Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hvor mange som har lagt inn inlegg her hadde fortsatt og trene og spise som nå om de kunne få OG beholde drømmekroppen uten og trene og tenke på mat??

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde trent og spist som nå, uansett....:) Ingen som tror jeg er istand til og jogge 2mil uten stopp, eller aner hvor sterke magemuskler jeg har eller vet at jeg har jobbet meg fra og ikke greie og henge i negativ chins, til og SNART greie og heve med en gang :D Ikke når de ser meg ihvertfall..

Men hvordan er det med resten her inne? Har litt inntrykk av at det snakkes helse og sunnheten, men for det store flertall er det et estetsik mål som er overordnet, og at bedre helse er mindre viktig....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange som har lagt inn inlegg her hadde fortsatt og trene og spise som nå om de kunne få OG beholde drømmekroppen uten og trene og tenke på mat??

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde trent og spist som nå, uansett....:) Ingen som tror jeg er istand til og jogge 2mil uten stopp, eller aner hvor sterke magemuskler jeg har eller vet at jeg har jobbet meg fra og ikke greie og henge i negativ chins, til og SNART greie og heve med en gang :D Ikke når de ser meg ihvertfall..

Men hvordan er det med resten her inne? Har litt inntrykk av at det snakkes helse og sunnheten, men for det store flertall er det et estetsik mål som er overordnet, og at bedre helse er mindre viktig....Eller?

Dette kunne du gjerne startet en egen tråd om - men jeg tror kanskje de fleste etterhvert blir litt som Ole Brumm:

"Ja takk, begge deler!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vet ikke helt. For å få den ideelle fysikken må man jo spise sunt, men om jeg kunne gofle ned på lefser med smør og kanel og samtidig ble bare fittere og fittere, så hadde det nok gått noen pakker kanellefser...

Det kan du jo! Kristine Webers lefser er jo kjempesunne! Og smør er jo ingenting å være redd for ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne du gjerne startet en egen tråd om - men jeg tror kanskje de fleste etterhvert blir litt som Ole Brumm:

"Ja takk, begge deler!

:)

For og gjøre valget enklere,- så hadde en usunn livsstil selvsagt ført til ditto dårligere helse, og svakere muskler og dårligere kondis. MEN, altså, man kunne SETT UT som "drømmemann/-kvinnen" ..

Ja aner ikke hvorfor jeg begynte og tenke på det...Var nok en reaksjon på at mange her inne mener de er så utrolig sunne og mener helse er så utrolig viktig, men så faller de litt gjennom på "selvdigging" og mer skryt av utseendemessig forbedring enn prestasjonsmessige...Gjelder ikke alle det altså, men en del;)..Selvsagt blir man stolt når man ser utseende forbedre seg etter sine standarder for hva som er pent,- men når man først påstår at helsa er viktigst,- når alt EGENTLIG dreier seg om og bli tynnere, sterkere, større, osv osv....Da blir det litt ......tja, rart. Føler noen gang jeg er inne på et skjønnhetsforum mer enn trening-/helseforum. Men så finner man ofte diskusjoner og logger som virkelig er bra, og matnyttig, og man bare fortsetter og henge her inne likvel :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...