Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Voldsomt til fete greier folk observerer. Der jeg trener har jeg nesten aldri sett noen fete rutiner, bortsett fra noe småtteri som bosuballbøy med manualer på strak arm, og bro's som er nødt til å bruke et par timer på programmene sine pga. syklubbnivå på skravlinga.

Trener tydeligvis på feil sted til feil tider, eller er sjøl duden med de fete rutinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens fete:

To gutter skulle benke. Med kjettinger! (Dog ingen vektskiver på sidene - det ville vært for tungt.) Gutten som benka sleit med stanga, og med kjettingene ble det så ustabilt at kompisen måtte hjelpe til. Hele veien. Hver eneste rep.

Her snakker vi funksjonell trening !!

Var selvfølgelig ikke snakk om å lære seg å benke skikkelig før man begynte å eksperimentere med kjettinger og shitt. Neida.

Jeg måtte forlate styrkerommet. Orket ikke mer.

Liive har bilde, men jeg tror ikke vi får lov til å legge det ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så glad, idag så jeg min første fete rutine..

Eller, kanskje ikke helt en rutine da, det var litt mer sånn mellom et par sett.

Duden dansa, real african bongobongo-style, til musikken som dundra over anlegget.

Like dem' moves azz!

Forøvrig er det fint når folk slår seg litt løs. Tenk om alle hadde gjort det mellom setta da.. Måtte vært episk å vært til stede under rushtiden:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg så en fet rutine i dag. Ikke på gymmen riktig nok, men den bør nevnes likevel

Han hadde en kunde som kjøpte varmtvannsbereder.. hadde ikke plass i bilen fordi kona var med.. Så han ba kona ta bussen hjem (ca 10km) og la ned setet. Vips! Inn med VVB og gratulerer på kvinnedagen! :-D

... ho står og venter på bussen ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Observerte den feteste (som i kuleste )rutinen i dag på trening. I tøyerommet som jeg kaller det hang det en kis opp ned, beina var festet med remmer i taket. Han hadde en svær hantel i hendene og tok situps hengende ( denne fete rutinen har sikkert et skikkelig fett navn som jeg ikke vet hva er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerte den feteste (som i kuleste )rutinen i dag på trening. I tøyerommet som jeg kaller det hang det en kis opp ned, beina var festet med remmer i taket. Han hadde en svær hantel i hendene og tok situps hengende ( denne fete rutinen har sikkert et skikkelig fett navn som jeg ikke vet hva er)

Batcurls? (Ref. filmen: The new guy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte meg på muscle-ups med vekt i dag. Det gikk greit med 5 kilo ekstra, men da jeg prøvde med 10 kilo smalt kjettingen med vekten rett i skrittet på vei opp. Jeg vil klassifisere det som en fet rutine, selv om familiejuvelene mine kanskje ikke er enige...

Du har min dypeste sympati og min beundring som både klarer muscle-ups og deler den flausa der.

/nohomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fete:

To gutter skulle benke. Med kjettinger! (Dog ingen vektskiver på sidene - det ville vært for tungt.) Gutten som benka sleit med stanga, og med kjettingene ble det så ustabilt at kompisen måtte hjelpe til. Hele veien. Hver eneste rep.

Her snakker vi funksjonell trening !!

Var selvfølgelig ikke snakk om å lære seg å benke skikkelig før man begynte å eksperimentere med kjettinger og shitt. Neida.

Jeg måtte forlate styrkerommet. Orket ikke mer.

Liive har bilde, men jeg tror ikke vi får lov til å legge det ut her.

Faktisk er kjetting ganske smart dersom man bruker det riktig. Eksempelvis vil belastningen på vei ned bli mindre og mer skånsomt.

Men dette blir jo for avanserte utøvere som vet hva de driver med. (ikke meg), men ville bare påpeke at det kan ha vært der de har fått ideen fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det ei som hadde en ganske fet rutine på EVO. Jeg bare håper at hun hadde fått den av en fysio elno som faktisk har peiling. Treningen var ytterst "funksjonell": hun sto først og balanserte på to sånne luftputer (en under hver fot), med en skistav (or similar) som hjelpeutstyr. Først "vanlig" knebøy, så skistaven høyt over hodet, og så føre staven opp og ned foran i rytmen med bøyen. Deretter - gjenta samme rutine, men nå stående på en omvendt bosuball (altså ballsiden ned og den harde siden opp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag var det ei som hadde en ganske fet rutine på EVO. Jeg bare håper at hun hadde fått den av en fysio elno som faktisk har peiling. Treningen var ytterst "funksjonell": hun sto først og balanserte på to sånne luftputer (en under hver fot), med en skistav (or similar) som hjelpeutstyr. Først "vanlig" knebøy, så skistaven høyt over hodet, og så føre staven opp og ned foran i rytmen med bøyen. Deretter - gjenta samme rutine, men nå stående på en omvendt bosuball (altså ballsiden ned og den harde siden opp).

Høres nesten ut som en øvelse tatt fra denne artikkelen ;)

Everything You Know About Fitness Is a Lie - MensJournal.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne rutinen har dere sikkert sett før, men var en bro på gymmet i dag som skulle ta benkress og skråbenk.

Pusta og pesa så innigleden. Altså, puste og pese er greit det altså, men når du er MANN og løfter 35 kg i benkpress da har du IKKE lov å pese. Herregud :p

Her tar du nok feil. Det er forskjell på menn og hankjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne rutinen har dere sikkert sett før, men var en bro på gymmet i dag som skulle ta benkress og skråbenk.

Pusta og pesa så innigleden. Altså, puste og pese er greit det altså, men når du er MANN og løfter 35 kg i benkpress da har du IKKE lov å pese. Herregud :p

Beste følelsen i verden er jo når man observerer en bro som løfter mindre enn man selv! Ingenting smaker bedre enn å løfte mer enn det motsatte kjønn når man er jente :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er kjetting ganske smart dersom man bruker det riktig. Eksempelvis vil belastningen på vei ned bli mindre og mer skånsomt.

Men dette blir jo for avanserte utøvere som vet hva de driver med. (ikke meg), men ville bare påpeke at det kan ha vært der de har fått ideen fra.

Fullt klar over det. Men som sagt, er du ikke i stand til å benke skikkelig fordi det er for ustabilt, bør du kanskje holde deg unna kjettinger en stund til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...