. Sikter meg inn på inSPORTline Bravos, og lurer på om noen har erfaring med denne.
  18. Usikker på om denne tråden er død eller om det er her silikondiskusjon foregår? Jeg lurer i alle fall på løping. Er 5 mnd. post-op. nå og tenker å starte løpinga igjen. Har gått masse tur og trent lett med vekter frem til nå.
  19. Jeg har sett brukte Consept 2 nede på 6000 tallet i pris for flere år siden, som er mitt budsjett nå. Men nå ser jeg de ligger jevnt på det dobbelte. Og hvis billig frakt ellers nærmer seg 2000,- ellers, kan ikke Finn sin være så mye billigere. Dessuten bør jeg ha oppkrav eller annen sikker løsning.
  20. Tror det kan gå an å forhandle en bra pris på Consept 2 maskinene. Finn har en transporttjeneste som ikke er så veldig fyr. Paul
  21. Er stadig innom der. Problemet er frakt som blir svært dyr når det er 30-40 kg, og prisklasse, mye Concept 2 eller magnet-brems. For dem som bor omkring Oslo er det nok mer å velge i.
  22. Det ligger 69 romaskiner på Finn.no i alle prisklasser. Anbefaler at du sjekker her først. Paul
  23. Hei! Jeg skal kjøpe romaskin med luftmostand, og har budsjett på omring 6000,- Er ikke treningsnerd, med masse opplegg og tall, men vil komme i bedre form, og liker denne treningsformen. Ser på disse tre: Titan Life Rower R65 inSPORTline Bravos Kayoba romaskin med luftmotstand hos Jula. Sistnevnte er billigst, og har fått gode kritikker, men ser ikke veldig tillitsvekkende ut. Titan sin ligner på Concept i utførelsen, jeg liker den vel derfor. inSport har fått god omtale og har lang skinne, sier de. Virkel enkel å legge sammen for lagring.
  24. Hei! Jeg har lenge vurdert å låne penger nå til påsken, og lurer på om det er lurest at jeg bruker sammenligningstjenester som Eksperten.com o.l., eller bør jeg ringe den banken jeg bruker per i dag? Takk for alle svar!
  25. What is fungal acne? Fungal acne is primarily a germ of the hair follicle, specifically called pityrosporum folliculitis or pityrosporum folliculitis. No concern what you name it, swelling and itchy, acne-like outbursts within hair follicles are produced by an excess fungus known as Malassezia, which is in the alike organic classification fungi; Shereen Idriss, a cosmetic dermatologist in New York City at Union Square Laser Dermatology, tells Allure. Malassezia really exists on everyone’s skin, Joshua Zeichner, the administrator of cosmetic and clinical analysis in dermatology in New
  26. Har lav selvtillit og lurer på om jeg er stygg eller ikke
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...