Jump to content

WhiteCoffeeMocca

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  1. Ja de har jeg prøvd alle sammen, men det blir overhodet ikke det samme som bounce balls altså Tror skal prøve de en dag jeg har tid og kjøpt inn alle ingredienser http://nourishingnibblesblog.wordpress.com/2013/05/25/bounce-balls-hype-or/
  2. Hei, Jeg har for et par uker siden funnet disse her på smoothie exchange: https://www.bouncefoods.com/uk/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=78 De er så gode, ordentlig godteri ;-) blitt helt avhengig av de, men de finnes nesten ingen steder i norge samtidig som de er ganske dyre. Går an å bestille fra UK, men frakten er så utrolig dyr :-( Fler som har prøvd de? Hva synes dere?
  3. Tollgrensen økes med den nye regjeringen!! Oh happy day ❤️
  4. Som sagt over, altfor lite mat! Du er bare 16 år også, du burde få i deg mye mer næring ennndet du skriver over. Det mangler protein her. Ta deg en ordentlig biff med grønnsaker eller noe. Eller fisk / kylling for den del. 80 % av dagens inntak er jo knekkebrød...
  5. Vet ikke om den har blitt postet før, men det er rett og slett hilarious... Får mest vondt av han i beinpressmaskin
  6. Hei, Skal denne uka på biltur, ca. 4 dager uten større muligheter for å lage mat. Hva kan jeg forberede eller kjøpe i butikken for å unngå fast food på veien? Spiser lavkarbo stort sett og skal ta med hjemmelaget knekkebrød, men kjøpe brød i butikken er ingen alternativ. Hva spiser dere på bilferie?
  7. Du kan trene der oppe på NIH gratis. Men ikke på noen treningssenter i byen.
  8. Nei det har jeg ikke. Blir altså første gang på NIH
  9. Det er helt nytt i år og jeg begynner i detvførste kurset i juli
  10. Det første kurset da åpnet opptaket i begynnelsen av mai. Jeg søkte samme dagen på ettermiddagen og kom inn, da det er første mann til mølla prinsippet. Neste kurs starter i høst og opptaket åpner 1.juli. Søker du samme dg er sjansene svært store for at man kommer inn. Derfor anbefaler jeg trådstarter å sitte klar på morningen den 1.7. Og søke
  11. Hvorfor tar du ikke alt samlet? Ny utdanning fra og med i år. Første kdurs med oppstart i juli er fullt. Men det som starter i høsten åpner opptaket snart. Da må du søke med en gang og de første 30 som søker får plass. Vil du bli pt er det veien å gå. Ikke noe vits å gjøre det på den gammle måten med å starte med fitness basis, med mindre du er usikker på om du vil bli pt eller gjøre noe annet. Afpt kurs er et bra altnativ. Litt dyrere og ikke støttet av lånekassen, men sikkret plass.
  12. Luxury Penthouse In Sydney « Adelto Adelto
  13. Hei! Sliter litt med det samme i knebøy. Jeg tror yoga hjelper. Har begynt med det nå men bare vært på yoga time 1 gang. Der finnes det en øvelse som heter hund Besser tanzen mit Yoga: Optimales Aufwärmen mit dem “Hund”. Her klarer jeg overhodet ikke å ha hælene i gulvet. Så jeg merket fort at musklene er forkortet. Så skal fortsette med yoga og har stor tro på det. Bruker hansker og det hjelper veldig mot det du beskriver. Har kjøpt enkle fra casall som man får på g sport. Ulempen med det er litt at man mister grepet litt etter et par tunge sett (markløft f.eks). Så tror jeg må suplere med stropper etterhvert.
  14. Men om du har 10kg på hver side på en vanlig kort stang, så klarer du vel å sitte på gulvet og løfte den på hofta? Jeg tar hip trust på 22 kg totalt og det går fint, men kan tenke meg når jeg hadde kommet opp i 30 kg så hadde det blitt vanskelig å løfte...
×
×
  • Create New...