Gå til innhold

BluebearWebcoaching

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3 021
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

BluebearWebcoaching vant dagen sist 10. juni 2014

BluebearWebcoaching hadde mest likt innhold!

1 følger

Om BluebearWebcoaching

  • Rang
    Toppmedlem

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.webcoaching.no/

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Relevant her: - Kan du vise hvordan du utfører øvelsen? Eks. har du film? Merkelig hvordan folk kan produsere svar uten å se utførelsen.
  2. Den følelsen når du fikk med deg at det heter stikke under stol, og ikke "stikke under en stol". Deretter kan man briljere som den kule fyren som kunne dette stykket fakta. Alle liker meg nå! Magisk tråd, fullflex out!
  3. Det er ikke behov for et større inntak av protein enn 1,8 g pr kg. Selv ikke underskudd, spesielt ikke for en overvektig person med mindre muskelmasse relativt sett. Derimot kan man sette karbohydrat/fett bittelitt høyere for best etterlevelse. Dvs plass til frukt etc. Underskuddet kan være ganske stort for en overvektig person uten at dette vil i spesiell grad være negativt, iallefall ikke om det er for en gitt periode. For overvektige personer er det mest skadelige å vedvare vekten. Uansett diett vil stort sett (med noen unntak) være bedre, så lenge vedkommende ikke har det veldig ne
  4. Kreatin har faktisk en særdeles god effekt på muskelmasse, og er et kosttilskudd jeg anbefaler samtlige å ta 3 g av på daglig basis inntil det er kontraindikasjoner på respons. Noe som inntreffer hos ca 1/3-4 av personer. Det er et av de billigste og best dokumenterte kosttilskudd man kan ta. Det er ikke noe behov for syklering, eller oppladningsperiode. 3 g per dag vil være nok, og fylle lagrene innen ca 21 dager. "Giorgos og medarbeidere undersøkte effekten av kreatin på endring i muskelstørrelse og sammensetning hos 33 personer med HIV i en dobbelblind randomisert studie. Etter 5 dager
  5. Å få bekreftelse er vel hele naturen til sosiale medier, og er ikke noe unikt med formbilder i seg selv? Hvorfor legger du ut bilder av at du går på tur om morgenen, eller at du var å trente på magnat? For bekreftelse. Selvsagt. Synes du dette ga deg rett til å skrive den forrige kommentaren som kan fort være unødig spiss til at det kan forsvare et eventuelt poeng du skulle ha?
  6. Nå synes jeg du virker i overkant spydig/frekk og at dette ikke er berettiget. Skjerp deg, Roman. Du snakker til et menneske.
  7. Så fint at du kom ut av observatørrollen for å fortelle det. Iallefall i dagens innlegg skal det stå ganske tydelig? "For all del. Man kan fint være stolt av kroppen sin og legge ut bilde av denne, spesielt når det er i en gitt kontekst, men blir det ikke veldig rart å legge ut før/etter-bilder der det tydelig er endringer i lys og vinkler såvel som klær?" Jeg kan ikke garantere tydelighet, men jeg kan garantere mine standpunkter
  8. Det er mulig at det blir mye støy i tekstene, men det er vanskelig å oppklare uten spesifikke eksempler. 1) Formbilder av Sigvar som skal stille i kroppsbygging anser jeg som bilder i kontekst, og ikke seksuelt fremmende. Spesielt ikke et bilde av kropp som drar nytte av noen. Da synes jeg ogå det er moro å ta tullete bilder som henger sammen med "historien" uten at jeg har ansett det som negativt for følgerene mine eller andre mennesker som har blitt utsatt for dette/disse bildene. Noen bilder anser jeg derimot som på kanten, og det har jeg tatt til meg etter tilbakemeldinger. 2)
  9. En coach halvnaken = en person uten t-skjorte alene på et privat treningssenter som står på hendene = en jente i stringtruse som står med rumpen oppi et kamera? Da virker det mer som at det handler om å skjule kropp i sin helhet? Men for å ikke anta noe: Anser du det som negativt å i det hele tatt vise kropp? Forstår ikke helt sammenligningen din. For å unngå misforståelser. Tenker du nå på bildet mitt hvor jeg står på hender? Hva spesifikt tenker du på her. Det ble litt diffust. Tenker du på bildene av Sigvar som stilte på Malta? Eller spesifikke bilder av
  10. Å være fornøyd trenger ikke være eksklusivt for å holde en kroppsvekt som ikke er helsemessig forsvarlig? Å trene i baris, på et privat senter, alene anser du som et motkast mot mine utsagn? Det er ikke nødvendig, men det er ganske befriende. Og at du ikke har sett det, betyr vel heller ikke at det ikke har forekommet? Det handler ikke mindre om prestasjon bare fordi jeg velger å trene noen av mine økter i baris, når jeg er alene på Optimal Trening. Hvorfor antar du dette? Og at ikke alle investerer tid i en blogg, eller sin sosiale medie profil har vel ikke så mye me
  11. Tror du mangler evnen til å se bildene i hensyn til konteksten de presenterer, og det fremstår derfor mer som at du leter etter feil. Det gjelder også kommentarene på instagram. Dermed stiller jeg meg mer undrende til din faktiske intensjon, enn ditt underliggende poeng. Som også peker i retning av at du faktisk ikke har lest innleggene (?). Videre må dette nevnes faktiske formbilder av klienter, kontra en selv. I tillegg til at eventuelle formbilder av enn selv må sees i lys av konteksten. Problemet er ikke med en "kropp", men i situasjonen det presenteres. Et bilde i stringtruse
  12. Kompromissløs. Punktum. En nærmest naken kropp. Dekt av en liten truse, i en spesiell vinkel. En vinkel som ofte er vridd for å gi et forbedret bilde av virkeligheten. Et bilde som maskerer realiteten og presenterer et utopia som vanskelig kan eksistere for de fleste, men fremlagt som normen. For all del. Man kan fint være stolt av kroppen sin og legge ut bilde av denne, spesielt når det er i en gitt kontekst, men blir det ikke veldig rart å legge ut før/etter-bilder der det tydelig er endringer i lys og vinkler såvel som klær? Jeg forstår det er motiverende for de som ser på.
  13. Følg feeden på www.styrkeloft.no/nuf2015 Behind the scenes: Jeg snapper ivrig til batteriet svikter meg fra kl 14 og utover i dag (-/+ 84) @ svegjo. I morgen (fra kl 14 til 22) Søndag (fra 10 og utover).
×
×
  • Opprett ny...