Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

singletbro som måtte ha spotter i sittende skulderpress i smith. med hansker og i kid you not, straps.

altså, stanga går jo ingensteds?

Im not afraid:

De gangene jeg har trent skåbenk i smithmaskin, så har jeg hatt en "spotter som hjelper å vri inn hengslene, det smithstativet som er her har jævlige hengsler. :)

Men møtte på en hærlig kar på studio i går. Frøset(lage stønne lyder og spyttet) for hvert sett og hver eneste repp han tok, i FRA FØRSTE REP! Aldri hørt noe verre. I tillegg gikk han med grå stoffjoggebukse som datt lenger og lenger ned, og han fikk en liten sexy rørleggersprekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Til topic

6-7 gutter. sikkert 16-17 år gamle. Skal trene sammen.

Dette var ifjor januar. Når det kunn var 1 benkpress der eg trener.

Se for dere å vente på 6-7 gutter, som basicly ikke vet hva dem driver med.

Dem trente benkpress+ beinpress+2 knebøy rack....

Og dem rullerte mellom kvarandre. DET var gøyt å vente......NÆT

Så har vi denne karen som trener samtidig som meg. Sykt iriterende

Han tar benkpressen. Det er greit nok. han tar 4-5 sett. så skal han ta BICEPS CURL med benken mellom beina. Og eg spurte hvorfor han ikke tar bicepscurl plassen? Nei, han måtte ha stabilitet mellom beina o_Oo_Oo_O

Så gjør han noe som iriterer meg ENNDA mer. Fyren tar ned stanga, også skal han trene Markløft- slik at rompa hans tar ned i benken.

etter 3-4 sett. så skal han gjør det samme med knebøy o_Oo_O

Dette er så iriterende- spesielt når det står 2 knebøy racks 5 meter fra han som oftest er ledige :mad::mad:

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv kulestøt med kettlebells, sikt mot hodet til idioten :sneaky:

Eller ta det opp med vedkommende på en saklig måte.

hehe, Vold løser ingenting.

Eg er en sånn fyr som vil at folk skal ha det godt rundt meg. Eg spurte han hvorfor han ikke bruker knebøy racken til markløft og knebøy, det er flere som venter. Men han skjønner ikke problemet. Passer bare på å ta benkpressen før han xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare en spøk ;) Hvis han har så tungt for det er dette noe du kanskje kan nevne for de ansatte. Høres ut som hans oppførsel ødelegger for flere.

regna med det var en spøk xD kulestøt med ketlebells...tror han hadde daua av et "headshot" :p

Vi får se hva som skjer, kansje han bare er '"nyttårs trening" fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må ha sett ut som om jeg hadde en rimelig fet rutine på trening i går, da jeg ble sittende fast under vektstanga. Skulle ta hip thrust. Vanligvis bruker jeg brede vektskiver, så det bare er å rulle stanga over hoftene, men fordi alt var opptatt måtte jeg ta det som var ledig, og lesset på med små, smale skiver. På en eller annen måte kom jeg meg under stanga, og fikk fullført settene, men da jeg var ferdig var ikke stanga til å rikke. Ble liggende og sprelle i panikk i noe som kjentes ut som en evighet før jeg omsider fikk lirket av stanga. Heftige blåmerker overalt i dag.

Beklager på forskudd, but this made my day ! :roflmao:

Så gjenstår det vel bare å takke så mye for lattern :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...