Jump to content

poyekhali

Members
  • Content Count

    2928
  • Joined

  • Last visited

About poyekhali

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 01/10/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Her. Men det er vel fitnessbloggen som hoster bildene og ikke Google. Google linker kun til bildene. https://support.google.com/websearch/answer/4628134?hl=en
  2. Nå tror ikke jeg at Kjetil har et sykt behov for å le av de som vi anser som svakere eller folk som ikke er motiverte, men jeg skjønner veldig godt utsagnene hans og er enig. Det er helt greit at folk vil bli motiverte, men at det skal være nødvendig å poste 10 memes på instagram som enten dreier seg om diet, questbars, #killed the workout, the rock sitater og annen spam bare for å høste likes og tro de blir mer motivert av at random folk trykker "like" på bildene de poster førti ganger i uka. Det er på lik linje med foreldrene som poster tyve bilder av drittungen dems og utbretter for hele verden hvordan konsistensen på gulpet de akkurat fikk i håret var. Om folk må være så besatt på motivasjon fra eksterne faktorer, så syns jeg ærlig talt de må gå i seg selv og oppsøke en fagperson som kan gi de passende utredning. Tl;dr folk må slutte å være så sykt avhengige av andre for å komme igang med ting. Det er faen ikke så vanskelig.
  3. Kvalitet fremfor kvantitet. Takk Ina, du er en knupp!
  4. Frøkna ønsker seg kettelbells og trx til bursdagen sin. Hvor? Ikke noe sånn casalltøys eller andre tullemerker. QueenWinther vet vel slikt? :happy:
  5. Et godt belte vil i det lengre løp være et fornuftig hjelpemiddel for å unngå skader, så du investerer i egen helse for å si det pent. Utstyrsløfting og raw styrkeløft er to veldig forskjellige verdener.
  6. Benkpress, saktebøy, saktemark, curls, good morning, saktebenk.
  7. Null problemos, trener selv CMS prep som du er på og ser mange finurlige nye øvelser på dagsordenen
  8. Stopp når du når kvartbøy, også fullfører du bøyen som vanlig. Stussa selv når jeg så det men skjønte tegninga fort.
  9. Nei, det er meningen at kroppen skal superkompensere når man går løs på #32. Siste ukene i #32 er "deload" uansett.
  10. poyekhali

    Dagens Glade

    Har fått fikset babyen min. [ATTACH]151191[/ATTACH] (3D printer, for de som er mindre nørds.)
  11. poyekhali

    Dagens Glade

    Har aldri hatt en lettere treningsøkt, ever. Pisslett. #Strongeristhenewstrong
  12. Gammel overtro, man skal aldri gå over stanga eller sparke vektene. Man mister kilo på stanga av det.
  13. Er det ikke løken som sparka vektene?
  14. poyekhali

    Dagens negative

    Treningspartneren min har slutta. Nedtur.
×
×
  • Create New...