Jump to content

Pewpew

Members
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

  1. Det er ganske synd på de som blir syk på obligatoriske dager og går glipp av eksamen. Heldigvis er ikke du en av de.
  2. Så søvn er ikke så viktig fordi det er så mye som ikke er bra for deg? Mens tunfisk er SÅÅÅÅ mye bedre enn pulver fordi, det er jo noe som sier seg selv. Sterk logikk.
  3. Hva er definisjonen på stor og sterk?
  4. Kanskje verdens mest berømte rumpe; " ikke særlig rumpe å snakke om". Det var drøyt å melde syns jeg.
  5. Jeg vil si at "Hva med at det potensielt kan ødelegge egenproduksjonen din og gjøre deg steril i tillegg til en hel del andre helseproblemer?" går inn under farlig, kunne kanskje ha skrevet bivirkninger.
  6. Det er ganske mange flere grunner til at for mye fett er farlig enn bare dette vicerale fettet du snakker om. All fett på kroppen er usunt, i for store mengder altså.
  7. Jeg ser hva du sier, og er enig i mye. Har bare forståelse for at man kanskje bruker AAS istedet for å dedikere de neste 20 årene på trening og kosthold for å bli biff. Har ikke noe med at det er vansklig å trene 3-4x i uka, eller at det så himla vansklig å spise kcl og prot at man må ta en snarvei. Syns det er mye usaklig argumenter mot AAS, også syns jeg det er litt teit at Ola fitnessblog som er ca en toer på hardcore skalaen skal si at AAS bare er for pyser som er ute etter snarveier, mens han er kjempestolt av at alle hans dyel gains er naturlige. (Ikke rettet mot noen spesifike brukere, bare en generell oppfatning) Syns det er mye unyansert hate på AAS, og spekulasjon i hvorfor folk bruker. Jeg er selv dyel all natural, men jeg mener ikke at er bedre enn å de har fått muskler ved å bruke litt ekstra sterk espresso.
  8. Jeg savner litt reflektert debatt rundt tema, syns det virker som alle går rundt og onanerer hverandre med politisk korrekthet, også snakker man om hvor flinke og politiske korrekte man er. Og si at man kan komme sjukt langt med 20 år trening og kosthold, vel jeg bryr meg ihvertfall ikke om jeg er huge & rippa på gamlehjem. Og selvom trening er en hobby jeg liker så har jeg lyst til å endag være fornøyd og si at jeg kan roe litt ned på trening. Og si det er juks, hvis man ikke konkurrer, hvem er det da juks ovenfor? Hvis AAS hadde vært lovlig og helt ufarlig så ville jeg sterkt ment at du var ganske latterlig som valgte å gjøre det naturlig, kan ikke helt se noen gode argumenter hvorfor det er viktig. Hvis man kan spare seg selv 5x arbeide og tiden på å gjøre det med hjelp. Kreftmedisin er også unaturlig, og "hjelp". Eneste gode argumentet jeg ser mot AAS er at det er farlig og ulovlig. Men det er meg da.
  9. All mat/is/godteri/alkohol er kalorifritt på 17.mai.
  10. Ikke ofte man ser sykepleierstudent kortet bli trukket frem i en debatt. Jeg har 6 i biologi 1 og 2, så bare spør meg om dere lurer på noe om probiotika.
  11. " Ikke vansklig " å øke i muskelmasse på diett? Gjorde det når jeg akkurat hadde begynt å trene igjen etter at jeg ble en tjukkas. Men som sagt utenom untakkene, noob/bruker/tjukk/kommer tilbake til trening så skjer det ikke i særlig grad. Alle kredible kilder jeg har lest sier ihvertfall at det ikke skjer, sikkert noen som kjenner en, men. Så ja, du kan skjønne at jeg syns det er vanskelig. Så hvis man ikke legger på seg muskler på diett, hvorfor trene 5-6 ganger i uka. Jeg lurer. Kanskje hvis man er under inntrykk av at man kan legge på seg muskler under en diett, så er historien en annen.
  12. Jo, man må trene! Men er ikke 2-3 treninger i uken nok til å bevare muskelmasse? Mer er vel ikke nødvendigvis bedre? Mente ikke utelukkende chilling på diett.
  13. Når man så å si uansett ikke legger på seg noe særlig muskler på en diett, ( få untakk ) er det vits i å trene styrke 4 ganger i uka, pluss intervall? Er det ikke lettere å legge seg på lavere kcl? Jeg bruker ihvertfall heller tiden på noe annet enn trening når jeg er på diett.
  14. når man skal regne kcl i bananer, er det 80kcl/100g nakne eller med klær på?
×
×
  • Create New...