Jump to content

L.C

Members
  • Content Count

    379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

L.C last won the day on October 14 2016

L.C had the most liked content!

About L.C

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 10/23/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mange sliter med å aktivere rumpa under trening, inkl meg. Men jeg lurer på om rumpa blir "flinkere " til å aktivere seg selv dersom man titt og ofte aktiverer den utenom trening også? Eller vil rumpa alltid være like vanskelig å få kontakt med uansett om man gjør det ofte eller bare ift trening?
  2. Kan man få skikkelig vonde muskelknute bak ved skulderbladene av styrketrening? Isåfall, hva gjør jeg galt og hvordan kan jeg forhindre det?
  3. Oj oj. Ser veldig tungt ut, men jeg liker det! Da får jeg begge styrkeøktene like mange ganger i uka, pluss intervall og langkjør. Perfekt! Tusen takk, dette skal prøves 💪
  4. Økt styrke, bedre kondis, litt lavere fettprosent.
  5. I hvilken rekkefølge ville dere satt opp disse treningsøktene? (kun mandag-fredag) 1.Styrkeøkt: bein, bryst 2. Styrkeøkt: armer, rygg, skuldre 3. Intervalltrening (løping) 4. Langkjør jogging (ca 1 mil)
  6. Beinpress 3 8-10 Benkpress med manualer 3 8-10 Sittende roing 2 8-10 Arnoldpress 2 8-10 Nedtrekk foran 2 8-10 Ez-bar curl 2 8-10 Nedpress 2 8-10 Planke Tenkte å følge dette programmet. Men jeg vil gjerne ha inn øvelsene chins og dips, kan jeg bytte ut noen av øvelsene i programmet med disse to øvelsene? Evt hvilke. På forhånd, takk
  7. Tusen takk for svar, da prøver jeg det!
  8. Har lagt inn øvelser som jeg ikke klarer mange av i programmet mitt som består av øvelser jeg tar 3x12 rep men disse øvelsene er så tunge for meg enda at jeg klarer ikke så mye. Disse øvelsene er: Dips (klarer antall: 3, 2, 2) Strake armehevinger (klarer antall: 6, 5, 4) Chins (klarer antall: 2, 1, 1) Lurer på om jeg bare skal fortsette slik, eller om jeg skal ta noen ekstra runder med enklere versjoner av øvelsene i tillegg? Feks dips med benk, armhevinger på knær og nedslipp istedetfor chins? Hva mener dere? Evt tips til andre løsninger?
  9. Dette er egentlig et treningsspørsmål men følte det var litt dumt likevel og orket ikke lage en helt egen tråd; er relativt slank, men ønsker å gå ned i fettprosent rundt lår og rumpe enda. Spiser sunt og trener, men usikker på om jeg burde kjøre på med kun styrke eller om det er høyst nødvendig med noen kardioøkter i tillegg for å få det til å slippe tak? Eller holder det med kun styrke?
  10. Takk for fine tips kom på at jeg har noen manualer som jeg kan skru en god del kg på, så kan jo ta goblet squat (eller hva det nå het) men bakkeløp og hip thrust med strikk er noe jeg gjerne kan gjøre!
  11. Aha, takk for teskje forklaring! Ble litt klokere
  12. Spm: spiser fornuftig og mye proteiner og går ned i vekt ved kosthold og hverdagsaktivitet og ridning. Vil ha litt rumpe, vil det gjøre noe forskjell å ta knebøy hjemme uten noe særlig mer en kroppsvekt, eller MÅ d være hardcore knebøy med x antall kg på stang for å få ræv?
×
×
  • Create New...