Gå til innhold

Litt hating før jul.


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener knebøy to ganger i uken. Sliter veldig med teknikk og styrke. Klarer bare 30-35 kg.. Har i lang tid unngått å ta det fordi jeg føler meg så svak og føler folk "ser på meg", men har akkurat klart å komme over kneika og tørre å trene det. Da hjelper det faktisk lite, og er svært lite konstruktivt av deg, å bli hengt ut og gjort narr av på en slik måte. Det er nettopp slikt som gjør at flere ikke kommer i gangm ed eller tør å trene på senter, fordi de er redde for å bli gjort narr av. Hva med å faktisk synes det er bra at vi tør å ta tak i noe vi er dårlige på og gjør en innsats for å bli bedre?

1. Lær å gi f..n hva andre mener om deg, med mindre det er noen du faktisk bryr deg om.

2. Hat litt tilbake til de som syntes selv de er så innmari flinke.

3. Ha en god jul og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke rydder på plass vekter etter seg, kjører noen rep på 150 i mark å bare drar av platene på hver side så de ligger i en haug. "Rydda" ler de og går ut etter 15min "hard økt i dag".

Folk som ikke forstår at de ikke får framgang med å sitte på maskiner å ta 5rep, bli sliten, for så å gå til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er fitnessbloggen sin skyld.

nå begynner jeg å bli sykt lei av alle aspirerende fitnessberter som okkuperer knebøyracket i timesvis med 30kg. jævla strong is the new skinny og bootybuilding.

tren hard & eat clen i noen år, i stedet for å prøve å ta igjen 10 år med smågodtspising med 100 set utfall og knebøy i løpet av 1 økt!

så til deg som har vært medlem på ELIXIA i 3mnd og kjøpt 2XU thights, ny rosa nike-skjorte og laget blogg: det holder med 3-4 set bare du gjør de hver uke i noen år :)

God jul å merry xmas :)

LOTR.gif?t=1387893113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener knebøy to ganger i uken. Sliter veldig med teknikk og styrke. Klarer bare 30-35 kg.. Har i lang tid unngått å ta det fordi jeg føler meg så svak og føler folk "ser på meg", men har akkurat klart å komme over kneika og tørre å trene det. Da hjelper det faktisk lite, og er svært lite konstruktivt av deg, å bli hengt ut og gjort narr av på en slik måte. Det er nettopp slikt som gjør at flere ikke kommer i gangm ed eller tør å trene på senter, fordi de er redde for å bli gjort narr av. Hva med å faktisk synes det er bra at vi tør å ta tak i noe vi er dårlige på og gjør en innsats for å bli bedre?

jeg gjør ikke narr av at folk tar 20kg i bøy. jeg gjør narr av alle de som okkuperer racket i timesvis og tror de er miss bikinifitness 2012,13,14 og 15 etter å vært medlem på et treningssenter i 4mnd.

og du som trener sheiko, kom deg til helvete ut av treningssenteret og inn på en styrkeløftklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener knebøy to ganger i uken. Sliter veldig med teknikk og styrke. Klarer bare 30-35 kg.. Har i lang tid unngått å ta det fordi jeg føler meg så svak og føler folk "ser på meg", men har akkurat klart å komme over kneika og tørre å trene det. Da hjelper det faktisk lite, og er svært lite konstruktivt av deg, å bli hengt ut og gjort narr av på en slik måte. Det er nettopp slikt som gjør at flere ikke kommer i gangm ed eller tør å trene på senter, fordi de er redde for å bli gjort narr av. Hva med å faktisk synes det er bra at vi tør å ta tak i noe vi er dårlige på og gjør en innsats for å bli bedre?

Han er nok egentlig bare lei av at knebøyrackene "alltid" er opptatt. Noe jeg forsåvidt er helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien med "Tren" hard eat "clen" ?! Hvorfor skriver alle det slik??? Dysleksi eller har jeg gått glipp av noe?

Clen: Altså Clenbuterol, en velkjent astmamedisin (Brukt som medisin mot luftveisykdommer på hester) Brukes også av bl. a. kroppsbyggere og "naturlige" fitnessutøvere for økt fettforbrenning.

Tren: Står for Trenbolone som er en kjent steroid brukt av de overnevnte for økt muskelmasse.

Litt usikker om trådstarter skjønner virkelig hva "Eat clen, tren hard" betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...