Gå til innhold

Til dere gutta.... Om jenter.


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1: Det er ikke det viktigste, men det betyr mye. Husker jeg var hadde et godt øye for et kvinnemenneske lenge, så ble vi kjent, nå tåler jeg ikke trynet hennes.

2: Mange av de er ganske heite, ja.

3: Jenter som trener styrke er tøft. Gutter som ikke synes det er svake gutter som føler deres kjønnsrolle blir utfordret og det gir dem av en eller annen grunn dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er meningsløst å prøve å vekte det "viktigste". Jeg må synes du er pen for å fatte interesse. For å være kjærestepotensiale må jeg selvfølgelig like deg også. Men ting flyter over i hverandre.

2. Hæ? Jeg synes ikke slankekurer er hot eller not. Men overdrevet utseendefokus er slitsomt.

3. Jeg liker ikke veldig synlig muskler på en jente. Så litt, men ikke så mye. Samtidig er det litt kult med jenter som trener ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Det er en blanding mellom personlighet og utseende. Utseendet er som oftest førsteinntrykket, og man må være tiltrukket av noen for å ønske å bli kjæreste med vedkommende. Det sagt; hvis personligheten ikke er på plass, hjelper det lite med et vakkert utseende. Da vil det i beste fall bli et platonisk forhold.

2. Victorias secret-modeller er ikke det jeg anser som hot. Det blir for skranglete, lite atletisk og det ser usunt ut. Dessuten føler jeg at slike damer virker så hjelpesløse (les: svake og skjøre), og det er ikke noe som tiltaler meg.

3. Ja, det er tøft med sterke jenter som er feminine og som tør gå litt utenfor de rammene som jenter flest befinner seg innenfor. Jeg deler gjerne styrkerommet med jenter som tør ta i, og som er dedikerte til det de driver med, og som jobber målrettet for å nå målene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente, men jeg tror dette går begge veier uansett. Hvis en person kun har utseende med seg og en drittpersonlighet sier det seg selv at det ikke kan bli noe langvarig ut av det. Du kan komme langt med et godt utseende, men personlighet er hva som får noe til å vare etter min mening. Det går også an å snu dette på hodet. Dersom en partner har en flott personlighet men er stygg, kan nok dette også ødelegge i lengden for mange. Fort gjort å bli kun venner på dette viset. Lkevel finnes det alltids unntak.

Fra mitt eget ståsted kunne jeg aldri vært sammen med en person som ikke klikket sammen med min personlighet. Samtidig ville jeg heller ikke vært sammen med en jeg ikke er tiltrukket av, det blir bare venneforhold i lengden av det for meg. Derfor synes jeg det er dumt at en ting skal bli trukket fram som mer viktig enn en annen ting. Det handler om å ha en balanse i et forhold. Dersom en ting mangler blir det ubalanse i forholdet og det vil mest sannsynlig ikke fungere.

Mitt råd til deg etter å ha opplevd flere av disse tingene i tidligere forhold er som følger. Det er ikke noe å stresse med. Vær bevisst på hva du vil ha og ikke hopp ut i ting for fort. Det er ikke morsomt å oppdage at noen ville være sammen med deg på grunn av overfladiske ting som utseende eller herkomst(selvopplevd, desverre). Hvis en du liker kun går etter utseende kan du spørre deg selv om hva du egentlig vil ha av denne personen? Denne personen vil mest sannsynlig ikke forandre seg for deg. Jeg synes man burde prøve å finne den personen som er like glad i deg selv når du er gammel og full av rynker.

Det ble litt tilfeldige tanker her, men håper det kan være nyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Personlighet. Uansett hvor fysisk tiltrukket man er av hverandre så blir forholdet neppe langvarig hvis man ikke klarer å kommunisere.

2. Normalvektige jenter er for meg like uinteressant som gulrøtter er for en mett hund. Jeg må ha det stort....

3. Det tøffeste er jenter som tørr være seg selv og som gjør det de har lyst til, uavhengig av hva andre mener og synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Ja, men ingen på forumet trenger å leke idiot; utseende lokker i starten. Et langvarig forhold baseres seg på personlighet og er mye arbeid, men totalt sett vil dette øke livskvaliteten sett over tid (til tross for daler er det også høye topper). Når man baserer seg på utseende gir det en rask topp for økning av livskvalitet, men senker seg raskt om vedkommende er mentalt ustabil, ekstremt egoistisk, frekk, slem, ekstremt negativ, rotete osv.

