Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Under dagens økt:

observerer to jentebrohs som kommer inn i gymmet i matchende antrekk vann flasker. Setter seg på hver sin tråkkemaskin, lener seg godt tilbake og lar beina rulle lett i 2 minutter mens de leser i et blad. Mer vann fra flaskene. Oppvarming : CHECK! Rusler bort til beinpress maskinen, mer vann, for så å ta noen VELDIG tunge (les:lette) reps. Fortsetter sånn på endel øvelser (jeg så virkelig ikke etter såååå nøye da jeg hadde andre ting å foreta meg). Legger seg i planken i husken og løfter noen fete runder i svingene... Kom etter oss, reiste før oss, og så veldig fornøyd ut med seg selv at de hadde klart å drikke opp hele vannflaska si og fått svingt seg litt i huska! Fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under dagens økt:

observerer to jentebrohs som kommer inn i gymmet i matchende antrekk vann flasker. Setter seg på hver sin tråkkemaskin, lener seg godt tilbake og lar beina rulle lett i 2 minutter mens de leser i et blad. Mer vann fra flaskene. Oppvarming : CHECK! Rusler bort til beinpress maskinen, mer vann, for så å ta noen VELDIG tunge (les:lette) reps. Fortsetter sånn på endel øvelser (jeg så virkelig ikke etter såååå nøye da jeg hadde andre ting å foreta meg). Legger seg i planken i husken og løfter noen fete runder i svingene... Kom etter oss, reiste før oss, og så veldig fornøyd ut med seg selv at de hadde klart å drikke opp hele vannflaska si og fått svingt seg litt i huska! Fett.

Bare vent du! Snart kommer de tilbake med flotte, lange og slanke muskler mens du ser ut som Arnold! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye fett som hente på fresh ullevål idag!

Kvart bøy i smith har jeg ikke sett så ofte, var jo litt fasinerende.

Men endå bedre var de to personlig trenerne som hadde bestemt seg for å starte oppkjøret til brolympics i fete rutiner.

Han ene så litt trent ut, type min størrelse ( ikke at det er så eksepsjonelt akkurat ) , men han andre tror jeg kanskje har blitt mindre siden jeg så han for 7 måneder siden. Ikke at det er så viktig, det fins jo andre grunner til å trene,, noot!

Kommer inn så drev de å hoppet 180 over to klosser, så gikk turen over til en strikk som satt fast til smithen.

Starter med litt hopping på et ben om gangen opp og ned mens de holder i strikken, så skøyte hoppet de frem og tilbake en stund, før de forlot åstedet. Vi snakker høyt funksjonelt!

Skulle kanskje ha fulgt etter, men hadde mitt å rysle med dessverre.

Var også endel fete rutiner ute og gikk når hver av de hadde kunder litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var mye fett som hente på fresh ullevål idag!

Kvart bøy i smith har jeg ikke sett så ofte, var jo litt fasinerende.

Men endå bedre var de to personlig trenerne som hadde bestemt seg for å starte oppkjøret til brolympics i fete rutiner.

Han ene så litt trent ut, type min størrelse ( ikke at det er så eksepsjonelt akkurat ) , men han andre tror jeg kanskje har blitt mindre siden jeg så han for 7 måneder siden. Ikke at det er så viktig, det fins jo andre grunner til å trene,, noot!

Kommer inn så drev de å hoppet 180 over to klosser, så gikk turen over til en strikk som satt fast til smithen.

Starter med litt hopping på et ben om gangen opp og ned mens de holder i strikken, så skøyte hoppet de frem og tilbake en stund, før de forlot åstedet. Vi snakker høyt funksjonelt!

Skulle kanskje ha fulgt etter, men hadde mitt å rysle med dessverre.

Var også endel fete rutiner ute og gikk når hver av de hadde kunder litt senere.

Høres nesten ut som Fustra-PT'ene fra det som het Jimu har finni seg nye jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en lekker variant av rygghev for en stund tilbake. Det var eldre kar som ønsket maksimalt utbytte av ryggheven, og for å få til det må man selvsagt ha en vektskive bak nakken. Han gikk naturlig nok for den rullende varianten, men der de fleste nøyer seg med å kun utføre øvelsen opp og ned hadde han lagt inn en herlig twist. Han vridde i tillegg kroppen til høyre og venstre. Så for å oppsummere: rullende rygghev med vekter med rotasjon til begge sider. FET rutine sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så endel fete ting i dag, da jeg var og trente på senterets mest travle tid.

En syykt kul og bøøøøz bro kom inn på senteret, skravlet med en kompis, tok et sett med nedtrekk i maskin, fortsatte å prate i minst 5 minutter, tok et til, drakk litt av vannflaska si og BØZA bortover gulvet og følte seg SVÆR (les:svær i overkroppen og kyllingbein). Det så utrolig bra ut...

En gutt hjelper kjæresten å trene. "Hva skal jeg gjøre?" spør hun. 4 kg på skrå benkpress. Han: "Fint. Denne øvelsen er fin for balansemuskelen, så det er kjempefint for deg å trene." Så pumper han sikkert 20 reps på 14 kg i benk mens hun sliter seg gjennom 4 kg på benken ved siden av.

