Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Så en kar med en artig vri forrige dagen på Elixia: han sto og vippet rett opp og ned oppå en slik blå skumgummipute ganske lenge, jeg stusset litt på dette.. ikke lenge etter kom en jente og stilte seg oppå samme skumgummipute og sto der og vippet sikkert 5 min... ny trend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en kar med en artig vri forrige dagen på Elixia: han sto og vippet rett opp og ned oppå en slik blå skumgummipute ganske lenge, jeg stusset litt på dette.. ikke lenge etter kom en jente og stilte seg oppå samme skumgummipute og sto der og vippet sikkert 5 min... ny trend?

Det var sikkert en øvelse han hadde fått fra fysioterapeuten. Jeg fikk også beskjed om å gjøre sånn, men jeg gjorde det hjemme så ingen skulle se det. Det er verdt å legge til at knebøy fungerte mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kar med en artig vri forrige dagen på Elixia: han sto og vippet rett opp og ned oppå en slik blå skumgummipute ganske lenge, jeg stusset litt på dette.. ikke lenge etter kom en jente og stilte seg oppå samme skumgummipute og sto der og vippet sikkert 5 min... ny trend?

Høres ut som balansetrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så verdens feteste rutine på mandag. Tynn liten gutt som skulle ta benkpress. 40 kg. ROM på ca 10 cm. Seriøst. Kompisen som var med spottet ikke engang, bare satt på en benk å så på. Stakkars.

Videre skulle han ta markløft. STAKKARS RYGG sier bare jeg. 50 kg, så svai i ryggen at du kunne kjørt en båt under den. Du vet du har en dårlig kompis når han ikke forteller deg at du gjør det fei engang.. Jeg fikk helt vondt og holdt nesten på å gå bort og si fra ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så verdens feteste rutine på mandag. Tynn liten gutt som skulle ta benkpress. 40 kg. ROM på ca 10 cm. Seriøst. Kompisen som var med spottet ikke engang, bare satt på en benk å så på. Stakkars.

Videre skulle han ta markløft. STAKKARS RYGG sier bare jeg. 50 kg, så svai i ryggen at du kunne kjørt en båt under den. Du vet du har en dårlig kompis når han ikke forteller deg at du gjør det fei engang.. Jeg fikk helt vondt og holdt nesten på å gå bort og si fra ...

Hvis man kunne kjørt en båt under den var den vel ikke svai, men krum? *pirkepirke* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr som skulle trene beinpress. Han hadde 2,5 kg på hver side og kjørte en del repetisjoner. Så ikke akkurat veldig anstrengende ut. Når han hadde pause tar han opp avisa og sitter i beinpress-apparatet mens han leser den. Etter litt lesing er det klart for et nytt sett. Med avisa i hånda kjører han et nytt sett. (det er viktig å ha avisa klar til pausen). Det er igjen klart for pause og mer avis-lesing. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame i 75+ som trener i bikini i gymmet vi har i militæret... Awesome! o_O Og ektemannen trener i Speedo aka typ sånn her.

Skal sies at de trener både benkpress og nedtrekk. Og begge er forelsket i ro apperaet :)

[ATTACH=full]92961[/ATTACH]

o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...