Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, HenrikWL skrev:

:roflmao:

Mener det var her i tråden en plass jeg leste om en fyr som brukte belte, hansker, kalk, håndledsstøtter og drareimer - for å gjøre skråbenk i smith-maskin!

Og i gamle dager, da jeg trente på Bryne, (har nevnt det før her i tråden, men en god ting kan ikke nevnes for ofte), var det en kar som trente Farmers Walk med drareimer.... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, HenrikWL skrev:

:roflmao:

Mener det var her i tråden en plass jeg leste om en fyr som brukte belte, hansker, kalk, håndledsstøtter og drareimer - for å gjøre skråbenk i smith-maskin!

Mulig jeg trener på samme gym som denne fyren nå (i det minste en med samme treningsfilosofi), for mandag hadde han løftebelte, håndleddsstøtter og kalk for å trene skråbenk i smithmaskin. Han bruker forresten løftebelte til alle øvelser. (Og kupper høytaleranlegget for hele gymmet og setter på sin egen musikk som er en grusom kombinasjon av dårlig hardrock og noe jeg ikke en gang vet hva er - og telefonen hans ringer HELE tiden, og da kobler han ikke fra mens han snakker, så det er helt stille på gymmet i 5-10 min av gangen mens han snakker). Dessuten trener han ikke bein, bruker svettebånd rundt hodet, har en enorm tribal, og er helt rød. Knallfyr altså :p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest en del innlegg her, noen er morsomme.

Andre ting blir det feil å le av. At noen f.eks har stor overkropp og stankelbein, kan f.eks være pga skade.

Krum rygg på markløft, løftet du 100% perfekt første gang?

Ikke alle som har forutsetning for å løfte uten litt krumming i ryggen.

 

Rare øvelser kan også ofte være rettet mot rehabilitering,  eller fordi man trener for andre ting en bare en "fin kropp"Jeg f.eks gjør en del øvelser rettet mot balanse og surfing, som sikker ser helt mongo ut for en eller annen selvutnevnt fitnessexpert

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HenrikWL skrev:

What? Hele treningssenteret blir stille mens han snakker i telefonen? :blink: Noen mennesker har en privatsfære som strekker seg 20m i alle retninger, jeg fatter det ikke…

Ja, telefonen kobler han opp til anlegget på gymmet - og når da telefonen ringer kobler han den fra anlegget mens han snakker - ergo ingen musikk fordi han ikke skifter om fra AUX til radio eller noe. Så står han borte ved anlegget og passer på at ingen kobler til sin musikk eller skifter til radio mens han snakker. Når han er på gymmet "eier" han anlegget, samt at han breier seg selv og tingene sine ut over 2-3 benker eller apparater uansett hva han driver med. Slitsom type! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmet hvor jeg trener er det store garderober tilgjengelig for alle. Der er det mer enn nok garderobeskap til at man til enhver tid kan legge fra seg jakker og andre ting man ikke vil få bruk for iløpet av treningsøkten. Likevel er det alltid noen som synes det er vanskelig å separeres fra tingene sine, hvorpå et fenomen har oppstått; ulike kroker og benker inne på selve senteret blir nå flittig brukt som oppbevaringsplass for svære vinterjakker, proteinshakes, bilnøkler, sko-par og hverdagsklær (til irritasjon for oss som ønsker å benytte oss av nevnte benker).

Uansett, nettopp dette fenomenet ble jeg vitne til her om dagen. En fyr valset ned i styrkeavdelingen, fullt påkledd i parkas og regnbukse, og begynte å kle av seg. Da han var klar til å starte treningen oppdaget han plutselig av hjørnet han antagelig hadde planlagt å legge fra seg tingene sine var opptatt og ser først litt småpanisk rundt seg - før han henger alt pent og pyntelig på smithmaskinen.

I'm not even mad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Dette er ikke en fet rutine. Det er en sinnssykt irriterende rutine :p

Her om dagen var det en fyr som trente bl.a bicepscurl, nedtrekk og manualpress. Har aldri sett ham hverken før eller senere, så jeg går ut fra at han vanligvis trener på andre tider enn meg.

Men greia var at for hver eneste rep han gjorde, så laget han en "tsju" lyd..... "Tsju, tsju, tsju, tsju"
Jeg så distrahert av disse psyko lydene at jeg hadde problemer med å få gjort det jeg skulle. Til tider hørtes det nesten ut som om Thomastoget gikk bananas mellom apparatene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...