En bro kommer inn og setter seg på ergometersykkelen. 10 min. Blir borte 2 min, kommer tilbake til romaskinen. 5 minutter draing i stanga, mens han fikler med vannflaska. Og jeg er sikker på at han var innom ALT av slike maskiner de 1.5 timene jeg var der........ Skal også nevne at han så ut som en trekant, men av det jeg så, trente han BARE overkropp. Det er ikke første gang jeg har sett han heller, og av formen å se så kan det tolkes at han ikke trener mye annet ...

En som satt seg bak meg på en maskin, tok et par tak og ble sittende og snakke veldig effektivt med 2 andre bros som trente veldig effektivt også de 15 min samtalen varte...

En som skulle ta sittende hantelcurl, der manualene kom opp, og ryggen stod ca 45 grader i stil med manualene. Er det en ny teknikk jeg ikke har fått med meg eller?

Og så har du de som kaster seg bakover når de tar nedtrekk til brystet. Da mener jeg at de nesten ligger nede parallelt med gulvet...

Utrolig mye man får med seg fra mølla! Skulle sagt så mye mer, men det får være nok for i dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen meg jeg skal legge inn et par treningsøkter kun for å observere andre trene. :)

Så endel fete ting i dag, da jeg var og trente på senterets mest travle tid.

En syykt kul og bøøøøz bro kom inn på senteret, skravlet med en kompis, tok et sett med nedtrekk i maskin, fortsatte å prate i minst 5 minutter, tok et til, drakk litt av vannflaska si og BØZA bortover gulvet og følte seg SVÆR (les:svær i overkroppen og kyllingbein). Det så utrolig bra ut...

En gutt hjelper kjæresten å trene. "Hva skal jeg gjøre?" spør hun. 4 kg på skrå benkpress. Han: "Fint. Denne øvelsen er fin for balansemuskelen, så det er kjempefint for deg å trene." Så pumper han sikkert 20 reps på 14 kg i benk mens hun sliter seg gjennom 4 kg på benken ved siden av.

En bro kommer inn og setter seg på ergometersykkelen. 10 min. Blir borte 2 min, kommer tilbake til romaskinen. 5 minutter draing i stanga, mens han fikler med vannflaska. Og jeg er sikker på at han var innom ALT av slike maskiner de 1.5 timene jeg var der........ Skal også nevne at han så ut som en trekant, men av det jeg så, trente han BARE overkropp. Det er ikke første gang jeg har sett han heller, og av formen å se så kan det tolkes at han ikke trener mye annet ...

En som satt seg bak meg på en maskin, tok et par tak og ble sittende og snakke veldig effektivt med 2 andre bros som trente veldig effektivt også de 15 min samtalen varte...

En som skulle ta sittende hantelcurl, der manualene kom opp, og ryggen stod ca 45 grader i stil med manualene. Er det en ny teknikk jeg ikke har fått med meg eller?

Og så har du de som kaster seg bakover når de tar nedtrekk til brystet. Da mener jeg at de nesten ligger nede parallelt med gulvet...

Utrolig mye man får med seg fra mølla! Skulle sagt så mye mer, men det får være nok for i dag :p

Fikk du trent noe selv da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i flere omganger flirt godt av denne tråden og føler jeg har vært heldig som ikke har opplevd noe slikt! Heeelt til i går.... Gad! To bro's som først var på mølla i 6 minutter før de gikk videre inn til frivektene. Og her hadde jeg store forventninger til han ene fordi jeg har sett han på trening ofte selv om det gikk opp for meg i går at jeg faktisk ikke hadde _sett_ han trene... Jeg gjorde meg ferdig på sykkelen og gikk til frivektområdet. Der sto de i knebøyracket. Med cirka 70 kilo. Og tok tiiiidenes kvartbøy. Det var tydelig at de ikke hadde tatt knebøy med stang tidligere for det virket som at de prøvde (uten å prøve for hardt) å lære seg litt teknikk, med å legge vektskiver under hælene. Meeen, det hjalp jo lite! Fremdeles kvartbøy med stanga på skeiva og så fornøyd når de hadde tatt 6 hver. Begge insisterte å ha 70 kg på, så det var ingen av dem som skjønte at de kanskje ikke var like sterk! Det sier seg nesten selv at bro'en på 2m ikke kommer seg ned til parallell eller noe i nærheten når beinstillinga er ubersmal og tærne rett fram. Ai ai ai, jeg passet på å tøye slik at jeg akkorat så dem, men om det ble for ille så kunne jeg gjemme meg for å le litt høyt. Innimellom settene tok de knebøy uten stang for å sjekke at teknikken satt haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et par hipsterbro's som holdt på med mye rart på sats schous da jeg trente der. De pleide alltid å tusle bort til knebøystativet og lesse på vekter til sånn rundt 130-140kg og kjørte åttendedelsbøy i stor stil. Jeg var da som regel i racket ved siden av og kjørte bøy til under parallel (slik det skal gjøres) med samme vekt eller mer. Snakker om kontrast. Uansett, det virker som om alt disse bro'sene foretok seg var med kvartROM-teknikk. Fordi etter "bøyen" var det på med 40kg og kjøre lockouttrening i skulderpress. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...