Gå til innhold

Links

Medlemmer
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Links

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 01. april 1993

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. 4 knekkebrød med makrell i tomat og noen skiver med sylte! Nam
  2. Der klikka det for folk ja Greit nok det, men som sagt, er egenerfart, og har ikke gitt meg noen skader, bare gode resultater! Men dette får man finne ut av selv, er ingen fasit til alle kropper i verden...
  3. Sikkert litt væææl seint nå! Meeen, ekte Jack3d og Berzerk er verdt å ta med Jack begynner å funke etter 30-40min og Berzerk etter 15-20 min! De fungerer litt forskjellig, jeg blir seigere av Jack'n, men kan løfte litt tyngre med Berzerk "Supercharger" også skal de ha borti der, men den har jeg ikke prøvd
  4. Links

    Min diett!

    Ja, er relativt tøft! Men ser resultater! Middagen består mest i grønnsaker og kylling, fisk eller annet rent kjøtt! Idag f.eks hadde jeg 400g salmalaks til middag (i to omganger) Med et par gulrøtter ved siden av Bruker fisk til pålegg på knekkebrøda og! Det som funker bra med dietten er at "reservene" kicker bra inn mot slutten av dagen, og jeg får et sinnsykt bra rush, selv på veldig lavt kcal-innak! Og som sagt, trapper opp i menger når jeg nærmer meg målet mitt, men fortsetter med samme kosthold
  5. 19 kg på 2 måneder bør være et okey mål å få til! Klarer selv å miste 12kg på 14 dager Viktigste er å tenke at du skal holde deg frisk, samtidig som du har et relativt mye lavere inntak enn uttak! Mine tips til deg er: Kutt ut "skyr". Dette er det masse sukker i, men det gir ingen god energi, og legger seg bare på sidene (egne erfaringer) Få i deg minst 5 liter vann om dagen, om ikke meeeeeer! En normal aktiv kvinne, skal ha minimum 4 liter vann om dagen for å fungere optimalt, og for å opprettholde pen hud^^ Gjør ingenting å ta f.eks havregrøt osv til frokost, viktig med en god fo
  6. Links

    Min diett!

    Husk at denne dietten bruker jeg nå for å gå ned i fettprosent, men samtidig prøve å opprettholde muskelmasse! Vil øke gradvis i mengde når jeg har nådd målet mitt Stats: 20 år Vekt: 95kg Høyde: 189 Trener 6 dager i uka, har spisedag på lørdager da jeg også har pause
  7. Links

    Min diett!

    Yes! Kan enkelt justere mengdene på denne dietten!
  8. Links

    Min diett!

    Kjører nå en diett, som er delvis selvkomponert, men mest inspirert av en kompis som har hatt stor fremgang i både muskeløkning og kroppsfettnegang! Trener 6 ganger i uka, stort sett styrke, tar en cardioøkt inniblandt, og dette er i hovedsak i tung stigning (fjelltur). Mat i løpet av dagen: (Drikker bare rent vann kontinuerlig hele dagen!!Farris kan til nøds gå om man er ute) Frokost: Havregryn, vanlig skål, blandet med enten bare vann, eller vann+protpulver eller "styrk melk" ca 4 timer til neste måltid Lunsj: 4 grove knekkebrød med enten sardiner i tomat eller ma
  9. Nok til at begge speilene gikk klar av hverandre
  10. Neida Actic i Hønefoss
  11. "Creepy" at det blir ropt opp over høyttaleranlegget at bilen min er feilparkert og at en annen bil ikke kommer ut... Og det jeg møter er ei creepy, "fin frue", som ikke kommer inn i SUV-en sin ved siden av. Hun mente at bilen min var så møkkete, så det var ikke så koselig å komme borti den for å sette seg inn i sin egen -.-
  12. Er det 1.3 dimethylamylamine i dette da?
  13. Enig her! Er ingen lege, så vet ikke om man kan "omdanne" fett enkelte steder på kroppen til muskler, uten å være i underskudd, men det er nok ganske enkelt: minus gir minus og pluss (kan) gi pluss. Selv har jeg en jævlig tendens til å legge på meg fort på sidene, og her er det jo også vanskelig å få noe særlig muskelmasse. Har hatt 3 runder med stort vekttap i løpet av 5 år, og det eneste som funker da, er å enkelt ha mindre inntak enn uttak. Jeg har da hatt mye mindre inntak enn uttak, og derfor gått ned fort... Og det har fungert bra om man begynner sakte men sikkert å spise igjen, fordi
  14. Protein Delite, med jordbær!!
×
×
  • Opprett ny...