2. Not. Ikke bare pga utseende, men og at de er så utrolig overfladisk er utrolig, utrolig, utrolig uattraktivt. En sunn kroppsvekt er det mest attraktive, men periodevis svingninger (f.eks pga konkurranse, graviditet, andre ting) spiller liten rolle.

3. Sterke jenter er sinnsykt tøft. Ikke å være den sterkeste, men det å ta vare på kroppen, tørre å presse seg, trene smart, være smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Det er ikke det aller viktigeste. Det er viktig ja, men i praksis så er det flere ting som spiller inn.

2. Det er forsåvidt greit det, så lenge det ikke blir for ekstremt. Hvis de liker måten å spise/trene på og de er glade i hverdagen, så er det helt ok.

3. Jenter som er sterke er bare kult det! Men ikke fan av jenter som hiver innpå med apotekvarer og får veldig mandige trekk. Stort + til jenter som spiser vanlig og sunn kost men samtidig trener smart og ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Personlighet er på lik linje som utseendet (og øyne), og det er viktig med litt oppe i topplokket. Altså dama kan være så deilig som bare det, men finnes det ikke et spor av hjerneceller så er det totalt uinteressant.

2. Spørs helt på hvordan proporsjonene er, for skinny blir rett og slett ekkelt. Definert kropp er pent og eyecandy.

3. Om jenta løfter tyngre enn meg eller ikke er irrelevant, men det er en enorm bonus at begge personer har felles interesser som innebærer løfting av tunge ting og liknende.

tl;dr Har du hjerne, en definert kropp og felles interesser vil jeg automatisk få lyst på ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Personlighet og interesser er for meg viktigere en utseende

2. Hot, men ikke til det ekstreme.

3. Knalltøft. Men også her, ikke til det ekstreme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

-Det er det Viktigste. har alltid hatt èt krav. må kunne ta frøkna med til Bestemor uten å skamme meg :)

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

-Jeg liker kvinner med former. helst litt "pære". stram sommerkropp er ingen krav for meg. jeg vil ha en kvinne, ikke en rosablogger

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

-Det er tøft. alltid gøy med kvinner som brenner for å løfte litt. også setter det skinnypack gutta på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Personligheten er viktig for at forholdet skal vare. uten det går alt i dass. men utseende har alt å si når du skal finne deg en jente. eks. du går på byen å er på utkikk etter en jente du vil jo alltid se etter en jente som tiltrekker deg. å dette da med utseende. For du kan jo ikke se på henne om hu har en god personlighet får du har tatt kontakt med henne.

2. ja jenter som prøver å se bra ut er hot. men ikke hot med diet planen hele tia.

3. sterke jenter er kult. så lenge de fortsatt holder seg feminine. ja jenter kom gjerne inn på styrkerommet. er bare bra med jenter i treningstøy man kan se på:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Begge deler må være der

2. og 3. Jenter som er overinteressert i fitness og kosthold er så langt fra hot man kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Ja

2. Not.

3. Ja til det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei. Det er min ærlige mening at jenter flest ikke har noen personlighet, og i den grad de har det består den ofte av et mangfold diagnoser.

2. Finnes verre kandidater men også langt bedre.

3. Ja på første og ja på andre men ikke pga jentene men snarere at jeg foretrekker å ha 0 kø på utstyret uansett kjønn (bygger mitt eget treningsrom i Juni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg få skikkelige, ærlige svar her. DIN mening!

1. Er personlighet virkelig det viktigste på ei jente eller er det bare romantisk bullshit?

2. Er normalvektige jenter på diett på jakt etter perfekt sommerkropp (cardio + 1500 kalorier ala Victorias secret-modeller) hot or not?

3. Er det virkelig tøft med sterke jenter, eller vil dere helst hatt styrkerommet for dere selv?

Svar på alle eller en. Jeg er supernysgjerrig, håper på svar!

1. Både ja og nei.

Det sier seg selv at det må være en fysisk tiltrekning om det skal være interesse. Er det ikke det så er løpet kjørt.

Men viser det seg at damen har en utrolig bra personlighet så kan den fysiske tiltrekningen komme, gitt at damen ikke ser ut som et flystyrt.

I det store og det hele vil jeg heller ha en dame som ser helt ok ut med bra personlighet over en dame som er super hot med en ræva personlighet.

2. ja uten tvil. Men det betyr ikke at de er alene om å være hot.

3. Ja damer kan være sterk og tøff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...