Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Observerte en fyr for et par dager siden som gikk bakover på elipsemaskin. Nå er ikke jeg ekspert på de (les: bruker dem aldri) men meningen er vel å trø fremover...

Det er faktisk veldig greit å kunne trå bakover som en variasjon hvis man trår lenge på elipse maskinen. Trår man bakover så trår man hovedsakelig med helen/midten på undersiden av føttene, i motsettning til tærne når man trår fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en spinkel kar på en 17-18 år som skulle kjøre nedtrekk for et par måneder siden, med den mest spesielle teknikken jeg noen gang har sett.

Han begynte med å sette beina fast, og tok tak i stanga med skulderbredt grep. Gutten hadde selvfølgelig alt for mye vekt på, og måtte bruke kroppsvekten sin til den store gullmedaljen for å få vekta ned. Det var en kombinasjon av omvendt situps(les: bruke kroppsvekten for få ned stanga), skistaking og muscle ups med et ekstremt løftetempo slik at hele nedtrekkstativet dirret etterpå. Akkurat da han løsnet beina for å ta pause mellom settene, var vekta så tung at han nærmest fløy oppover nedtrekkstativet.

Deretter var det ca. 20 sekunder pause, og repetering med samme horrible teknikk før han dro i garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde 1 fet rutine her om dagen. Meldte meg inn på et treningssenter. Blir anbefalt innstendig om å ta en veiledningstime (wtf ser jeg så svak ut?). Ti minutter senere skal jeg trene nedtrekk og det går ikke an å stille vektmagasinet på maks vekt. Så jeg spør samme fyren hvordan man får på maks vekt, og kanskje jeg trenger veiledningstimen allikevel :D

Var noe feil med apparatet forøvrig...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr som alltid trener på samme tid som meg på senteret og han trener alltid bein denne dagen. Lasser på ca 150 kg på knebøystativet, gjør 3-4 små kvartbøy, skriker og hyler og banner med musikken, peptalker seg selv i speilet (typ; kom an.. bare en til no.. dette klarar du! Kom AAAAANNNN!!! *synge nynne noe om mammapulere i helvete* Slå litt i stangen med morderblikk). Så repeat et par ganger med litt ekstra motherfucker in da housesynging.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. spesielt når hobbymosjonistene (spesielt en utrent herremann i 50 årene) tror at dette er the way to go.. dermed begynner jo han med hyling og banning og pusting og diverse mens han bicepscurler med sine 6 kg manualer.

Gi meg styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes kvartbøy med joggesko, belte og 110kg på stanga, på tåspissene var såpass heftig at jeg lot de drive på:p

Det var om ikke annet god underholding i pausene på marken min:D Kom tilbake senere og flytta ned de sikkehets stengene ikke mindre enn 3 hakk. Nå er ikke 50 kg i bøy så jevla mye, eller det var heeelt greit helt til slutt i økta. Men magaskinnet mitt berørte i alle fall insiden av låra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr som alltid trener på samme tid som meg på senteret og han trener alltid bein denne dagen. Lasser på ca 150 kg på knebøystativet, gjør 3-4 små kvartbøy, skriker og hyler og banner med musikken, peptalker seg selv i speilet (typ; kom an.. bare en til no.. dette klarar du! Kom AAAAANNNN!!! *synge nynne noe om mammapulere i helvete* Slå litt i stangen med morderblikk). Så repeat et par ganger med litt ekstra motherfucker in da housesynging.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. spesielt når hobbymosjonistene (spesielt en utrent herremann i 50 årene) tror at dette er the way to go.. dermed begynner jo han med hyling og banning og pusting og diverse mens han bicepscurler med sine 6 kg manualer.

Gi meg styrke!

Massesuggesjon og inspirasjon. (y)(y)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette har noe for seg, men det var uansett sykt morsomt å se på. To fyrer holdt en 15kg plate over hodet, for så å ta knebøy. Når de var i bunnposisjon hoppet de ut som dett < med armer og bein, som en litt rar fronthev med sprett? Jeg koste meg ihvertfall på mølla når de holdt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swole bro kjører mark så blodårene holder på å rømme fra hodet fra hodet hans, herre i 60-åra spør om han kan løfte mellom settene hans, swole bro plays it cool og nikker henslengt, eldre herre napper opp stanga, ikke 5, ikke 10, men 15 ganger. Han vamer opp med arbeidssettene til swole bro, som ser ut som han leiter etter nærmeste nødutgang, eller nærmeste curl rack.

Faenmeg glad det ikke var meg han spurte, Swole bro lå allerede 20 kg over min 1RM. Jeg hadde antakeligvis begynt å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...