Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Random http://www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qkse-tøying midt mellom vektene/apparatene etterfulgt av ETT sett bicepscurlz med hantler på TO kg (allikevel hentet opp med fart fra forrige uke), før videre til en eller annen superlett brystpressøvelse på maskin. Fem minutter pause med vandring rundt på gymmen mellom alle øvelser.

Når jeg tenker meg om tror jeg det var han samme duden som stønnet så fælt i en eller annen annen psychoøvelse her i sommer en gang. Da kommenterte jeg det i creepy på trening-tråden.

Fortsetter under...

godt vi er flere, brant meg på det jeg og for en uke siden xD

Hva er egentlig greia med å drasse med seg ipad og se den mens en løper/sykler/elipsemaskin?... ok hjemme sikkert, men på et treningssenter?

EHM...er du klar over hvor kjedelig kardio er, spesielt steady state, utført innendørs? Jeg pleier å se film/serier!

Jeg har en fet rutine noen ganger: Tar med meg egen vifte når jeg skal trene kardio på gymmet - en svær gulvstående fucker. Det er jo så dårlig luft og så varmt at man knapt har noe valg.

Ellers spottet jeg noe snodig i går. En bror, som forøvrig ikke var blodspinkel, tok for KORT bevegelsesbane for å kvalifisere til kvartbøy. Det var halv kvartbøy. Ikke nok med det. Han brukte 90 kilo. LOL

Ellers spottet jeg noe snodig i går. En bror, som forøvrig ikke var blodspinkel, tok for KORT bevegelsesbane for å kvalifisere til kvartbøy. Det var halv kvartbøy. Ikke nok med det. Han brukte 90 kilo. LOL

Det så jeg også, bare med 100kg.. Så vidt han bøyde knærne litt.. og så stønnet han kjeempe høyt!

Annonse

En bro(35-40år gammel tyrkerish) som ba meg hjelpe spotte han på 34kg manualer på benkpress. Sa han skulle ta 5-6 reps. Endte opp meg at jeg kjørte pec decs fra 2 rep, og nektet å hjelpe til på 6. rep.... Han sa i hvert fall takk da! Neste gang så sier jeg det rett ut at de vektene er for tunge, og jeg ikke spotter mer enn én rep.

Annonse

I dag så jeg faktisk en fyr som lå oppå en ball som igjen lå oppå en benk. Han lå må magen og tok noe beinhev-greier.

Til hans forsvar!

Faktisk en legit øvelse for aktivering av glutes imo. Han bruker vel ballen for å øke ROM, istedet for å kun ligge på benken.

Til å med anbefalt i vår egen rumpe guide :)

Random http://www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qkse-tøying midt mellom vektene/apparatene etterfulgt av ETT sett bicepscurlz med hantler på TO kg (allikevel hentet opp med fart fra forrige uke), før videre til en eller annen superlett brystpressøvelse på maskin. Fem minutter pause med vandring rundt på gymmen mellom alle øvelser.

Når jeg tenker meg om tror jeg det var han samme duden som stønnet så fælt i en eller annen annen psychoøvelse her i sommer en gang. Da kommenterte jeg det i creepy på trening-tråden.

Hadde herlige bilder fra videoen i hodet etter første setning, men bråvaknet ut av drømmene mine etter 10. ord på andre avsnitt.:(

• 2 uker senere...

For et par år siden var jeg på en pulstime i sal, og jeg var OVERBEVIST om at NÅ var jeg med på skjult kamera. Rett før timen skulle begynne kom det to slappe og temmelig dvaske bros slentrende inn. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, det er ikke såå uvanlig at det dukker opp menn på saltimer. De stilte seg midt i salen og gjorde seg klar. Denne pulstimen hadde veldig enkle steg, noe han ene fyren klarte ganske greit. Han andre, derimot ... fader, altså! Han hadde NULL koordinasjonsevne. NULL!

Han hoppet rundt omkring, flakset som en fugl, slengte armene rundt i de mest ulogiske retninger. Han bevegde seg ALLTID i motsatt retning av det alle de andre i salen gjorde, noe som førte til en del nestenkollisjoner for de som var nærmest ham. Hun ene jenta som sto ved siden av ham ble nesten smekket i ansiktet mens han viftet med armene. Det nærmet seg en pulstopp, og plutselig forsvant begge fyrene fra salen. Alle vi som var igjen ble ganske lettet, for det var ganske forstyrrende å ha dem der. Da det hadde gått ca 5 minutter kom de tilbake, og da hadde han Super-Broen vært og kjøpt seg en Redbull. Og hvis du tror at han drakk opp redbullen før han begynte å trene igjen, så tar du feil! Han skulle nemlig trene MED REDBULLEN I HÅNDA! Det sprutet redbull til alle kanter. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, og jeg bare ventet på at noen skulle komme inn og peke på et skjult kamera. Men nei. Intet kamera. Super-Broen var superseriøs.

Dagen etter var de tilbake. Da hadde de meldt seg på en sånn bosuball-time, hvor hele greia går ut på å hoppe opp og ned på en bosuball. Heldigvis er det store, fine vinduer inn til salen, så jeg kunne fint følge med på showet mens jeg holdt på i frivekt-avdelingen. Konge :) Håper jeg ser ham igjen.

Observerte en fyr for et par dager siden som gikk bakover på elipsemaskin. Nå er ikke jeg ekspert på de (les: bruker dem aldri) men meningen er vel å trø fremover...

Det stemmer at man for det meste bruker de til å trå forover ja, og selv om det ser litt dust ut, er det legit å tråkke bakover. Bruker ellipsen en hel del, får så jævlig vondt i leggene når jeg bruker mølla, og sykkel er bare gørr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...