Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker å si at snabelen min er bitteliten, for da er ikke forhåpningen så stor.

Sikkert noen år til noen stjeler møydommen min menmen.

Tenk strategisk, om du møter en mann som sier mowgli'n bare er 4cm så viser det seg at den er 8, da har jo du fått mer enn det du tenkte du skulle få!

Kom og sett på mammas fang, du, gutten min, så skal jeg stjele møydommen din. (Tror snart jeg havner i creepy-tråden..)

De 4 centimeterene hadde gjort susen! Men janei, ikke så dumt tenkt altså. Positive overraskelser liker vi.

Den er ikke så lang, men den er veldig tynn.

Sjekketrikset sitt det, tenker jeg. Foreslår innkjøp av denne t-skjorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom og sett på mammas fang, du, gutten min, så skal jeg stjele møydommen din. (Tror snart jeg havner i creepy-tråden..)

De 4 centimeterene hadde gjort susen! Men janei, ikke så dumt tenkt altså. Positive overraskelser liker vi.

Sjekketrikset sitt det, tenker jeg. Foreslår innkjøp av denne t-skjorten.

kom te han far, så ska du få kjenn på ein hard oppvekst.

Verdens beste sjekketriks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag satt det en gammel mann å stirret på dvergisen min mens jeg kjørte benkpress.

Kanskje han prøvde å sjekke ut teknikken din. Jeg var i utlandet på et treningssenter en gang og så noen andre nordmenn der som kjørte knebøy, så jeg tenkte å se om de visste hva de drev med. Jeg sluttet da den ene sa til treningspartneren: "Jeg tror han som sitter der er litt småhomo. Han driver og stirrer på rumpa mi."

Ble litt flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han prøvde å sjekke ut teknikken din. Jeg var i utlandet på et treningssenter en gang og så noen andre nordmenn der som kjørte knebøy, så jeg tenkte å se om de visste hva de drev med. Jeg sluttet da den ene sa til treningspartneren: "Jeg tror han som sitter der er litt småhomo. Han driver og stirrer på rumpa mi."

Ble litt flau.

Kanskje det, men følte meg ikke komfortabel når en mann i 60-årene sitter seg på en benk rett foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trening så jeg en rutine jeg mildt sagt har lyst til å få til selv. Og det var en fet rutine i ordets rette forstand!

Satt på matta i kardio delen av senteret og skulle akkurat ta noen sett push ups. Ved siden av meg sto en voksen asiatisk mann. Kanskje mellom 40 og 50 år gammel. Han står der med samlede bein og rak rygg.

BÆMM! Plutselig, helt ut av det blå, tar han en fuckings baklengs salto. Og lander. Med like samlede bein.

Mind. blown.

Han gjør forøvrig to til før jeg har heist opp kjeven min fra bakken. Definitivt en fet rutine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig, men liten og puslete, curlebro i dag, han var på senteret i over halvannen time og trente bare biceps. Eller, han brukte egentlig hele kroppen på å curle, ville vel heller det enn å gå ned på vektene. Uansett, det involverte jo å curle i squatracket. Vi har bare ett rack (lite senter), men noen ekstra stenger, så jeg synes det er tåpelig å okkupere racket da! Spesielt siden han løftet stanga fra racket, flyttet seg bort til speilet (og prøvde å slå ned alle på veien, virket det som) for å curle der, og så legge stangen tilbake på racket. Jeg var frekk nok til å se mitt snitt til å ta en annen stang og ta racket midt i et sett (kunne ikke dy meg, og jeg skulle jo squatte!), da klikket det for ham. Okei, det var ikke så pent gjort, men han trengte jo opplagt speilet mer! Så svarte jeg at han jo egentlig bare trengte stanga, men neida, han kunne ikke legge stanga på gulvet, for han trente jo baaaare biceps, og kunne ikke bruke andre muskler da. Skrekk og gru :p spesielt siden han ville curle så "tungt" at ca hele kroppen var involvert ^^ (jeg fortsatte forresten med knebøyene mine, og han klarte å løfte sine 27,5 kg fra gulvet!).

OG to sterkere og vettugere (er det et ord?) gutter komplimenterte meg etterpå for det, så da følte jeg meg litt kulere og litt mindre frekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig, men liten og puslete, curlebro i dag, han var på senteret i over halvannen time og trente bare biceps. Eller, han brukte egentlig hele kroppen på å curle, ville vel heller det enn å gå ned på vektene. Uansett, det involverte jo å curle i squatracket. Vi har bare ett rack (lite senter), men noen ekstra stenger, så jeg synes det er tåpelig å okkupere racket da! Spesielt siden han løftet stanga fra racket, flyttet seg bort til speilet (og prøvde å slå ned alle på veien, virket det som) for å curle der, og så legge stangen tilbake på racket. Jeg var frekk nok til å se mitt snitt til å ta en annen stang og ta racket midt i et sett (kunne ikke dy meg, og jeg skulle jo squatte!), da klikket det for ham. Okei, det var ikke så pent gjort, men han trengte jo opplagt speilet mer! Så svarte jeg at han jo egentlig bare trengte stanga, men neida, han kunne ikke legge stanga på gulvet, for han trente jo baaaare biceps, og måtte bruke flere muskler da. Skrekk og gru :p spesielt siden han ville curle så "tungt" at ca hele kroppen var involvert ^^ (jeg fortsatte forresten med knebøyene mine, og han klarte å løfte sine 27,5 kg fra gulvet!).

OG to sterkere og vettugere (er det et ord?) gutter komplimenterte meg etterpå for det, så da følte jeg meg litt kulere og litt mindre frekk :)

images.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokstavkjeksgjeng-wannabe curla i knebøystativet, noe han supersetta med hantelcurls. Lenge. Snakker om over halvtimen. Under rush hour. Med en teknikk som sikret at ikke et eneste fiber i biceps fikk jobbe den dagen.

Lar man seg ikke irritere av det er man ikke mye interessert i trening.

Kom borti han med en ekstra stang ved et uhell. Hardt. I hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...