Jump to content

090930

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

About 090930

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 090930

    Dagens negative

    So lost I don't even....
  2. Hun skriver følgende: "– Men litt sukker må da være greit? Sukker er jo bedre enn sjokolade, du sa det jo selv? Ja, litt sukker er greit. Men når de aller fleste sliter med magefett og overvekt er ikke en banan smart mat. " Dette var nytt for meg.
  3. Loggboka mi ligger i treningsbaggen..
  4. Stabbeskaret - som en del av Trollveggen i Romsdalen "Følg Fv 63 Trollstigvegen. Parker utenfor kafeen på Trollstigen, i turistsesongen bruk plassen lengst borte fra resturanten. Følg gangveg som krysser elva ved bygget og mot utkikksplassen. Ta av på godt merket sti opp til høyre, like før gangvegen begynner å gå ned trapper til utkikken. Kort bratt parti sikret med kjetting leder opp til et platå med anleggsveg som leder inn mot elva som kommer fra Stigbotn. Bratt oppstigning til høyre for elva leder opp til Stigbotn. Herfra er stien tydelig merket med varder. Følg høyrekanten av Stigbotn først, før den krysser over ura til venstrekanten av Stigbotn. Herfra er det slak stigning oppover til en rygg som følges innover til ei ny grov ur med bratt stigning. Følg vardene opp gjennom ura til terrenger legger seg litt igjen. Følg en senking i ura videre oppover til en ser baksiden av Trolltindene. Herfra følges dalen over en liten bre, og deretter ura til venstre for breen videre innover til frokostplassen. Frokostplassen ligger helt på kanten til venstre i laveste punktet før det går opp igjen mot Trolltindene. Fortsett oppover ryggen mot Semletind og opp i skaret (laveste punktet) mellom Semletind og Stabben. Det er og mulig å fortsette innover til Bruraskaret der en kan se ned selveTrollveggen. Stien inn dit tar av til venstre et par hundre meter før skaret." Fra: http://romsdal.com/route.xsp?Id=FH8FUG3K Fin tur dersom man ønsker seg en luftig avslutning fremfor en luftig tur underveis. Bok på toppen(y) Bruker vel en to timer opp, litt avhengig av form og tempo. På veg opp ser vi baksiden av trolltindene komme frem over ura! Over kanten og ned i Romsdalen! 1000 meter rett ned! På veg ned igjen - mot Bispen og Trollstigen!
  5. Skriver under på de ovenfor! Den første "komme igang med noe man aldri har gjort før"-kneika er verst! Også går det seg til! Lykke til:)
  6. Ta det som en de-load-uke;) så kommer du hjem igjen med mye energi!
  7. Wow. Er på jobb, skummet bare igjennom. Men jeg printer den ut og tar den med hjem for kickstarting av helga! Inspirerende, takk
  8. Leit at du lar deg skremme av hvisking og dømmende blikk på gymmet, men jeg forstår deg veldig, veldig godt. De første par gangene er ubehagelige. Det var i alle fall slik for meg. Men etterhvert som du kommer inn i det, vet hva du skal gjøre, hvor tungt du skal løfte, hvordan de ulike apparatene er til for ulike øvelser så vil det med en gang bli mer komfortabelt. Du kan jo begynne med å gå på gymmet på de tidspunktene hvor det er antatt minst folk? Ta med deg noen du er trygg på, om så bare for moralsk støtte. La tanken om forandring vokse. Drøm om å bli bedre. Tenk på hvordan DU vil gjøre det. Plutselig en dag er du ute av døra og i bevegelse. Les deg opp om ulike øvelser og former for aktivitet, kanskje finner du noe DU har lyst til å prøve. Mine tips. Lykke til:love:
  9. Prøv Skyr - den med rips og vanlije perfekt sammen med CC.
×
×
  • Create New...