Jump to content

Tamara

Members
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

About Tamara

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 08/08/1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Irriterer meg over at om jeg eter ett 🍎 må jeg lure på om det innholder for mye sprøytemidler . Å om jeg spiser sukker erter må jeg bekymre meg for at det ikke akkurat er kortreist mat. Å om jeg tar litt makrell i tomat for om det er farlige stoffer i malingen på boksen jeg burde unngått . Å For om all plasten alle maten er lagret i . Hva i guds navn den gjør med meg å vissnok ikke bare meg men at den slipper stoffer ut i luften som ikke er bra. Å hva er alt dette i mange innholdsfortegnelser ? Å den svinefilet jeg kjøpte med dansk opprinnelse ? Var det ikke nettopp mange som ble dødssyk der nede av den ? Osv osv . Går en riktig grundig til verks er det baksider ved all mat . Tilsatt salt selv om det er økologiskt. Osv. Å sånt .
  2. har nå lest ett sted at fruktosen fra frukt og juice klarer kroppen (leveren) helt fint av, men at leveren får problem av fruktose tilsatt i mat. Det er nei nei .
  3. kjøpte proteinpannekake mix på xxl uten hvetemel og til en grei pris
  4. ja om du har en god panne ! Det kommer på poser fra toro og er et lett alternativ. pulver i panna og vann. eller kok i kjele. Andre ting en kan koke saus av er tomat juice, grønnsaksjuice, annen juice og tykne med for eksempel jbk (johannesbrødkjernemel) potetmel, maismel, mel, glutenfritt mel eller hva du måtte foretrekke. Men sjy saus er altså ett lett og greit alternativ selv om det finnes ørlite sukker i.
  5. koke ut pannen med 25 g creme fraishe. kjøpe en pose sjy saus vil sikkert holde til tre middager. lage dipp ! for eksempel mager kesam eller gresk youghert med favoritt krydderne dine. Walden farm har dipper og smaks høynere uten kalorier.
  6. følger med på the bridge på fox , eneste serien jeg gidder følge på grunn av jobb å trening å generell lite intresse for tv titting.
  7. begynn på nytt o ta bøjen helt ned så hamstringen tar i leggen.. o så kan du stirre på en punkt i taket så du hele tia håller deg oppreist, thats it and thats that.. lykke til.. husk at i begynnelsen er man da mye svakare men man kommer seg etter 4 uke
  8. Tamara

    Hybelmat

    bruker en del tunfisk bokser med vann, steker det gjerne sammen med egg i en eggerøre. å krydder etter smak for kjempe godt er no ikke tunfisk. Har en sjelden gang fått smakt helt fersk tunfisk, det er jo smaskens men sånn er ikke boks tunfisken.
  9. prøvde yt sin recovery bar helt tilfeldig å den var jo super på smak, å den får en vel i hver eneste butikk. Da snakker jeg skippet å lese næringsinnhold, bare smakte.
  10. har lest forskning som sier at ja, du øker muskelmasse også med lette (lettere) vekter så lenge du tar så mange reps du bare klarer. du burde ikke gi opp styrketreningen, å tror ingen ligger å pusher maxen sin hver gang. derfor en skal finne sin max å så ligge å trene på kansje 70 prosent av det eller mindre. på treningsfrekvensen. Har lest ferdige oppsatt programm her på bloggen som går på dette. Ta deg helt ut på lettere vekter og kjør korte pauser, typ 45 sekunder.
  11. har kjøpt noen på iherb som heter think thin som er gode på smak, finnes i ulike smaker og er uten sukker og lite fett. 15 gram protein pr bar og de er billige. Husker ikke helt men si rundt 100 for 12 . den var for de som ha vil ha det sundt. om det bare skal smake skikkelig digg så er big bar og ohyea fantastiske i smak. men synes diett baren og low carb baren til proteinfabrikken også er gode.
  12. Tamara

    Kjerringråd

    så at omo nå har kommet med ett vaskemiddel spesielt beregnet på vask av treningstøy. ca 70 kr for en liten flaske.... ( DYRT .)
×
×
  • Create New...