Gå til innhold

L.C

Medlemmer
  • Innholdsteller

    379
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

L.C vant dagen sist Oktober 14 2016

L.C hadde mest likt innhold!

Om L.C

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 23. okt. 1990

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Mange sliter med å aktivere rumpa under trening, inkl meg. Men jeg lurer på om rumpa blir "flinkere " til å aktivere seg selv dersom man titt og ofte aktiverer den utenom trening også? Eller vil rumpa alltid være like vanskelig å få kontakt med uansett om man gjør det ofte eller bare ift trening?
  2. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Kan man få skikkelig vonde muskelknute bak ved skulderbladene av styrketrening? Isåfall, hva gjør jeg galt og hvordan kan jeg forhindre det?
  3. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Oj oj. Ser veldig tungt ut, men jeg liker det! Da får jeg begge styrkeøktene like mange ganger i uka, pluss intervall og langkjør. Perfekt! Tusen takk, dette skal prøves 💪
  4. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Økt styrke, bedre kondis, litt lavere fettprosent.
  5. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Ingen som har noen forslag?
  6. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    I hvilken rekkefølge ville dere satt opp disse treningsøktene? (kun mandag-fredag) 1.Styrkeøkt: bein, bryst 2. Styrkeøkt: armer, rygg, skuldre 3. Intervalltrening (løping) 4. Langkjør jogging (ca 1 mil)
  7. L.C

    Rate my workout!

    Beinpress 3 8-10 Benkpress med manualer 3 8-10 Sittende roing 2 8-10 Arnoldpress 2 8-10 Nedtrekk foran 2 8-10 Ez-bar curl 2 8-10 Nedpress 2 8-10 Planke Tenkte å følge dette programmet. Men jeg vil gjerne ha inn øvelsene chins og dips, kan jeg bytte ut noen av øvelsene i programmet med disse to øvelsene? Evt hvilke. På forhånd, takk
  8. Tusen takk for svar, da prøver jeg det!
  9. Har lagt inn øvelser som jeg ikke klarer mange av i programmet mitt som består av øvelser jeg tar 3x12 rep men disse øvelsene er så tunge for meg enda at jeg klarer ikke så mye. Disse øvelsene er: Dips (klarer antall: 3, 2, 2) Strake armehevinger (klarer antall: 6, 5, 4) Chins (klarer antall: 2, 1, 1) Lurer på om jeg bare skal fortsette slik, eller om jeg skal ta noen ekstra runder med enklere versjoner av øvelsene i tillegg? Feks dips med benk, armhevinger på knær og nedslipp istedetfor chins? Hva mener dere? Evt tips til andre løsninger?
  10. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Dette er egentlig et treningsspørsmål men følte det var litt dumt likevel og orket ikke lage en helt egen tråd; er relativt slank, men ønsker å gå ned i fettprosent rundt lår og rumpe enda. Spiser sunt og trener, men usikker på om jeg burde kjøre på med kun styrke eller om det er høyst nødvendig med noen kardioøkter i tillegg for å få det til å slippe tak? Eller holder det med kun styrke?
  11. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Takk for fine tips kom på at jeg har noen manualer som jeg kan skru en god del kg på, så kan jo ta goblet squat (eller hva det nå het) men bakkeløp og hip thrust med strikk er noe jeg gjerne kan gjøre!
  12. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Aha, takk for teskje forklaring! Ble litt klokere
  13. L.C

    Tråden for dumme spørsmål!

    Spm: spiser fornuftig og mye proteiner og går ned i vekt ved kosthold og hverdagsaktivitet og ridning. Vil ha litt rumpe, vil det gjøre noe forskjell å ta knebøy hjemme uten noe særlig mer en kroppsvekt, eller MÅ d være hardcore knebøy med x antall kg på stang for å få ræv?
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her