Gå til innhold

Kasim

Medlemmer
  • Innholdsteller

    62
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kasim

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 21. april 1996

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. mmmmm..... nå er det masse torsk i fryseren, det er søndag, og har masse ideer for hvordane jeg skal lage det, er bare en ting å gjøre da:)))) takker så mye for svar
  2. Hei, lurer på hvor dere kjøper torsk og hvordan dere tilbreder, så jeg får litt ideer på hvordan jeg skal lage )) Hvor får man den billigst mulig?
  3. 1.17 år, trener 6 dager i uke, ca 90 min pr økt. Varierer fra økt til økt, med tanke på pause,rep og mål med økta. 2.Altså alt du får gjennom en proteinshake kan også komme gjennom mat. Vekt handler om du går i overskudd en dag eller i underskudd. Et eksempel: Du har en dag spist 2000 kcal som vi sier er for å vedlikholde vekta di. Tar du den proteinshaken som vi sier er på 300 kcal etter det, så har du gått i overskudd med 300 kcal. Er du på 1700 og tar den da, så er du på vedlikholden. Og hvor mye du trenger av kalorier for å vedlikholde kan du finne ut med masse forskjellige kalkulator
  4. Daniel Folkestad haha, hei daniel. Har du noe godt å tilføye her? <3333
  5. Mange av dere blir nysgjerrige og vil se på den nå som dere hørte beskrivelsen av den. Men anbefaler dere ikke å gjøre det. Grusom film
  6. Takk for måltidstips, klar for å prøve ut ny mat!
  7. Hmm, er 17 år begynte å trene forrige sommer, så blir ca et år til nå. For ca 4-5 måneder siden begynte jeg å trene 3 splitt x 2. Programmet ser sånn ut: Søndag: Forside lår, bakside lår, legger og mage (3 sett x 12-15 repp) Mandag: Bryst og biceps (3 sett x 12-15 repp) Tirsdag: Rygg, skuldre og triceps (3 sett x 12-15 repp) Onsdag: Forside lår, bakside lår, legger og mage (4 sett x 4-6 repp) Torsdag: Bryst og biceps (4 sett x 4-6 repp) Fredag: Rygg, skuldre og triceps (4 sett x 4-6 repp) Veier 71 kg og 175-180 cm høy Igår spiste jeg: Måltid 1: 2 omega 3 caps, havregryn med melk o
  8. Hehe, ventet nesten på et sånt svar Men er ikke på det nivået nei, men det har nesten blitt en tvangsak i huet mitt...
  9. Hmm, vet egentlig ikke. Jeg har jo oppnådd så mye med den "Kylling og brokkolo" greia, så jeg føler nesten at ingen ting annet funker... Menmen, spiser tunfisk også, men har lyst til å prøve ut torsk og sei, hvor er det billigst å kjøpe og hvordan tilbrede?
  10. Åååå. da må jeg tilbake til min gamle kylling og brokkoli... søkte opp aspargesbønner på google, dem jeg mente ja, lærte noe nytt idag ihvertfdall Jaja, jeg som ble så glad i den grilla kyllingen og de forskjellige grønnsakene..
  11. Å det var da trist, den kyllingen var så lett å tilbrede.... I grønnsaksblandinga er det gulerøtter, blomkål, erter, brokkoli, og en annen grønnsak jeg ikke vet navnet på, ser ut som sukkererter Så jeg kan fortsette med de grønnsakene da, men bytter ut kylllingen.
  12. Er det bare grønn te som øker forbrenninga, eller annen slags te også?
  13. Har vært veldig obs på å øke og har vært harde økter for å si det sånn! Godt å høre, det blir deilig også med en uke fri
×
×
  • Opprett ny...