Jump to content

Steffen92

Members
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

About Steffen92

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 03/06/1992

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.youtube.com/user/TwiceTheSpeed1 Han her har nok noen av de beste øvelsene for og bli mer explosiv
  2. Jeg fortsatte ijallfall med å spille basketball eller trene styrke så og si hver dag og kiropraktoren min hadde ikke noe problem med det. Hørte bare på kroppen min og tok det litt med ro hvis jeg følte jeg trengte det
  3. Fikk prolaps iløpet av de første mndene av 2013, fikk en del varselssignaler som feks smerter når jeg kjørte bil noen ganger. Fra og med slutten av mai 2013 så ble jeg plaget av isjias smerter med mange bevegelser og kunne ikke sitte i mer enn 5 minutt uten at jeg så ut som jeg var 90 år når jeg reiste meg, og jeg trengte 2-3 minutt for og rette meg ut og kunne gå normalt igjen. Det var sånn her i sikkert fram til jul, men så lenge jeg holdt meg unna å krumme ryggen og å sitte, så kunne jeg gjøre det meste smertefritt, bare litt småirriterende isjias her og der. For cirka 1.5 mnder siden så hadde isjiasen blitt utrolig mye bedre, kunne sitte ganske lenge uten problemer, måtte bare bøye meg bakover til jeg hørte et knekk, så følte jeg meg bedre. Men så plutselig begynte jeg og få prikking og andre rare følelser i foten i "isjias benet" Våknet opp om nettene og sånn av dette. Ble litt redd og gikk til kiropraktor igjen (hadde ikke vært der siden i august/september i fjor, følte ikke knekkingene hjalp noe) Men etter at han knakk ryggen min denne gangen, så ble jeg faktisk helt symptomsfri, merker ikke noe etter flere timer med sitting eller noe. Eneste er at jeg kan "trigge" litt isjias smerter framm hvis jeg har vært litt inaktiv og prøver virkelig og krumme ryggen og bøye meg forover. Jeg trodde jeg ikke kom til og bli kvitt isjias smertene, og at jeg bare måtte vende meg til de, siden de fremdeles var der etter 12 mnder. Men tok feil med det, det var visst lys i enden av tunnelen!
  4. Havregryn Kanel Bananbiter Stevia pulver Peanøttsmør Vann 1-2 min i mikro Kjapp, enkelt og ganske godt!
  5. Du burde skjekke ut Joe Defranco og hans treningsmetoder. Han er godt kjent i USA for og gjøre atleter større, sterkere og kjappere. http://www.defrancostraining.com/ https://www.youtube.com/user/joedefranco
  6. Har prolaps selv, og disse to øvelsene har fått kroppen min til og føle seg mye bedre ijallfall! Bro pushups/statisk hold og L sit [ATTACH]138808[/ATTACH]
  7. Ble litt verre av litt mye presse/håndbalanse volum de siste dagene, så roer ann litt ned med det en liten stund og ser hvordan det utvikler seg.
  8. Har ikke klart og finne ut av hva dette er, så jeg håper noen her har greie på hva som har skjedd. Hadde et fall for 3 uker siden der jeg landet og tok imot med hendene, ble et ganske hardt smell på hardt underlag. Kunne bevege fingre og hender normalt etter, ble bare veldig sårt ved sirkelen på bilde nr 1. [ATTACH]138529[/ATTACH] Kan bevege hånden og fingre normalt, er bare denne tøyen som jeg merker at strekker der det gjør vondt/er sårt. [ATTACH]138530[/ATTACH] Har egentlig kunne trent helt som vanlig de siste tre ukene, har unngått ting som har gjort vondt (som i dette tilfellet bare har vært og legge press der på bildet) Har gått på hendene, tatt pull ups, push ups, dips uten noe ubehag. Så føler ikke det skulle være noe grunn til bekymring, men spør her for sikkerhets skyld siden det fremdeles er ganske sårt.
  9. Eg må altså varma opp handleddet og fingrane meir når eg skal ta ekstreme mengdar meg push up? Det ser jo vondt ut eigentlig (!) Er dette ein metode som du har brukt lenge? Som du kan stå for at funkar Kor ofte skal/ bør dette foresten gjerast? Fikk også vondt i håndleddene noen ganger når jeg tok pushups før. Jeg fant ut at det var siden jeg hadde litt dårlig fleksibilitet i håndleddene. Har ingen problemer nå lengre etter at jeg begynte og varme håndleddene og fingrene godt opp før trening. Begynner som regel med og lage sirkler med hendene, så gjør jeg beginner stretchesene, tar 2-3 minutter, så har jeg mye bedre mobilitet i håndleddene, og får ingen smerter når jeg står på hendene eller tar pushups Men burde være forsiktig ja, ikke overdriv stretchinga.
  10. Disse har verdt gull verdt for mine håndledd og fingre ijallfall
  11. Wow, imponerende! Pullups med håndflatene vekk fra deg er litt tyngre for de fleste enn hvis du har de mot hverandre
×
×
  • Create New...