Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

phuh! Lest gjennom hele tråden her på 12 timer. Underholdning på mine vilkår!

Men, jeg fant ikke noe om Kjettingmannen på VT...Trodde det var obligatorisk i alle sånne tråder. Nå har jeg akkurat returnert til VT etter to år på diverse bergensgymmer pga flytting, men det tok ikke mange besøkene før jeg møtte på Kjettingmannen i garderoben. Spent på å se om han fortsatt holder på som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tusle på mølle da? Hvorfor bare ikke gå EN TUR? UTE? :p

Minner meg om venninnene som rusla tur i over en time på hver sin mølle. Kledd i jeans og genser, hun ene hadde til og med skjerf på seg. Tydelig at det ikke var meningen å bli svett. Ute skinte sola, det var nydelig høstvær, men de gikk heller turen sin inne. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor han er fra, og hva han gjør nå om dagen, men for et par år siden på vektertorget ble han observert stort sett hver gang vi var der, i perioden mandag - fredag fra 1630 og utover (vi dro vel igjen i 18tiden). Av ting jeg la merke til var det:

- feste belte rundt magen, og dra en vektskive med kjetting rundt hele lokalet, slik at det bråket mest mulig.

- Benkpress med 10 kg på hver side og mye mye kjetting, slik at det bråket noe så inderlig.

- Ligge inne på det buldrerommet på en tjukkas, med hetta godt over hodet, og sove.

- Han og en bro (eller en han hadde "tatt under sine vinger"), filmet hverandre mens de tok 1rep i benkpress med 10 kg på hver side.

- Og stort sett alle øvelser inkluderte kjetting.

- En gang når jeg var ferdig og var på vei ut fra gymmen, sto det en dame oppe i skranken og klagde noe så dyrisk på "han mannen nede som bråker noe så kolossalt med disse kjettingene".

Nå ser jeg i etterkant at kjetting skal være bra fordi da blir belastningen lettere på vei ned osv. Men det får da være måte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

. Allikevel har han 140, 112,5 og 170. Det er det same som vanlege folk tar etter 4 månader med trening.

Snakker du da om stryketrening eller kroppsbygging?

Folk har da ganske forskjellige forutsettninger utifra aldersgruppe, om de har vært aktive i andre sporter tidligere, gener osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fyr paa gymmen som skulle kjoere dumbbell chest press med 57 dumbbells.. Tok han minst 5 til 10 minutter aa loefte av vektene og rulle dem bort til benken.. Der maktet han aa faa de opp og kjoere 5 reps med cirka null ROM, skjelven til de tusen, og sinnsykt pusting og pesing for aa faa oppmerksomhem..

Naar han er ferdig med "settet" makter han aa la maualene ligge og gaar til neste oevelse.. Jeg gir han cirka 3-5 minutter paa aa komme tilbake for aa sette manualene paa egenhaand men naar det ikke skjer, setter jeg de tilbake for han..

Foer jeg aktivt soeker han ut og sier at jeg haaper for hans del at det var en glipp og boer ikke skje igjen.. Har ikke sett han siden:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Var en kis på gymmet i dag som trente sammen med dama si. Koselig det, men han trengte hennes assistanse i alt, alt fra at hun måtte støtte han/løfte han mens han chinsa, til at hun måtte dytte opp armen hans fra første rep på curlsettet. Litt småmorsomt med en fyr som trenger hjelp fra dama si for å løfte, men cluet var: hun var gravid. Type 7-8 måneder på vei-gravid. Hva med å bruke en strikk eller en litt lettere manual?! Så slipper du å gjøre slik at dama di anstrenger seg så mye for å hjelpe deg at hun går inn i fødsel der og da på det skitne gymgulvet foran 5-6 juiceheads!? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...