Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

http://www.side3.no/article3603893.ece

Litt banal artikkel, men jeg blir nysgjerrig likevel.

Jo større, jo bedre gjelder IKKE for meg iallefall.

Det er litt pussig måte å studere dette ved å vise nakenbilder til en haug med damer der de skal velge hvem som ser best ut, hvem får vel mulighet til dette irl? Om man treffer menn, så har de som oftest klær på, og jeg regner med de fleste allerede har bestemt seg for om de vil ha sex eller bli kjent med fyren når de har sett penisen deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Size matters, sorry ass. Det er kanskje underordnet hvordan man bruker både den og hendene sine, but still, it matters. Synes absolutt ikke menn skal ha komplekser om de har liten penis, siden det er mange måter å "kompensere" på stillingsmessig osv, men jeg skal ikke lyve heller.

Ok, men det betyr ikke noe for meg, så om alle jenter tenker sånn som deg, det vet vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten stygt å si det, men ja til en viss grad så teller størrelsen. En miniwiener skal det mye til for at man kjenner stort av uansett hvor mye man kunne håpe. Og en svær kjøttpølse kan bli smertefullt uansett hvor mye forberedelser man gjør. Når det er sagt så ligger alt mest i teknikken, man kommer langt med det om man ikke er av en av ekstremtilfellene på smått eller stort. Jeg skulle gjerne sagt at det er ikke størrelsen på hammeren det kommer an på, men hvordan man hamrer med den, men så enkelt er det ikke :) Men jo teknikk betyr mye, hjelper ikke hvor stor den er om man bare ligger å dytter inn tuppen av den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at størrelsen teller, men har alltid trodd at "stor nok" er det eneste kriteriet, heller enn "større=bedre"?

Og til damene som opplever at en penis må være svær for å gjøre nytta.. "Feie for egen dør", særlig på et treningsforum! Noen damer er så slappe der nede at det er som å stikke'n i et glass lunkent syltetøy og røre rundt. :p

Kegel exercise - Wikipedia, the free encyclopedia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at størrelsen teller, men har alltid trodd at "stor nok" er det eneste kriteriet, heller enn "større=bedre"?

Og til damene som opplever at en penis må være svær for å gjøre nytta.. "Feie for egen dør", særlig på et treningsforum! Noen damer er så slappe der nede at det er som å stikke'n i et glass lunkent syltetøy og røre rundt. :p

Kegel exercise - Wikipedia, the free encyclopedia

Du snakker for en del menn der, ja.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset også på den studien - nå leste jeg bare kjapt, men det å skulle velge hvem som ser best ut er jo noe annet enn hva man helst vil ha sex med? Jeg kan jo fint synes en mann er kjempedigg, uten at det vil si at jeg har mer lyst på sex med ham enn med en mindre fysisk attraktiv mann. Lyst på sex styres hvertfall for min del ikke utelukkende av mannens utseende.

Jeg vet ikke hvordan det er for dere andre, men jeg har ikke sex med en penis (eller med et pent ytre), jeg har sex med en mann. Er jeg glad i mannen blir jeg også glad i penisen hans - forutsatt at han også er det, og ikke gnåler om det i det uendelige. Ingenting er mer irriterende enn stadig syting om en kroppsdel du synes er helt fin (tipper dere mannfolk kjenner dere igjen i den når vi kvinner klager over ting:p).

Det er langt viktigere for meg at han har vært på sexkurs og kan sine greier, enn antall cm som kan pirke meg i livmortappen.En penis er en penis. De ligner jo alle på en Darth Vader Pez dispenser uansett mer eller mindre. Ikke mye nytt under solen der.

Tror denne diskusjonen uansett bare vil føre frem til en konklusjon, og det er at kvinner har ulike preferanser - og forhåpentligvis også at det også må være lov? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt sykt å si at størrelsen ikke betyr noe. Det blir litt som å si at det er like greit å bo på 5kvm i Hokksund som det er bo på 200kvm i Oslo sentrum. Hvor mye det betyr for hvert enkelt kvinnfolk er forsåvidt så individuelt at en slik diskusjon er helt håpløs. For å ikke snakke om at det kommer ann på om dette damemennesket er 150 eller 200cm høy, 50 eller 100kg tung, vid eller trang osv.

Jupp, så spennende er det å skrive bachelor at jeg begir meg inn på denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt over det iallefall. Men jeg har ikke målt noen av de jeg har vært sammen med heller, så vet ikke om noen har vært små eller store egentlig.

Hmm påstår du at du ikke ville merket det om en gutt hadde en penis på 2 cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo godt være jeg har vært "heldig" med de jeg har vært sammen med, men det fører jo bare til mer skeptisisme til den studien de har gjort. I det virkelige liv så har vi jo ikke mulighet for å sammenligne menn på den måten, vi velger utifra det vi ser og hører før vi i det hele tatt får se penis :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...