Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg tok nedtrekk i dag kom det ei og skulle bruke nedtrekksapparatet ved siden av meg. Greit det, men ikke like greit at hun kom der med en stor pilatesball i hendene. Lurte fælt på hva hun skulle med den, men det tok ikke lang tid for hun plasserte den bak setet på nedtrekksapparatet og satte i gang med å dra ned 10 kg med dårlig teknikk samtidig som hun satt der og hoppa på ballen!! Fikk vondt i øynene av å se på det der altså..

wait....what....i don't even....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid funnet både gutter og jenter som kler seg i matchende treningstøy rimelig kleint. Mesten som om de har pyntet seg opp for å trene. Da snakker vi matchende sko>bukse>tskjorte.

En annen måte å se det på er at de kanskje begge trengte treningstøy, var på samme butikk, og kjøpte det første og beste de kom over for å gjøre det enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen måte å se det på er at de kanskje begge trengte treningstøy, var på samme butikk, og kjøpte det første og beste de kom over for å gjøre det enkelt...

Kunne ikke brydd meg mindre selv, om hva andre går med. men enkelte ville nok sendt rare blikk. Hvis en ikke tåler å få blikk så kunne en hvertfall vurdert å ikke gå i de like klærene samtidig, på samme senter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, litt akward i dag på trening. To ting i grunn... Jeg har oppfunnet to nye fete rutiner/supersett...det første er damdamdaaaaam;

Knebøy og Nedtrekk (forøvrig etterfulgt av supersett nr to; knebøy og Low row). Tidsbesparende var det hvertfall :p

Og så akward-delen;

Siden "aldri" noen prater med fremmede på treningssenteret ble jeg litt overraska over at det kom en fyr bort til Knebøyen jeg tydelig hadde okkupert (vektskiver å stå på, drikkeflasker, nøkler etc) og så litt "jeg har tenkt til å løfte NÅ og sparke vekk vektskivene dine"..så jeg gikk forsiktig bort og spurte om hva/hvor mye han skulle løfte (tenkte at han kunne jo løfte i mine pauser)

Han: -In english please?!

Lise; -How much are you going to lift (haha og der hørte jeg "DO YOU EVEN LIFT" inni hodet mitt og tenkte "neeeeeeei" :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen sjæl:

1: En eldre fyr som alltid trener i noe som minner om en pysjbukse. Han vandrer rundt uten mål og mening og tar de øvelsene som faller han inn. Uten særlig stor belastning eller noen som helst fornuftig sammenheng mellom rep/sett. I tillegg til dette forsvinner han og dukker opp igjen etter 10 min. Fant senere ut at han tar 3-4 røykepauser under økten.

2: Creepy kar som sprader rundt i en UNIFORM av typen amerikansk med digi-kamuflasje og UnderArmor trøye under. Han tar alltid av seg jakken når han skal veie seg.

3: En kar som skal trene baksiden av lårene liggende. Han tar alltid for stor belastning og det ender alltid opp med at han blir liggende og jokke for harde livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange fete rutiner veldig ofte, siden jeg trener såpass tidlig på formiddagen... Som regel er det ikke noe å le av, da 90% er pensjonister, men noe er det jo da. Mest av alt har jeg lyst til å gå å rette på stakkarne, men får meg liksom ikke til å gjøre det alltid.

Litt av et syn noen ganger, hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg og typen går kledd i omtrent det samme på trening, men det er da basic sort joggebukse og t-shorte. Føler det er litt mer grilldresstendenser enn "pyntet" da vi begge ser ut som vi kom rett fra sofaen....

For å holde meg litt on topic: noen ganger trener jeg på et lite gym på sykehuset jeg jobber, og det er ikke uvanlig å se anestesisykepleiere/kirurger komme in kledd i grønne scrubs og ta litt lett (snakker da 40 kg for voksne mannfolk) benkpress og diverse tulleøvelser i rundt 15 minutter for de går tilbake på jobb. Aner ikke om det er fordi de ikke vil svette i jobbklærne eller fordi de ikke vet hvordan ordentlig trening skal være men det virker ganske bortkastet....og en smule ekkelt..

Har de bare 15 min så har de bare 15 min. Det er jo ofte lange vakter,kanskje de bare trenger å våkne litt, røre litt på seg osv. Vil ikke si at den beste plassen for en kirurg å prøve å maxe i benken er når han er på jobb. enkel roting i vektene er jo bedre enn ingenting om sjansen først byr seg tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som sikkert så fett ut sist trening (not!)

Meg med belte (iiiik, så utfor min komfort sone) og 30 kg i benken så sikkert kjempefett ut, for ikke å snakke om forsøk på ny max i knebøy der jeg bare ramla sammen ett par ganger. Satt meg ned og ble På en måte værende der. Klarte ny max da så det gikk bra tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, ikke vondt ment dette altså men var en fersking på gymmet i går. Så var det annen som tok sånn 7-8 flotte pull ups og det så jo fint ut. så jeg sente noen smil. Da ville denne nye fyren vise seg og gikk freidig til apparatet. tok tak i håndtakene og det var på en måte det. Så ingen bevegelse der er eller noe, han gikk litt slunken bort fra apparatet kan du si. Ikke sant, pullups ser jo kansje enkelt ut. Håper ikke fyren ble helt motløs no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

livespill; fete rutiner in action! skikkelig bro observer i gang med hittils ukjent markløft-variant; straps, hansker, kritt på strapsa, ræva i været og null bevegelse under midjen,men med masse action for korsryggen og leanback til sikkert 120* ,med mer sprett i stanga enn en bosuball, i adidas fotballsko av dyreste årgang. åja, ryggen var såklart buet som... ja du skjønner tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...