Gå til innhold

Inger-Lise

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 323
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Inger-Lise vant dagen sist 18. mai 2016

Inger-Lise hadde mest likt innhold!

Om Inger-Lise

  • Rang
    Fitnessblogger

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Liker fremdeles questbarene (noen av dem i alle fall), men er enig i at Barbellbarene også er gode ja, derfor jeg anbefalte dem questbarene er best når man varmer dem synes jeg! Men på farten har vi jo ikke mulighet til det, og da er Barbell digg! Ja, helt seriøst - de mars og snickersbarene smaker virkelig bra! Tror det er litt høyere sukkerinnhold i dem enn questbar ja, but worth it og fremdeles langt bedre næringsinnhold enn vanlig sjokolade !
  2. Barbell sine proteinbarer er MEGET gode!! Disse synes jeg er best: https://www.fightit.no/products/barbells-proteinbar---caramelcashew-55g Smaken er meget god, og næringsinnholdet er veldig bra. Selv synes jeg også de nye proteinbarene Mars og Snickers er gode, spesielt Snickers. Utrolig, men sant - de smaker nesten som the real deal! https://www.proteinfabrikken.no/snickers/27561/snickers-protein-bar-18-x-51g-snickers
  3. Husk at selv om kroppen MÅ ha mer energitett mat som du sier, så er psyken sterkere enn det fysiske. Du bestemmer over kroppen, ikke omvendt. Jeg tenker i alle fall som jeg skrev: hold deg mett på store mengder energifattig mat, få i deg fettsyretabletter, spis magre proteinkilder. Drit i gram, telling av kalorier og makrofordeling osv. Målet er å spise minst mulig og holde deg mett og "komfortabel" underveis.
  4. Je tenker at hvor lavt du skal/kan gå avhenger av hvor lang tid du tenker å bruke på dietten også? Altså hvor lang periode du tenker å la det vare. Det er nok ingen som er uenig i at det beste er å innarbeide sunne, gode vaner hvor du opprettholder er lavere, men sunt og balansert underskudd. Men dersom det er snakk om å gå nes mest mulig i en kort og begrenset periode er det andre regler som gjelder. Det virker kanskje veldig enkelt og banalt fra min side, om hvorfor gjøre det vanskeligere og mer komplisert enn det faktisk er? Om innarbeidelse av sunne gode vaner kommer senere, m
  5. Deler Martinsen sitt innspill! Kok grøten på helt vanlig måte til den konsistensen du liker og er vant til (prøvd å røre inn et egg mot slutten av koketiden?). Når grøten så er ferdig tar du den av platen og tar oppi 1 eller 2 scoops med proteinpulver og rører inn. Synes du den blir for tykk sper du heller på med litt ekstra vann/melk prøv deg litt frem
  6. Er nok også en kombinasjon av fysisk og psykisk påkjenning det å gå på diett. Det er selvfølgelig svært mange ting som spiller inn når det kommer til energinivå. Søvn, hvilken type mat, hvilken type trening, stressnivå på jobb, generelle bekymringer/tanker osv. Hva gjelder matinntak tror jeg også det har noe med vane å gjøre. Dersom en person er vant til å innta fels mye koffein, sukker og raske karbohydrater blir også kroppen vant til å ha rask energi lett tilgjengelig. I enovergangsperiode hvor en forandrer til et kosthold med mer treigt fordøyelig mat, mindre sukker, mindre koffein og gener
  7. Ok ok, null stress jeg er jo ikke her for å krangle eller ødelegge for deg! Flott at noen ønsker å prøve å tilby kosttilskudd og sunnere supplement til en lavere pris. Håper du får det til
  8. Champisfrokost - lunsj - middag Klok av skade ble det i år heldagsfest fremfor champisfrokost. Etter utallige år med frokost først og deretter timeslang kamp om å komme inn ulike steder i Oslo ble det i dag duket for heldagsfest. Tanken om at "frokosten er jo det koseligste, alle ble splitta på byen" tok vi endelig til etterretning og ble værende på den koseligste delen av dagen! Grillbuffet som derfor ble fylt på underveis hele dagen leverte! grillspyd med grønnsaker og perfektgrillet biffklumper, hjemmelagede og grilla søtpotetchips med grønnsaksdip og guacamole, grillede pa
  9. Bra du er opptatt av å ovareta en sunn og god helse og balanse. Viktig å holde på det perspektivet, veldig viktig!! Til syvende og sist er helsen det siste og viktigste du har, ikke vekt, fettprosent, muskler osv. De tingene spiller ingen rolle dersom helsa ryker. God helse er som luft - du merker ikke at du har det før det forsvinner. Og da man det være forsent. og vær så snill å gjør deg selv en tjeneste, kast den forbannede vekten ut av huset. De latterlige og ubetydelige tallene på vekten spiller absolutt ingen rolle!! Du har fått mindre fett på kroppen, mer muskler, blitt sterkere og
  10. Hva som er sunn og balansert fettprosent er meget individuelt. Dette avhenger av deg og din kropp, aktivitetsnivå, hvor mye og hva du spiser osv. Et godt tegn for oss kvinner er menstrasjon - når den kommer og går som normalt pleier det å være en god indikasjon på at du har en god hormonell balanse dersom du ikke ønsker å gå ned i fettprosent, hvorfor i all verden ønsker du å gå ned i vekt? Er det utelukkende for å se et lavere tall på vekta? Hvilken verdi gir dette deg? Og om du da ikke ønsker å miste muskler, hva mener du at du da skal miste? Celler, vev, hud, hår, blod, vann?
  11. Nja, tights.no har kampanje neste annenhver uke (føles det som i alle fall) på questbars til 219kr pakka =) Men altså, nå virker jeg mer negativ enn jeg er! Jeg ønsker selvfølgelig alle nye leverandører velkommen. Lavere priser, det være seg med 1, 10 eller 100 kr er jo bedre enn dyrere
×
×
  • Opprett ny...