Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Det kan jo godt være jeg har vært "heldig" med de jeg har vært sammen med, men det fører jo bare til mer skeptisisme til den studien de har gjort. I det virkelige liv så har vi jo ikke mulighet for å sammenligne menn på den måten, vi velger utifra det vi ser og hører før vi i det hele tatt får se penis :p

Du kan jo naturligvis bare snakke for deg selv. Og enten har alle du har hatt sex med vært greit utstyrt, eller så er det du selv som ikke er så stor der nede så de fleste er bra nok for deg. Mens jenter som er svær og slapp i glufsa trenger naturligvis større saker for å bli fornøyd.

Burde jo egentlig være ganske logisk det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå man må stikke hull på bobler og fortelle hvor vanlig det er å ikke få vaginal orgasme? For min del kan fyren være veltutstyrt eller mindre enn gjennomsnittet - om det bare en penis inn og penis ut og repeat så er det bare nærværet jeg får noe ut av hvertfall.

Men uansett var vel saken her at disse kvinnene valgte utifra bilder - og det har aldri jeg gjort. Og trolig er det ikke vanlig, så da er det vel det estetiske som som pirret noe, og det kan sikkert alle relatere til uten at det skal ha noe si for utstyret for eventuelle partnere. ;)

Det bildet minnet meg om en Sex and the City episode der Samantha blir overlykkelig over å få en STOR mann, men det ender med at det ikke blir noe fordi hun er redd for å bli skadet... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo naturligvis bare snakke for deg selv. Og enten har alle du har hatt sex med vært greit utstyrt, eller så er det du selv som ikke er så stor der nede så de fleste er bra nok for deg. Mens jenter som er svær og slapp i glufsa trenger naturligvis større saker for å bli fornøyd.

Burde jo egentlig være ganske logisk det her.

Nettopp, så hvorfor er det nødvendig å lage en artikkel som heter STØRRELSE BETYR NOE når det egentlig handler om hvordan hvert par passer sammen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett faktum er ofte at lengden ikke har stort å si egentlig, vi er mest følsomme utti kanten for å si det pent :p Det er mer tykkelsen som er greia tror jeg, en blyant er en blyant og man skal være rimelig jomfrutrang for å kjenne særlig da.

Ut fra at noen sier at jenter som liker store staker må ha slapp dåse, det er ikke nødvendigvis derfor (selv om mange sikkert har det) men folk har forskjellige preferanser. Jeg for min del har vært i situasjoner hvor man blir superhappy for å se at jess den var akkurat passe, eller hvor jeg har tenkt shit den var så lang at den kommer til å titte opp gjennom halsen når han dytter den i meg, eller shit den er så diger at jeg ikke tør å prøve engang, eller oi den var nesten ikke eksisterende. Det jeg har lært ut fra det er at nei har du 3 cm så hjelper det ikke hvilken måte du dytter og joffer, men du kan LETT kompensere med å bli råflink på fingermorro! Og igjen, det hjelper ikke om den er stor om man bare ligger å dytter tuppen innafor fordi hofteteknikken ikke finnes. Alle har sine preferanser, ofte ut fra erfaring eller ja bare smakssak, evt fetisjer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett faktum er ofte at lengden ikke har stort å si egentlig, vi er mest følsomme utti kanten for å si det pent :p Det er mer tykkelsen som er greia tror jeg, en blyant er en blyant og man skal være rimelig jomfrutrang for å kjenne særlig da.

Ut fra at noen sier at jenter som liker store staker må ha slapp dåse, det er ikke nødvendigvis derfor (selv om mange sikkert har det) men folk har forskjellige preferanser. Jeg for min del har vært i situasjoner hvor man blir superhappy for å se at jess den var akkurat passe, eller hvor jeg har tenkt shit den var så lang at den kommer til å titte opp gjennom halsen når han dytter den i meg, eller shit den er så diger at jeg ikke tør å prøve engang, eller oi den var nesten ikke eksisterende. Det jeg har lært ut fra det er at nei har du 3 cm så hjelper det ikke hvilken måte du dytter og joffer, men du kan LETT kompensere med å bli råflink på fingermorro! Og igjen, det hjelper ikke om den er stor om man bare ligger å dytter tuppen innafor fordi hofteteknikken ikke finnes. Alle har sine preferanser, ofte ut fra erfaring eller ja bare smakssak, evt fetisjer osv.

Ikke bare dere som er følsomme "utti kanten" for å si det slik. Det er bedre med en liten kjappis, enn en stor og hengslete slappis. har jeg hørt. Er den ikke brukanes inni, så er det bare å gnikke hetta.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at størrelsen teller, men har alltid trodd at "stor nok" er det eneste kriteriet, heller enn "større=bedre"?

Og til damene som opplever at en penis må være svær for å gjøre nytta.. "Feie for egen dør", særlig på et treningsforum! Noen damer er så slappe der nede at det er som å stikke'n i et glass lunkent syltetøy og røre rundt. :p

Kegel exercise - Wikipedia, the free encyclopedia

Eller som Keegil ville ha sagt: "Det er som å vifte med en loff i en gymsal"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller som faen. men dwt betyr heller ikke at størt er best og minst er pest, kan ikke fyrn bruke negerstaken sin, så er det ikke noe gøy, men samme er dt med de med tommelsnopp,, man må kunne bruke det utstyret man har, og en med under gjennomsnitten kan nok sende ei jente på snarvissit til himmeln like mye som en med et utstyr langt over gjennomsnittet. Men selvfølgelig vil de fleste kvinnfolk bedømme en mann ut av størrelsen, vi snakker som faen om slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det betyr noe. Om den er 15cm eller 21cm er ikke det viktige, men jeg har opplevd begge skalaene og synes en mellomting+ er å foretrekke. Den lille var vel 7 cm og det hadde ALDRI skjedd om jeg visste hvor liten den var for det var virkelig 3 bortkasta minutter som jeg aldri får igjen - Var og borti en lang tynn blyant tiss engang, ikke helt det store det heller. Men er de for store igjen så gjør det gjerne vondt i enkelte stillinger og det er jo heller ikke kjekt, verken for dama eller mannen som gjerne vil peise på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...