Gå til innhold

Thonytj

Medlemmer
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Thonytj

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 23. aug. 1994
  1. Noen som vet hvordan det er med maten på Lutvann i Oslo?
  2. Måtte nesten legge med treningsplanen og, ikke mye effekt uten den vet dere
  3. Leste akkurat bloggen til Heidi Alexandra, mange nyttige kostholdtips å hente der! or not.. * Jeg spiser ikke mat lenger nesten, fordi jeg drikker så mye kaffe (og Pepsi Max) at jeg aldri er sulten. What the…? Helt sykt. Men jeg elsker det. Så til alle som lurer; vil du ned i vekt – drikk kaffe hele dagen. Du får masse energi og det metter uten masse kcal. LOVE IT. * Men se!!! Den er drikkbar (pepsi max). Når jeg har drukket tre liter har jeg bare fått i meg sånn 15 kcal eller noe. Trener gjerne 5 minutter ekstra for å drikke min elskede Pepsi Max ( selvfølgelig drikker jeg den sukkerf
  4. 900 kcal er alt for lite viss du ønsker å bygge en muskuløs kropp. Ikke tenkt så mye på vekta, jeg selv har gått opp 5 kg, men er nå mer muskuløs og "stram" enn noen gang før Det føles kanskje litt skummelt øke matinnaket i begynnelsen (da du egentlig vil ned i vekkt), men kroppen trenger nok næring å bygge muskler og en strammere kropp. Viss jeg var deg ville jeg økt kcal-inntaket til rundt 1600 per dag. Og da fra sunne protein- og gode fett-kilder. Egg og cottage cheese er enkle kilder til protein, litt nøtter (spesielt mandler) er en god kilde til sunt fett. Karbohydratene ville jeg først
  5. Thonytj

    Antall kcals

    Kommer helt an på hva mål du har Men for en noe aktiv kvinne er vel dagsbehovet rundt 1700-1800 kcal tror jeg.
  6. Er langt ifra noen ekspert på dette, men sliter med det samme selv; mye trening, "rett mat" og lite progresjon, men har lest en del om det og funnet ut at jeg spiser for lite. Kroppen går inn i et slags sparemodus, og forbrenningen synker til det minnimale, da kroppen ikke får nok næring. Siden du har besvimt tre ganger, kan du nok konkludere at noe er galt og jeg tror det skyldes for lite næring. Ta kontakt med en ernæringsfysiolog eller personlig trener, de har den rette kunnskapen! Er mye rart å finne på nettet, og ikke alt er like intelligent. lykke til!
  7. Snickerskake oog sjokoladebolle idag.... Smakte himmelsk
×
×
  • Opprett ny...