Gå til innhold

Lisa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    631
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Lisa

  1. Hva ellers skal man gjøre enn å ta vare på den selv? Levere den til Politiet i håp om at noen har meldt en 500-lapp savnet?
  2. Syns ikke de er vanskelige dersom de ikke gir deg lov til det. Hvorfor skal de la deg "stjele" kunder fra dem uten at de får noe igjen for det?
  3. Men det er jo lettere å lese det i rekkefølgen man sier det, i og med at < betyr mindre enn. "Mindre enn .... 90" (< 90) http://www.korrekturavdelingen.no/K4MindreEnnStorreEnn.htm
  4. I følge Icaniwill så betyr 90< mindre enn 90 Men egentlig: < 90 = mindre enn 90 > 90 = større enn 90
  5. På størrelsesguiden til Icaniwill-tighstene står det f.eks. 90< på hofte. Se her: http://icaniwill.se/image/catalog/PDF/sizeguide_en.pdf Det gir ingen mening da tegnet skal stå forran tallet fordi man leser det som f.eks. "mindre enn 90". Vet noen hva som er riktig? Er det større enn eller mindre enn 90? Hvis noen har en tights derfra som passer så ville det også hjulpet om du kan si størrelsen du har og omkretsen på hoften din. Haha Trenger å vite det i dag da jeg skal bestille en tights og de ikke svarer meg.
  6. Lisa

    København

    Hva må man se og hvor må man dra når man er i København? Jeg er spesielt ute etter nye proteinbarer, godt utvalg av treningsklær og godteributikker
  7. Kjøttdeig + hakkede tomater på boks. Kan vel ikke bli stort enklere enn det? Ha evt oppi (hvit)løk og krydder. Kidneybønner funker også. Vet ikke hva du regner som greit proteininnhold, men.
  8. Ja, så lenge næringsinnholdet er oppgitt per 100 g tørr vare.
  9. Det stemmer. Hvem blir mest andpusten?
  10. Kan sterke og utholdende muskler "kompensere" for dårlig kondisjon? Eller hvis jeg skal formulere det på en annen måte: Vil musklene avlaste lungene mer jo sterkere man er hvis man f.eks. skal løpe opp en bakke? Altså, vil en som trener styrke måtte jobbe mer for å nå makspuls enn en som ikke trener styrke? La oss si at de trener like mye kondisjon. Skjønner dere hva jeg mener?
  11. Om du kaller det Brustad-bru så vet man jo ikke om du snakker om en innvandrerbutikk eller den søndagsåpne Bunnprisen
  12. Skal du virkelig begynne igjen? Hva om man ikke har lyst på en halv rute mørk sjokolade, men en Questbar? Jo, da spiser man en Questbar. Du er rar, ass.
  13. Har du fortsatt like lite å finne på om dagen?
  14. Det var nok du som misforsto. Du spurte jo om næringsinnholdet blir høyere per skive, og jeg svarte at det stemmer hvis skiva er større. Med andre ord så blir ikke næringsinnholdet høyere hvis skiva veier det samme som når du lager 4 brød.
  15. Dette er jo enkel barneskolematematikk. Hvis skiva veier mer så blir det selvfølgelig høyere næringsinnhold per skive.
  16. Alle Atkinsbarene på iHerb veier mindre enn Questbarene. I tillegg har de mindre protein. Det har sikkert litt å si på prisen.
  17. Fordi det er teit å like sine egne innlegg
  18. Lisa

    Slett

    Brødmat, ost, juice, havregrøt, helmelk, rømme, laks, ris, pasta, nøtter, saus og supper laget av fløte, peanøttsmør, smoothie. http://www.friskogfunksjonell.no/enkle-tiltak-for-a-fa-i-seg-nok-mat/
  19. Hva er målet med gåturen? Du forbrenner mer under en joggetur på 2 km enn en gåtur på samme distanse, men det er ikke alltid nødvendig å forbrenne mest mulig kalorier. Du kan velge om du vil tilpasse matinntaket etter hvor mye du ønsker å bevege deg, eller du kan tilpasse aktivitetsnivået etter matinntaket. Skjønner? Det står at du bør trene nybegynnerprogrammet 2-4 ganger per uke. Hvis du vil gjøre andre ting utenom, så kjør på så lenge du har progresjon (økt styrke/lavere fettprosent).
  20. wow, reklame? Skjønner jo at du prøver å tjene penger, men tror du bør prøve en annen forretningsidé. Det står "treningstøy med det lille ekstra" inne på siden, men jeg fant bare to plagg som er egnet til trening. Resten er jo lagd av bomull.
  21. Vet ikke om det er mulig å gjøre noen benøvelser i det multiapparatet, men du kan jo google å se. Nedtrekk er den stanga du såvidt ser til høyre på bilde nr 5 og i speilet på nr 6.
  22. Det ser ut som du kan gjøre det meste av nybegynnerprogrammet på det gymmet der, men det eneste jeg ikke ser er beinpressapparat. Hvis du ikke har det, så kan du bytte den ut med utfall med manualer eller knebøy. Utfall er litt lettere teknisk sett. Hvis du ikke har en ez-stang (sikksakk stang) så kan du bruke manualer eller en rett stang til biceps-curl i stedet. Det ser ut som at du kan feste et "håndtak" for sittende roing nederst i multiapparatet. Da kan du sette deg på gulvet med føttene mot maskinen og dra, hvis du skjønner. Man må heller ikke bruke tau til nedpress hvis du ikke ha
  23. Jo bedre kondisjon du får jo lavere vil pulsen være ved en gitt aktivitet. For mange vil nok begrensningen ligge i utholdenheten i lårmusklene fremfor kondisjonen ved spinning. Tar du deg en joggetur vil du nok finne ut av at pulsen din blir høyere, så dersom du har testet "makspuls" på sykkelen, så er ikke det din makspuls hvis du får høyere makspuls ved løping. Det du kan ha som mål når du sykler er hvor lang tid du bruker på en gitt avstand, f.eks. 10 km. Da er det veldig enkelt å se om du faktisk har gjort det bedre.
  24. Kutt ut sykkelen . Gjør dette i stedet: Edit: Når det er sagt, så er vel ikke planke så veldig hensiktsmessig oppvarming til f.eks. nedtrekk og benkpress bare for å nevne noe. Du kan jo ha planken som en del av treningsprogrammet.
×
×
  • Opprett ny...