Jump to content

LeanMachine

Members
  • Content Count

    12006
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Everything posted by LeanMachine

  1. Høres bra ut , da er du jo klar over det
  2. Hvis du akkurat har startet med styrketrening vil kroppen fort justere seg etter det du gjør. Den får en forandring, og du vil også fortere merke en forandring. Musklene dine ligger jo i maten også, så da er det viktig å ikke glemme det. Hva er høyde/vekt? Hvordan ser inntaket ditt ut?
  3. En stor faktor med stølhet er også restitusjon og mat, for å ikke glemme det.
  4. Dette lærte jeg i dag faktisk! Du har for svake underarmer, akkurat som meg
  5. Først av alt må jeg si at du fortsatt er i vekst og det aller viktigste er å fokusere på å spise skikkelig og nok mat, så kommer nok muskler etterhvert. Du sier ingenting om forholdet mellom vekt/høyde?
  6. Når følelsene dine blir bagatellisert
  7. Her har det skjedd litt siden jeg var her sist! Så bra jobba, ser jo supert ut! Dedikasjon og tålmodighet lønner seg skjønner, så jeg får bare smøre meg med min!
  8. Takk for svar Therese! Skal vurdere det du skriver og kanskje bytte ut med hantler? Smart!
  9. Okei skal jeg bruke den andre stanga da, den rette? Har brukt EZ stanga fordi jeg trodde det var bedre for håndleddet (har jeg lært?) Haha huffda, jeg liker franskpress så jeg prøver å ikke kutte den ut Vi gir det en sjanse senere i dag!
  10. Kan det være så enkelt? I såfall skal jeg bruke det Takk!
  11. Jeg har hatt vondt i høyre håndledd når jeg har kjørt franskpress de siste øktene, hva gjør jeg evt feil her? Belastningen bare?
  12. Haha, er lenge siden jeg har kjørt bulgarske utfall gitt! Så det vet jeg ikke noe om nå hehe
  13. Spennende med oppdateringene dine, gøy å se hvordan kroppen reagerer på mat og trening X size er et supert program, solide løft!
  14. JA, du kan trene dette programmet for rumpa. Amerikanske markløft er her: http://fitnessbloggen.no/ovelser/amerikansk-markloft/ Når det er sagt,hva slags treningserfaring har du? Har du trent styrke lenge?
  15. Mange av programmene er ikke så veldig avanserte, syns jeg ikke selv hvertfall. x-size, x-press, PHAT, Starting Strength for eks. Dette er sikkert programmer du har sett på, men de gjør jobben Syns programmet ditt igrunn så litt rotete ut, to be honest. Er jo karbo i brød, knekkebrød, potet/pasta/ris, grønnsaker, bær, frukt, kornblanding. Er en hel del å velge mellom!
  16. Har du en slik maskin på senteret ditt? Det kan du også bruke for pullups
  17. Okei, det er jo bare å prøve seg fram litt hvis du er usikker, legg deg på 3000 kcal for eks en uke, hvis det ikke skjer noe, legger du til litt til. Se an formen, styrken, søvn, vektoppgang og mål. Har du vurdert ferdig oppsatte treningsprogrammer? Ingen grunn til å finne opp hjulet på nytt vettu
  18. Hvordan har dette fungert til nå? Har du gått opp litt/blitt sterkere etc?
  19. I utgangspunktet syns jeg det ser ut som at du spiser litt lite, men kan jo ta feil. Har du oversikt over kcal, hvor mye det blir tilsammen? Hvor lang treningserfaring har du?
  20. Kan anbefale de begge to, selv trener jeg PHAT, nyydelig program !!
  21. Høres supert ut! Er mange gode, ferdig oppsatte programmer der ute
×
×
  • Create New...