Jump to content

Dag

Members
  • Content Count

    2134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Everything posted by Dag

  1. Hvor langt er det til og fra trening da? Jeg bruker aldri bleie-bukse. Fikk selvsagt vondt i stumpen de første turene, men du blir fort vant.
  2. Saken du linker til er jo ikke relevant for oppdateringen facebook kom med igår. De har ikke lansert en dislike-knapp. Sint-trynet regnes fortsatt som en "like" og vil ikke dra ned populariteten på et innlegg.
  3. Det er vel neppe spesielt mange menn over 40 år som konkurrerer i styrkeløft og veier under 66kg.
  4. Har fitnessbloggen gått over til IPS? Det forklarer hvorfor forumet har blitt så fantastisk ræva. Jeg som bare trodde det var en oppgradering av xenForo utviklet i fylla.
  5. Dag

    Tine E+

    1500 kcal og 75g protein per liter. Perfekt mellommåltid!
  6. Dag

    Tine E+

    Nå får man kjøpt E+ på retthjem.no
  7. Dag

    Dagens Glade

    God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv.
  8. Tipz til superduperbra steketermometer?
  9. http://www.amazon.com/Joseph-Mercola/e/B001H6SYUE
  10. Har du prøvd å kutte ut meieriprodukter? Kan hende det hjelper.
  11. Noen kilder på det? Har ikke lest noe som tilsier dette selv, men er alltid åpen for å lære noe nytt. Jeg er derimot uenig i at det er så viktig å "høre på kroppen" og selvdiagnosere seg selv med det ene og det andre. Sjansen er stor for at du lar deg lure av noceboeffekten når du forventer en reaksjon av det du spiser. Det er ikke uten grunn at halve norges befolkning* går rundt å tror de har glutenintoleranse for eksempel, når det reelle tallet er anslått til ikke være høyere enn 1-2%. (*oppdiktet tall)
  12. Hvordan vet du at det faktisk er melken som forårsaker kvisene dine? Det er vel lite forskning som viser en sammenheng mellom kosthold og kviser. Og nei klikk.no og KK er ikke troverdige kilder.
  13. Nå er det vel hakket mer kompliserte faktorer som påvirker ereksjonen enn bare testosteron alene. Forøvrig godt eksempel på dette med kausalitet og korrelasjon.
  14. De glemte delen hvor han filmer økten for å dele dagens trening på instagram sekundet han går ut av garderoben. For man kan aldri få vist verden nok ganger at man i dag tok åtte sett med tre reps på 70% i benkpress med 4-1-4 tempo med strikk mot høy kloss og hevede ben.
  15. Ved å cherry picke øvelsene som trakk opp så klarte jeg få scoren opp fra 80,4 til 85,4. Tross alt ingen vits å kaste bort tid på øvelser man er dårlig på, så fra nå av blir det kun sumo og skråbenk på meg.
  16. Dag

    ss vs 5x5?

    Det finnes en haug forskjellige versjoner av 5x5, med flate sett, pyramide, periodisering osv. Første var vel Bill Starr sin variant. Men det spiller ingen rolle som okveine sier. Velg det du liker best og følg det over tid, så får du resultater. Jeg liker denne selv, og det er mitt go-to program i de periodene der jeg ikke orker trene så mye: http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/other/5x5_intermediate_v0.3.xls
  17. Dette er nok bare et lokalt stunt fra en litt for prippen senterleder tipper jeg.
  18. Dag

    Dagens premiere!

    Bodde på et hostel i Melbourne og ble oppspist av bedbugs. Anbefales ikke.
  19. Det var et saklig svar. Du kommer ikke til å bli svær og få "pupper og lår som en okse" om du ikke går målrettet inn for det. Og om du faktisk gjør det så forstår jeg ikke poenget med denne tråden. Tipset mitt var å bare fortsette som før og trene og spise som normalt. Du får velge om du vil ta det til deg eller se på det som spydighet og kritikk av et eller annet.
  20. Tren videre som normalt. Du kommer ikke til å bli særlig mye større enn hva du er i dag. Det er ingen her som ved et uhell har klart å trene seg "for stor" uten å jobbe beinhardt og målrettet for det over flere år, så sjansen for at du plutselig skulle klare det er relativt liten. Og om du likevel skulle du være så uheldig at du knekker den magiske koden på hvordan bli svær uten å jobbe for det, så er det relativt lett å fremprovosere litt muskelsvinn så du kommer deg inn i skinnyjeansene dine igjen.
  21. Dag

    Dagens premiere!

    Og skal ikke se bort fra at det var sånn chemtrails-myten oppsto.
  22. Jo jo, men den selger jeg jo åpenbart ikke. Det fine med den rosa er at ingen ser jeg har den på meg når jeg benker i bar overkropp. (Som jeg så ofte gjør)
×
×
  • Create New...