Jump to content
Vegard L

Fete rutiner på gymmet

Recommended Posts

Beinpress i et tåhevapparat med armene i kryss som om det var lett som ingenting. Han tittet ikke en gang på hvor mange kilo den sto på før han begynte. Han hadde vel ca 160 graders vinkel i knærne i startposisjon...eagle-calf.png

Fortsetter under...

Beinpress i et tåhevapparat med armene i kryss som om det var lett som ingenting. Han tittet ikke en gang på hvor mange kilo den sto på før han begynte. Han hadde vel ca 160 graders vinkel i knærne i startposisjon...eagle-calf.png

Det som er bra med beinpress i denne maskinen er at man kan makse og føle seg sterk! :D Men du får vel ikke noen bra vinkel for knærna av å beinpresse i den?

Var noe morsomt som skjedde for en tid tilbake på mitt gym.

Jeg sto i garderoben og var ferdig å bytte. Klar for å trene, jeg måtte bare på do og pisse.

Der var det selvfølgelig opptatt, så jeg ble stående utenfor å vente en liten stund.

Plutselig åpner døren seg. Der står det en kar helt fryst i døråpningen, med et blekt ansikt.

Han fjerner blikket kjapt fra meg og går forbi meg.

I det jeg er inne og skal til og lukke døren, ser jeg han står med utgangen av garderoben og forsatt ser på meg, dette skjer samtidig som jeg kjenner tidenes jævligste gjødsel lukt inne på do.

Jeg lukker døren og tenker med meg selv at han bare hadde litt vondt i magen.

Men etter jeg låser døren og snur meg. Ser jeg ned i do. Der er vannet steget HELT opp til kanten.

Og da mener jeg opp til do-ringen. Oppi do flyter det en alvorlig mix av brunt vann og løs avføring.

Jeg måtte pisse som bare POKKER, og jeg nektet å gå ut av do og få skylden for dette her(Viste at det sto andre i kø for å gå på do også)

Så jeg tok t-skjorten over nesen og tok do-kosten fatt. Trykka den godt nedi og vrei og vrei.

Til sugde toalettet til seg alt sammen, og det noen drøye bremsespor blir liggende igjen.

Jeg pisser og går ut der i fra.

Seinere i treningen måtte jeg på "Felles" toalettet. Og treningspartneren min var allerede inne på do.

Han kom ut akkurat da jeg gjør min entrè på toalettet. Jeg kjenner nok en ekstrem sterk drittlukt på do.

Jeg spør kompisen min med høy stemme "Fy faen, e det du som har drete no? satan for en lukt"

Han rekker akkurat å si nei.

Tror dere ikke samme fyren fra tidligere, kom ut fra den andre båsen med det kleineste blikket rettet mot meg.

Jeg kunne ikke annet enn å le!

Vedkommende gikk tilbake på trening, tok et sett med benk og gikk hjem. Tror han hadde noen alvorlige mageproblemer den dagen.

Annonse

Noen kamerater jeg kjenner som trener benkpress med minst 10 cm å gå på før stanga møter brystet. Har sett de trene på denne måten før og jeg kommenterer lattermildt: dere må jo gjøre det ordentlig da;) De bare: hæ, ordentlig? 'Ja, med stanga helt ned på brystet?' 'Nei, det er ikke sånn de som trener i NM og sånn gjør det, jeg har sett det jeg. De har ikke stanga helt ned på brystet'

Jeg: o_O

For en stund siden så jeg en dame i 50-årene som trente nedtrekk, mark og knebøy med stor ryggsekk på. Kanskje hun var redd for at noen skulle stjele den, eller så er det bare jeg som aldri har hørt om disse øvelsene. Litt komisk var det i ihvertfall.

På gymmet forleden dag var det et par som var der og trente. Sammen. Han trente jo både tung og hardt. Hun gikk og løftet på diverse litt sånn innimellom...... for da han trente skråbenk og benkpress og slike "ligge på benk"-øvelser, så satt hun på skrevs over ham. Kanskje hun telte litt, eller noe. Men det var nok mest for å SITTE OPPÅ HAM.

Jaja... Sikkert koselig DÉT.

På gymmet forleden dag var det et par som var der og trente. Sammen. Han trente jo både tung og hardt. Hun gikk og løftet på diverse litt sånn innimellom...... for da han trente skråbenk og benkpress og slike "ligge på benk"-øvelser, så satt hun på skrevs over ham. Kanskje hun telte litt, eller noe. Men det var nok mest for å SITTE OPPÅ HAM.

Jaja... Sikkert koselig DÉT.

o_O Hvorfor oppføre seg sånn offentlig.. (n)

Annonse

Tror det må ha sett ut som om jeg hadde en rimelig fet rutine på trening i går, da jeg ble sittende fast under vektstanga. Skulle ta hip thrust. Vanligvis bruker jeg brede vektskiver, så det bare er å rulle stanga over hoftene, men fordi alt var opptatt måtte jeg ta det som var ledig, og lesset på med små, smale skiver. På en eller annen måte kom jeg meg under stanga, og fikk fullført settene, men da jeg var ferdig var ikke stanga til å rikke. Ble liggende og sprelle i panikk i noe som kjentes ut som en evighet før jeg omsider fikk lirket av stanga. Heftige blåmerker overalt i dag.

Tror det må ha sett ut som om jeg hadde en rimelig fet rutine på trening i går, da jeg ble sittende fast under vektstanga. Skulle ta hip thrust. Vanligvis bruker jeg brede vektskiver, så det bare er å rulle stanga over hoftene, men fordi alt var opptatt måtte jeg ta det som var ledig, og lesset på med små, smale skiver. På en eller annen måte kom jeg meg under stanga, og fikk fullført settene, men da jeg var ferdig var ikke stanga til å rikke. Ble liggende og sprelle i panikk i noe som kjentes ut som en evighet før jeg omsider fikk lirket av stanga. Heftige blåmerker overalt i dag.

Det skjedde meg også! akward til tusen...

Hadde en rimelig merkelig opplevelse en dag på gymmet. Det var en fyr som brukte romaskina(trolig intervall) og det merkelige her var ikke teknikken, han så rimelig dreven og konsentrert ut med det han holdt på med. Men jizzez for noen LYDER! Det hørtes ut som det blåste stiv kuling ut av munnen hans, typen HØYE(høyere enn musikken på gymmet) svosje-svisje lyder... og når han kom til avslutningen hørtes det ut som han skulle føde. Det var VANSKELIG å ikke gjøre store øyne liksom:huh::watching: