Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Delvis necroposting, men denne tråden er for fet til å dø med det første.

Godt voksen kar, ganske brei over skuldra og passelig sterk, beinpress med LMAO5Plaet på hver side, doble knevarmere og belte, så han har ihvertfall vært på senter mer enn EN gang.

Men å benke i smithmaskinen, med belte, hansker, rumpeløft magnesium og STRAPS? Nei du da tar jeg meg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Hva er egentlig greia med å benke med belte? Har sett noen folk gjøre det.

Ang å benke med belte - så en fyr gjøre det, men beltet var litt stort, så han slang like så gjerne en vektplate på 2.5kg mellom magen og beltet for å få det til å sitte litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med å benke med belte? Har sett noen folk gjøre det.

Ang å benke med belte - så en fyr gjøre det, men beltet var litt stort, så han slang like så gjerne en vektplate på 2.5kg mellom magen og beltet for å få det til å sitte litt bedre.

Greit for å holde benkskjorter på plass og holder korsryggen din tight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene stedet jeg trener så er det et godt voksent ektepar som trener "styrke" sammen. De er der samme kl slett på de samme dagene, HVER uke. Og de kjører samme programmet, med samme øvelser og lik belastning på vektene HVER gang. Så en stund ut i økta, så krangler de. Kjerringa maser på gubben, for hu mener han har feil teknikk. Gubben ser oppgitt på hu, gidder ikke høre mer, og går videre til neste øvelse. Hu følger etter. To minutter etterpå "jammen du gjør det jo feeeeeeil"... Har trent der i over to år nå, og rutinen dems slår aldri feil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene stedet jeg trener så er det et godt voksent ektepar som trener "styrke" sammen. De er der samme kl slett på de samme dagene, HVER uke. Og de kjører samme programmet, med samme øvelser og lik belastning på vektene HVER gang. Så en stund ut i økta, så krangler de. Kjerringa maser på gubben, for hu mener han har feil teknikk. Gubben ser oppgitt på hu, gidder ikke høre mer, og går videre til neste øvelse. Hu følger etter. To minutter etterpå "jammen du gjør det jo feeeeeeil"... Har trent der i over to år nå, og rutinen dems slår aldri feil:p

Haha! ...Har et bittelitt likt par på mitt treningssenter. Men de snakker aldri med hverandre. De går inn i stillhet, varmer opp i stillhet, gjør samme øvelser i stillhet, tøyer ut i stillhet. To ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med å benke med belte? Har sett noen folk gjøre det.

Ang å benke med belte - så en fyr gjøre det, men beltet var litt stort, så han slang like så gjerne en vektplate på 2.5kg mellom magen og beltet for å få det til å sitte litt bedre.

Hva med å hammercurle med belte? (Og duckface) :D

1450211_10153513091675206_381934206_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favorittrutine på gymmet blir utført av "brødrene bryst og biceps", som er en gjeng gutter som har lik brunfarge, lik sveis, lik overkropp, like fyrstikkbein og går de de samme stripete singletene som er 1 mm unna å vise frem nippelsa.

Rutinen går ut på at den ene henger seg opp fra ei pull up-stang noen meter over bakken, henger der rett opp og ned som en boksesekk mens han strammer abs'a, mens den andre i vill frenzy står og bokser løs på magen til nevnte menneskelige boksesekk i 20 sekunder. Switch bros and repeat.

Haha, mener du "chest&biceps-bros'a" på studio 7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest i denne tråden i 1 time, så mye rart. Fant ut at jeg må spare litt til neste gang jeg trenger noe å le av :D

Måtte tenke hardt før jeg kom på noe jeg kunne bidra med, opplevde dette for snart 1 år siden.

Var rimelig fersk på treningssenteret selv på denne tiden.

Jeg og min treningspartner kjørte beinpress i tåhev maskina, følte oss kjempe sterk som tok 100-110kg her. Oppdaget senere at å kjøre i den andre gjorde at vektene måtte reduseres med nesten 50% .

Uansett, en litt lubben fjortiss kjørte benkpress rett bortenfor, han peste og stønnet så høyt at det var umulig å ikke legge merke til det. Vi sendte hverandre blikk som sa ”jævlig unødvendig, du synes også det er vanskelig å ikke legge merke til det?”. Da han var ferdig kom han bort til oss og spurte om han ikke kunne kjøre noen sett i mellom. Så klart svarte vi. Han deisa rumpa ned i setet, stilte seg inn, satte vekta på det høyeste. Nå skal han prøve å vise seg litt frem tenkte vi begge. Det er ganske trangt så vi stod 1m fra han og småpratet mens han kjørte tåhev, trodde vi.. Da jeg snudde meg og så viste det seg at han satt å bøyde overkroppen fremover nesten parallelt med beina, samtidig som han bøyde knærne 10cm. (Altså ikke tåhev, men en merkelig variant av beinpress)For så å rette opp overkroppen igjen samtidig som han strakte ut beina. Det hele foregikk i et tempo som sannsynligvis var 30 reps på 10 sekunder. Så hadde han en liten 5 sekunders pause, og kjørte 30 nye reps på 10 sekunder i 4 sett. Største bevegelsen var altså da i overkroppen. Etter det takket han og forsvant, enda like rød i trynet som en tomat.

Har aldri hatt så vanskelig for å ikke begynne å le av noen andre på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en rutine, men sært! I dag på trening var det en dame (30åra) som gikk på tredemølla( tuslet er en mer riktig beskrivelse) mens hun leste en roman. Hold boken med den ene handa og gikk. What? Gjorde det sikkert en halvtime, så gikk hun....

Det sies at litt bevegelse er bedre enn ingen bevegelse, meeen dette var da ingen vits. ( var eg for streng nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...