Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hey, Einstein, dette var et svar til ditt svar til Tubas svar. Men okay, captain smarty pants.

Akkurat! Og du ser fremdeles ikke feilen? Point given, but not received and understood. I rest my case. *Poff, gone*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva om han har en skade, kroniske betennelser, eller lider av muskeldystofiene? Jeg blir så utrolig provosert av idioter som deg! Makan! Lær deg manerer, og konsentrer deg om deg selv og slutt å døm andre!

Da er det strengt talt ingen som har rett til å uttale seg om noen som helst fete rutiner du ser på gymmet etc etc fordi man ikke vet hva bakgrunnen til de personene som gjør som de gjør.

Er nok bare å legge den denne tråden her gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det strengt talt ingen som har rett til å uttale seg om noen som helst fete rutiner du ser på gymmet etc etc fordi man ikke vet hva bakgrunnen til de personene som gjør som de gjør.

Er nok bare å legge den denne tråden her gitt.

Det du kritiserte som fet rutine var at han prustet og peses, og at han løftet lite. Det kan det være mange grunner til(som at han er 4 uker post op, liek in my case. Sliter hardt med 40kg og puster som faen), og jeg anser det ikke som fet rutine. Om han tok benkpress mes han nynnet lady gaga, samtidig som han trampa i takt med musikken, så er det fet rutine. Det du skrev var rett og slett at det var en mann på senteret som løftet lite, og peset fryktelig. Hadde alle skullet gjort det, hadde det blitt en veldig svær tråd. ps: Beklager at jeg butter litt inn her, men følte meg litt truffet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kritiserte som fet rutine var at han prustet og peses, og at han løftet lite. Det kan det være mange grunner til(som at han er 4 uker post op, liek in my case. Sliter hardt med 40kg og puster som faen), og jeg anser det ikke som fet rutine. Om han tok benkpress mes han nynnet lady gaga, samtidig som han trampa i takt med musikken, så er det fet rutine. Det du skrev var rett og slett at det var en mann på senteret som løftet lite, og peset fryktelig. Hadde alle skullet gjort det, hadde det blitt en veldig svær tråd. ps: Beklager at jeg butter litt inn her, men følte meg litt truffet :(

Beklager at du føler deg truffet. Det er jo ikke det som er poenget her. Denne typen trener til vanlig og normalt, vet at han hvertfall tar 25 kg i vanlig benk med hantler., og at han drev på med 35 kg på benken og da pustet forstyrrende mye for alle som var i rommet, var for meg litt pussig.

Men,

back on topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Føler meg vel strengt tatt vagt truffet, sjæl. Har hatt skuldertrøbbel etter en mishap på snowboard. Så pusher bare 60 for øyeblikket. (høyrearma kjennes jo ut som om jeg løfter luft, mens venstrearma er helt løs og jeg føler jeg ikke har noen kontakt/stabilitet whatsoever. Litt sånn her bevegelse, altså;

)

Men ja. Å være svak er ikke en fet rutine.

Selv så har jeg ikke så mye å tilføre tråden. Er sjeldent jeg ser fete rutiner i gymet.

Men i dojoen, derimot. Å hildrande du. Der er det mye "funksjonell" trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kritiserte som fet rutine var at han prustet og peses, og at han løftet lite. Det kan det være mange grunner til(som at han er 4 uker post op, liek in my case. Sliter hardt med 40kg og puster som faen), og jeg anser det ikke som fet rutine. Om han tok benkpress mes han nynnet lady gaga, samtidig som han trampa i takt med musikken, så er det fet rutine. Det du skrev var rett og slett at det var en mann på senteret som løftet lite, og peset fryktelig. Hadde alle skullet gjort det, hadde det blitt en veldig svær tråd. ps: Beklager at jeg butter litt inn her, men følte meg litt truffet :(

Har det noe aa si? Er flere her inne som har blitt truffet av andre oevelser eller situasjoner. Jeg har selv gjort flere fete rutinerer. og gjoer sikkert fortsatt noen som folk stusser paa.. Men det bryr meg ikke, og personlig burde det ikke bry deg heller. Gjoer de oevelsene du foeler at du faar utbytte av og drit i hva andre syns om det. For min del maa du puste og pese saa mye du vil, om jeg reagerer eller ikke burde vaere ett fett for deg.

LeanMachine syns at rutinen var fet og delte den derfor med oss (deg inkludert) er vel ingen grunn til aa skape oppstyr om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fete rutiner.. Tjaa.. Når jeg skal prøve meg på hang ups, eller nye varianter av roing.. Og jodda, når jeg snubler i stanga mellom settene i mark. Det er ganske fett når jeg tryner inn i vektskiva og alle stirrer på meg.. Ikke spør meg hvordan jeg greier å snuble i en stillestående stang..

Det klarer jeg også så det er ikke bare deg ;) har gjort det uttallige ganger faktisk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste følelsen i verden er jo når man observerer en bro som løfter mindre enn man selv! Ingenting smaker bedre enn å løfte mer enn det motsatte kjønn når man er jente :love:

Obs! Dersom en relativt normal jente løfter mer enn en mann så er det ikke en mann. Det er bare en jente med behov for en make-over. Satan så stusselig å benke under 100 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...