Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste kjapt over den artikkelen fra mobilen... Sånn jeg forstod det, så var det snakk om at størrelsen på slapp penis var avgjørende for tiltrekningskraften.

Isåfall har de damene i testen misforstått noe xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge mine utenlandske venner som har kommet til Norge og dusjet med norske menn i garderobe sammenheng så sier de at nordmenn har de største penisene de noen gang har sett.

Det har sin naturlige årsak i at det kun er de med stor penis som våger å dusje i Norge. I utlandet dusjer alle uansett utstyr, og da virker de Norske større :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ikke for å senke selvtilliten til noen her men det er veldig påfallende at den marginale prosenten med over gjennomsnittet skulle treffes på et internettforum for trening og havne her for å diskutere størrelse på utstyret sitto_O

Vel, per definisjon så ligger vel nærmest halvparten over gjennomsnittet? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!? WHAT ?!?! trudde felles helikopter var greia i dusjen på skolen jeg...husker da jeg var ung

Guttegarderober er blant de ekleste plassene man kan befinne seg, uansett aldersgruppe. Barneskolen tok alle og helte ut masse dusjsåpe inni garberoben så vi kunne skli på gulvet frem og tilbake. På ungdomsskolen så kasta vi brukte boksere på hverandre, piska folk med håndkler i penisregionen, tissa på hverandre og det ble ikke bedre på VGS.

Eneste jeg noen gang har gått i klasse med som har hatt komplekser med å dusje, har vært en muslim som følte det pga religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...