Gå til innhold

Badeand91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Badeand91

    Turmat?

    Da jeg gikk på friluftslivslinje på folkehøyskole ble vi utrolige gode på å lage god turmat. Det tar riktignok litt tid, men det er så verdt det. Vi stekte grønnsaker og kjøtt, og la det i lukkeposer sammen med nudler/potetmos (ikke kokt eller med vann!) eller lignende. Når vi skulle spise maten på turen helte vi i varmt vann fra termos, ventet noen minutter, og vips har du varm mat med potetmos eller det du vil ha. Genialt
  2. Badeand91

    Dagens Glade

    Har kommet hjem fra to uker i Sverige med familie, 6 dagers sykkeltur på Öland, noen fine dager i Stockholm og fint vær hveeeeer dag :-) Og nå er dagens glade at jeg er hjemme og endelig kan trene skikkelig på et skikkelig senter istedenfor slitne sentre med overvekt av kaffedrikkende pensjonister
  3. Badeand91

    Dagens Glade

    6 på eksamen!! :D
  4. Digg. Jeg skal ikke ha kant. Skulle gjerne hatt mormor hver gang skjorten skal strykes!
  5. Noen andre enn meg som sliter med å stryke den dumme skjorten? Armene er et helvete!!
  6. Hei! Jeg har ikke løpt selv, men du kan jo lese dette: Nymarks treningsråd for halvmaraton og maraton 1. Prioriter minst en skikkelig lang og rolig økt i uken. Halvmaraton: Hold på i 90–150 minutter. Maraton: Tre timer, gjerne i fjellet for å skåne beina i en tilvenningsfase. 2. Om du får tid til en lang intervalløkt med snittfart litt raskere (5-10 sek pr. km) enn målsatt tid på hel/halvmaraton med varighet på 75 -80 prosent av tiden det tar å gjøre valgt distanse vil det øke sannsynligheten for å nå målet betydelig. 3. Øvrige økter kan ligge på 30–60 minutter. 4. Prøv å lure tren
  7. Hahah, jeg ler meg nesten ihjel av tråder som dette. Sinnsykt gøy å høre hva folk faktisk driver med når de er hjemme
  8. Ja, det var det som var planen. Takk, takk!
  9. Nedtrekk var godt du sa, det hadde jeg glemt. Dag 3: Biceps og rygg Biceps curl Nedtrekk Pullups Markløft Roing med stang Sittende roing Bedre?
  10. Badeand91

    3-splitt

    Hei godtfolk! Trenger litt hjelp med oppsett av 3-splitt her. Skal noe endres på? Evt. hva? Håper noen av dere kan bidra med deres flotte ekspertise. Dag 1: Bein Knebøy Markløft Beinpress Utfall Bulgarsk utfall kroppsvekt Leg ext. Dag 2: Bryst, triceps og skuldre: Benkpress Militær press Skulderøvelse med stang (smalt grep, trekker stangen opp til ca haken med albuen over stangen - noen som skjønner hva jeg mener og vet hva den heter?) Franskpress Dips Pushups Planken Dag 3: Biceps og rygg Biceps curl Pullups Markløft Roing med stang
  11. Takk! Nei, det har ingen betydning, har bare lurt veldig! :-)
  12. Hva veier en EZ-stang..? Det står ikke på sidene av stangen, jeg undrer meg grønn på den hver gang! Er det standard vekt på de, eller varierer det? Mener den er fra Eleiko.
  13. Etter mange år som svømmer i Bergen, er det utrolig vondt og ufattelig at Oen har gått bort. Han var en helt og et forbilde for så mange små og store i svømmingen og innen idrett, og at akkurat han skulle dø i en så altfor ung alder kan nok ingen forstå. Jeg tenker på hans familie, kjæreste og andre pårørende, og håper de kommer seg opp igjen. Alexander kommer for alltid til å minnes, og han kommer alltid til å være savnet. En nydelig dag med sol og fint vær i Bergen i dag er et lys ved hans minne. Hvil i fred, Alex.
  14. Jeg vil ikke tro at det er spesielt godt føre der om vinteren, da må du opp i lysløypen på Fløien hvor det er veldig fint og gode muligheter. Litt varierende hvor mye snø det er selvfølgelig, men man får gått på ski. Beste skimulighet er vel på Bontveit som er rundt 40 min fra sentrum! Der er det vinterland av en annen verden i forhold til sentrum, og det er også lengre sesong.
×
×
  • Opprett ny...