Jump to content
Vegard L

Fete rutiner på gymmet

Recommended Posts

livespill; fete rutiner in action! skikkelig bro observer i gang med hittils ukjent markløft-variant; straps, hansker, kritt på strapsa, ræva i været og null bevegelse under midjen,men med masse action for korsryggen og leanback til sikkert 120* ,med mer sprett i stanga enn en bosuball, i adidas fotballsko av dyreste årgang. åja, ryggen var såklart buet som... ja du skjønner tegninga.

Fortsetter under...

Holy, som å se meg løfte det der. Tror jeg og skal begynne rigge meg opp i baris utenfor leiligheten min for å trene, eller hva det er han driver med.

Ikke stort til rutine, men jeg får fremdeles vondt langt inn i sjelen av å se på.

Uuuuh, kjenner det knaser i ryggraden:bored:!

Annonse

Jeg og en kompis kjørte nok en fet rutine igår kveld. Jeg presser, kompis dipper.

:cool:

Jeg må finne meg en bror som er lett nok til at jeg kan teste denne fantastiske øvelsen, takk for inspo as!

Guest
What the.....HOW? o_O

sikkert redd for å skrape opp leggene :S

Annonse

sikkert redd for å skrape opp leggene :S

Regner med dette er grunnen ja.. Ble ihvertfall vektarm, veldig smal benstilling og innoverroterte knær :/

For ein tid tilbake kom det ein fyr bort og spurte om eg kunne spotte for han i benk. Eg sa: Jada, lett og fint. Han hadde 85kg på stangen og sa at han skulle ta 5 reps. Eg stile meg opp i spotte posisjon og tok avløft for gutten. Han sleit allerede på første reppen. Når han kom til repp nr 3 stoppet stangen og eg måtte løfte den opp for han og satte stangen i racket. Han såg opp på meg og lurte på kvifor eg gjorde det siden han hadde 2 reps igjen. Eg forklarte til han at eg hadde hatt 2 reps til, han hadde ingen. Då sa han: Når eg trener med min faste treningspartner klarer eg alltid 5 reps.

Lol, det gjelder å ha troa!

Min favorittrutine på gymmet blir utført av "brødrene bryst og biceps", som er en gjeng gutter som har lik brunfarge, lik sveis, lik overkropp, like fyrstikkbein og går de de samme stripete singletene som er 1 mm unna å vise frem nippelsa.

Rutinen går ut på at den ene henger seg opp fra ei pull up-stang noen meter over bakken, henger der rett opp og ned som en boksesekk mens han strammer abs'a, mens den andre i vill frenzy står og bokser løs på magen til nevnte menneskelige boksesekk i 20 sekunder. Switch bros and repeat.

Jøss, er de der også?? :D