Gå til innhold

Til dere gutta.... Om jenter.


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fascinert over dine evner til å trekke konklusjoner. High five!

Er hint av sannhet i det han skriver da. Husker dere han Håndballtrenern som i alle år hadde trent mannfolk, og vunnet alt. Så prøvde han og trene damer, men det funket ikke, for den harde stilen gikk ikke inn i laget, så mange av jentene ble nedbrutt og deprimert av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest =xXx=

Sporty, beviste damer uten et forskrudd syn på kroppen, med mye humor er kult. Ikke redd for muskler heller. Finnes sånne damer?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty, beviste damer uten et forskrudd syn på kroppen, med mye humor er kult. Ikke redd for muskler heller. Finnes sånne damer?:/

Yupp. De er som regel tatt allerede, fordi: enhjørninger :D

(og så må jo ting klaffe for begge parter også da, når du først finner en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Yupp. De er som regel tatt allerede, fordi: enhjørninger :D

(og så må jo ting klaffe for begge parter også da, når du først finner en)

Hør, hør! Veit ikke helt åssen det markedet er for tiden. Vært gift i 22 år, så sist jeg var på sjekker'n tror jeg jaggu kroneisen faktisk kosta ei krone… sånn rett før krigen brandt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Personlighet er alfa & omega for at et forhold skal fungere (y) Krasjer personlighetene vil det aldri fungere over tid uansett. Likevel, det er nok mange utrolig kjekke jenter, jeg aldri har blitt kjent med grunnet at selv om personligheten deres er awsome, så bryr de seg så lite om hvordan de ser ut og tar vare på seg selv, det aldri frister å komme i snakk med de.

2. Normalvektige jenter er tommel opp :) Masse utrolig flotte jenter der ute som langt ifra et fitness-utøvere ;)

3. Jeg syns det er kult med sterke jenter, men det er jo meg personlig. Men syns ikke jenter som "overbulker" kanskje er det flotteste.. Men utrolig kjekt at det blir flere og flere jenter på styrke-seksjonen på treningssenteret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ser denne tråden har spora litt av allerede, så jeg utnytter det til å spør et litt off-topic-spørsmål, men likevel litt on-topic. (Vil ikke lage en helt ny tråd ... !)

Kortversjonen: For ei jente i undertøy og/eller naken: hvor går grensa mellom sexy og tacky/billig når det gjelder photografering/posering?

Litt-lengre-versjonen: Kalrender til kjæreste til jul => Fotografbilder av meg selv - 1 pr mnd. Tenker da sensuelt/sexy/kunst-aktig. (Har allerede kontakta fotograf - en jeg kjenner godt nok, men ikke for godt til at d blir alt for kleint). Så er dette sexy eller blir det billig/tacky? Hva tenker du, som gutt/mann, er ekstra sexy med slike bilder? Om du var din kjæreste: hvilke type bilder (posering, bakgrunn osv) ville du likt best å få?

sånn rent hypotetisk ... :nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hypotetisk - Du burde du kjøpt kamera til han til Jul og latt han ta de selv! imo! :D

vi har nettopp kjøpt hus - kamerakjøp (speilrefleks) = Svindyrt. Fotograf = not so much (får en god deal ;))

Men i hear you, og vi HAR jo et grei kamera.. mn d blir ikke overraskelse på samme måte... og om han vil ta bilder av meg ellers så gjør han vel det... Har vært sammen såpass lenge at det ikke finnes særlige grenser lengre. haha

edit: det ble LITT feil ... men u get my point

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nettopp kjøpt hus - kamerakjøp (speilrefleks) = Svindyrt. Fotograf = not so much (får en god deal ;))

Men i hear you, og vi HAR jo et grei kamera.. mn d blir ikke overraskelse på samme måte... og om han vil ta bilder av meg ellers så gjør han vel det... Har vært sammen såpass lenge at det ikke finnes særlige grenser lengre. haha

edit: det ble LITT feil ... men u get my point

Ja, skjønner

meh.ro8498-455x354.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser denne tråden har spora litt av allerede, så jeg utnytter det til å spør et litt off-topic-spørsmål, men likevel litt on-topic. (Vil ikke lage en helt ny tråd ... !)

Kortversjonen: For ei jente i undertøy og/eller naken: hvor går grensa mellom sexy og tacky/billig når det gjelder photografering/posering?

Litt-lengre-versjonen: Kalrender til kjæreste til jul => Fotografbilder av meg selv - 1 pr mnd. Tenker da sensuelt/sexy/kunst-aktig. (Har allerede kontakta fotograf - en jeg kjenner godt nok, men ikke for godt til at d blir alt for kleint). Så er dette sexy eller blir det billig/tacky? Hva tenker du, som gutt/mann, er ekstra sexy med slike bilder? Om du var din kjæreste: hvilke type bilder (posering, bakgrunn osv) ville du likt best å få?

sånn rent hypotetisk ... :nailbiting:

Kanskje ikke helt svaret på det du spør etter, men bli enig med fotografen på forhånd hvilket resultat du ønsker.

Ikke still opp og forvent at han/hun automatisk vet hva du vil ha. Finn eksempler og vis fotografen, og sørg for at dere er på samme side.

Stilfullt gjort er det absolutt en veldig kul gave (y)

Selv synes jeg pinup-kalenderen til Stavanger Rugby Ladies er et godt eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02-snapper

Jeg syntes det er en god ide. Min tanke er at ville gå for hverdagsromantikk som tema. Dvs, helt greit med fint undertøy osv på et par bilder, men pyjamas, treningstøy, skjorta og slipse hans osv kan nesten være bedre.

Som motiv tenker jeg da at type setninger som, å lage frokost i sokkelesten og skjorta hans, flott undertøy forran speilet når enn pynter seg eller grer håret, svett i trenings bh etter løpetur, eller spise is ut av bøtta i pysjen forran tv. Også ville jeg tenke at less is more, dvs litt hud, mage, rumpe, you name it, på hvert bilde er bedre alt sammen på alle.

Just my 5 cent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...