Jump to content

Asta

Members
  • Content Count

    767
  • Joined

  • Last visited

About Asta

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 04/15/1990

Converted

  • Facebook
    pastabasta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hei di ku

    1. Asta

      Asta

      hei, grisen! :D

  2. Tror du glemte lørdag, det er snakk om en hel uke
  3. 1. Skyr 2. Blåbær 3. H-melk 4. Nøtter 5. Bananer 6. Laks 7. Brokkoli 8. Kylling 9. Ris 10. Havregryn Og jeg hadde garantert vært lei etter en uke, trenger mer variasjon!
  4. Alex! YES!!! :D hei på deg :)

    1. Abcabc

      Abcabc

      HALLA!!! hahah jeg er så noob-sjønner ikke så mye her ennå! kommer seg da, litt hver dag hahahahha

    2. Asta

      Asta

      Haha! Jeg synes loggbok (med bilder, takk!) er neste steg ;)

    3. Abcabc

      Abcabc

      haha må finne ut :D duda???

  5. Appelsin, hytteost, rosiner og kanel! Det er digg ellers godt med det meste, synes jeg
  6. Kan ikke Tine produsere Skyr også, så kanskje både skyr og hytteost får priser som passer bedre inn i budsjettet mitt? Kommer til å gå på en økonomisk skyrsmell når jeg flytter fra Island og 500 gramsbokser med skyr til 15 nok...
  7. [ATTACH]104368[/ATTACH] Har noen gjengangere: Blomkål+kålrot+potet Søtpotet Søtpotet+gulrot Blomkål+brokkoli Brokkoli+spinat Guacamole #altkanmoses Alt blir best med smør, salt og pepper! Evt annet krydder, eller kremost!
  8. Å, så vanskelig å velge! Olympiske løft + bøyvarianter + kroppsvektslek, det er det aller beste
  9. Og en ting til - uavhengig av om den setpointteorien stemmer eller ikke - det kommer jo an på hvordan kroppen fungerer (menstruasjon etc) på f.eks. bmi 19. Det er også litt risky å ligge så på grensen, for ved en ukes influensa eller sånt er man plutselig på feil side igjen.
  10. Tor

    Det erikke kødd engang, men når du liker mine innlegg føler jeg meg beæret!

    Just so you know.

    1. Asta

      Asta

      Wow, that made my day! Du er kroppsvektsøvelsehelten min, så det er veldig kult!

    2. Tor

      Tor

      Hadde det bare gått ann til å like et svar på en kommentar ;) Flott det går begge veier :D

  11. Knebøy: 90 kg - jepp, 90 er maks Markløft: 90 kg - jepp, 125 kg (men 90 kg er jo ikke mye!) Benkpress: 60 kg- jepp, 70 Chins: 10 reps - nei, maks er 8 (strikte, overhåndsgrep, tar sjeldent chins) 10 km løp: 55 min - 48,noe engang for et par år siden (på mølle), men er ikke akkurat i stand til det nå. Kondisen er long gone!
  12. Er dritgod til å strikke har bare noen bilder her, men dette er et lite utvalg av strikkeproduksjonen det siste året. Ellers er jeg ikke så aller verst til å spille fløyte. Og dritgod til å passe barn og være turntrener for de yngste partiene! (Men jeg er ikke så flink til å snu mobilbilder)
  13. Har du lest denne? 5 øvelser for deg som vil unngå "kontorrottesyndromet" - Fitnessbloggen Står i alle fall noe fornuftig om sittestilling blant annet. Har lite lyst på jobbe-vondter selv, men har dett i alle fall fint så langt og prøver å passe på holdning når jeg sitter og jobber.
  14. Du har så rett!! Beste pistasjisen
×
×
  • Create New...