Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten, bleik bro som hadde med seg dama si på trening for noen dager siden. Han var tydeligvis selvutnevnt bedreviter og kunne alt om styrketrening, og også hvordan han skulle instruere andre. Skulle visst ta tricepspress med handtler, som var greit nok. Da mr. bro skulle vise det til dama si derimot slengte han en tolvkilos handtel til henne, som hun såvidt klarte å løfte fra gulvet, for så å tvinge arma hennes inn i "riktig" posisjon. Jenta klarte å senke handtelen, men hadde ikke nubbsjangs til å presse den opp igjen. Da tok broen fra henne handtelen og sa:

"Nå har du trent nok, for det er når du ikke klarer flere repetisjoner at du vet du har trent nok."

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var en jente på gymmet i sta som lasta opp noen småvekter i smithmaskina uten å bruke safetypinsa. Skulle tydeligvis gjøre knebøy. Hun gjorde en fin bøy og så ut som hun holdt på å slite ræva av seg, gikk ned til bøy 2, og der ramla hun i gulvet på verdens minst elegante måte.

Åh, ja det var meg forresten. Ikke flau. Ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en jente på gymmet i sta som lasta opp noen småvekter i smithmaskina uten å bruke safetypinsa. Skulle tydeligvis gjøre knebøy. Hun gjorde en fin bøy og så ut som hun holdt på å slite ræva av seg, gikk ned til bøy 2, og der ramla hun i gulvet på verdens minst elegante måte.

Åh, ja det var meg forresten. Ikke flau. Ikke i det hele tatt.

Til pass for deg, når du tar knebøy i smithmaskinen.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid noen som har de samme, gamle, fete rutinene der jeg trener :) Morsomme mannen som trener i slippers har den berømte stilen i nedtrekk hvor man legger seg vannrett og bruker hele overkroppen for å få stangen ned. Det går altså i rykk og napp, ser mer ut som liggende roing egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en jente på gymmet i sta som lasta opp noen småvekter i smithmaskina uten å bruke safetypinsa. Skulle tydeligvis gjøre knebøy. Hun gjorde en fin bøy og så ut som hun holdt på å slite ræva av seg, gikk ned til bøy 2, og der ramla hun i gulvet på verdens minst elegante måte.

Åh, ja det var meg forresten. Ikke flau. Ikke i det hele tatt.

Jeg har blitt sittende og rope om hjelp med kun stangen mer enn en gang, har også rullet bakover ved et par anledninger.

Jeg er en Fet Rutine:joyful:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Observerte en bro idag som tok en øvelse for triceps med tau idag. Øvelsen så helt greit ut, problemet var bare at han måtte stoppe på hver tredje rep for å dytte snusen på plass..... :stop:

Sikkert noe nytt "under-leppa-steroider".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine tvil, dette var en fyrstikk av en fyr som antagelig tar mindre enn meg i samtlige øvelser. Muligens da fordi han avbryter settene sine hele tiden pga den forbanna snusen.

Det er mye herlige folk som trener rundt omkring. Har opplevd folk som snuser, drikker cola, spiser sjokolade, smågodt og chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...