Jump to content

Fribbern

Members
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  1. Har du mixet det med alkohol før? Har et eventuelt om noen uker, som varer hele dagen, hvor det kunne vært passende og ta phenibut. Men jeg vet også at det blir drikking på kvelden. Og vil ikke gå på en smell. Google det litt, og mange som har fått blackout osv.
  2. Fikk en god Hangup på en rail på tirsdag. Hekta helkant og falt bakover og landet oppå railen med venstre rumpeballe. Veldig deilig smerte. Sleit med og sitte noen dager. Nå har det blitt mye bedre, er ikke så vondt lenger. Men det føles veldig rart. Er nesten som det er en hard kul inni muskelen. Føles som den er sykt støl og mobiliteten er bånn i bøtta. Strekker bra bare jeg legger venstre ben over høyre. Så... Hva burde jeg gjøre. Bare vente? Tøye, massasjerulle? Trene som vanlig. Eller bare kjøre lette vekter på undergruppene? Har ikke vært på trening etter fallet.
  3. takk for svar. Var jo egentlig det jeg tenkte selv også
  4. Hey Har hanglet litt med denne forkjølelsen som går for tiden Noen dager sengeliggende og hanglet lenge. Alt i alt har jeg ikke trent på 2 uker. Har ikke spist bra i perioden, så har gått ned en del i vekt. Og føler meg svak Hvordan pleier dere og gjøre etter sykdom? Deloder dere vektene, eller bare dunker på det samme dere trente med før?
  5. Takk Skal jeg filme en gang til fra en annen vinkel? Fra hvilken vinkel er best da? rett fra siden og rett foran/bak? Så det går igjen at jeg er svak i glutes og hamstrings? Jeg har jobbet mye med mobilitet, men det er mest på grunn av snowboardkjøring. Så godt og høre det gir fordeler andre steder også Men føler ikke jeg har helt mobiliteten i hofter for og ha enda bredere benstilling (enda). Skal teste ut litt benstilling neste økt. Føler også vekten lett havner på framfoten når det blir tungt. Kommer det av dårlig buktrykk? Eller igjen at jeg er svak? Har ikke sett på filmene du postet enda. litt dårlig linje på jobb. Så mulig det er i dem, men tips for et godt buktrykk? Takk for tilbakemelding. Setter pris på det.
  6. Fribbern trenger mer hjelp :-) Denne gangen, min erkerival. Knebøy. Har lenge hatt problemer med teknikken min her. Hadde vært digg om noen hadde noen pointers.
  7. Takk for svar og tilbakemeldinger. Har fått litt og jobbe med Måtte ned i litt vekter, men føler noe er bedre. Er definitivt svak i glutes og hamstrings. Trener mark to dager i uka, en dag med touch-n-go og en dag med stanga "død" på bakken Ellers så likte jeg godt denne komentaren
  8. Takk for svar. Skal legge inn litt mer rumpe trening. Gå litt av vektene og ha fokus på hofta fram. Prøve og filme en gang til om litt.
  9. Tenkte en tråd hvor jeg kan få litt tilbakemeldinger på løftene mine. Gi meg gjerne tips, triks og veiledning. Kommer til og legge ut video av forskjellige løft og nye løft etter tilbakemeldinger, for og se om jeg blir noe bedre. Først ut: Markløft 135 kg 4 reps Ser det ok ut?
  10. Sånn gjør jeg det: Treningsdag karbs protein fett M1: 25 30 20 kcal: 400 M2: 30 30 20 kcal: 420 total: 55 60 40 M3: 70 60 35 kcal: 835 Total 125 120 75 M4: 240 70 25 kcal: 1465 totalt 365 190 100 kcal: 3120 Treningsfri Karbs Protein Fett M1: 25 30 20 kcal: 400 M2: 30 30 20 kcal: 420 Totalt: 55 60 40 M3: 60 60 30 kcal: 750 Totalt: 115 120 70 M4: 130 70 20 kcal: 980 Totalt: 245 190 90 kcal: 2550
  11. Mener jeg leste dette av lyle mcdonald en gang. Men da var det bare spekulasjoner, har det kommet noe forskning som viser dette?
  12. Leste nettopp en artikkel av Menno Henselmans, http://bayesianbodybuilding.com/phenibut-dosage-effects/ Noen som har prøvd dette? Erfaringer? Kan se fordelen av dette når jeg står snowboard. Jeg vet jeg kan mer, men frykten holder meg tilbake. Men leser også litt skummelt om dette. Er vist veldig avhengighetsskapende.
  13. Fribbern

    .

    Den du blir vant med er best. Jeg bruker lufesum, og hater myfitnesspal, men en kompis bruker myfitnesspal og hater lufesum :-)
  14. Fribbern

    HVOR mye av HVA?

    1 gram protein = 4 kalorier 1 gram karbohydrater = 4 kalorier 1 gram fett = 9 kalorier Så du veier 50 kg. 2 g protein per kilo kropsvekt er 100g = 400 kcal 1 g fett per kilo kroppsvekt er 50 g = 450 kcal dagsbehov 2000 kcal, minus 400 (protein) minus 450 (fett) = 1150 kcal til karbohydrater 1150 kcal delt på 4 = 287 (ca 290) g karbohydrater. Så dagsbehov: 100 g protein 50 g fett 290 g Karbohydrater Men nå er det ikke sånn at 100g kjøtt er 100g protein og 100g pasta er 100g karbohydrater. Derfor er det veldig greit og logge litt med en app (selv bruker jeg lifesum) for og se hvilke makroer og hvor mye, forskjellige typer matvarer inneholder. Legger til et eks: Ett knekkebrød med 2 skiver skinke og 2 skiver gulost Knekkebrød (12,5g): 1,1g protein, 8,3g karbohydrater 0,2 fett = 44 kcal Skinke (30g): 5,1g protein, 0,3g karbohydrater, 1,8g fett = 38 kcal Ost (20g): 5,4g protein, 0g karbohydrater, 5,4g fett = 70 kcal Sum: 11,6g protein, 8,6g karbohydrater, 7,4g fett = 152 kcal Det ble veldig detaljregning, holder aldri på sånn til daglig. Da blir jeg gal. Tar det på slump. Edit: ser Aurelius var raskere enn meg
×
×
  • Create New...