Jump to content

xxxxx

Members
  • Content Count

    4370
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Everything posted by xxxxx

  1. Nope.. har det faktisk enda.. virker som om det har tona seg litt ned. merker ingenting mens jeg trener, men jeg klarer å fremprovosere det hvis jeg vil. MEN! Det er ikke vondt, eller blitt vondere slik noen her mente kom til å skje.
  2. Utrolig rå styrke! Jeg er ikke overraska.. har sett så mye sprøtt på gym rund om.. Har sett rene atleter dra nærmere 300kg i mark, nesten uten å vite hva de holder på med.. dårlig teknikk, og i nike joggesko.. Har sett 250kg i bøy på samme fyren. Han er av typen "hmmm kanskje jeg skal gå på trening idag.. kjøre litt mark og kanskje litt biceps". Det er utrolig hva resultatet blir hvis man kombinerer en helt rå genetikk med tung trening over tid..
  3. xxxxx

    AAS=Magi?

    Men det er vel heller ikke det som er poenget her?
  4. xxxxx

    AAS=Magi?

    Du er jo virkelig helt bortreist. Så du mener at veien til å nå ditt genetiske potensiale (la oss si 80kg med 5% i fett bare for å ta noe utav det blå), ikke vil kunne gå lettere (lettere = mindre tid) ved bruk av anabole steroider? Er vel aldri noen som har sagt at man ikke må jobbe. men veien for å komme til et mål (om det er kroppsvekt xxx i god form eller xxxkg i en gitt øvelse), vil gå alvorlig mye fortere (igjen, fortere = enklere) dersom du gjør ting riktig.
  5. xxxxx

    AAS=Magi?

    Jeg husker kim gudbrandsen sa i et intervju med iform eller treningsforum før han debuterte i vår at han egentlig aldri hadde spist noe særlig annet enn kebab og kinamat, og at han kjøpte sitt første proteinspann når han begynte på dietten i år. og likevel er det noen som mener at det er 100% nødvendig å være kjempeseriøs med kosthold for å komme på et ok nivå i bygging?
  6. xxxxx

    AAS=Magi?

    Jeg bryr meg ikke sånn sett jeg heller. Men det er et interessant fenomen at de samme personene som påstår at de er så antidoping, lovpriser forumets dopingbrukere Jeg synes forøvring dette er en ganske interessant diskusjon. Genetikk avgjør utrolig mye av spillet når det kommer til proffbyggere. Ikke bare når det gjelder anlegg for å få en fin fysikk, men anlegg for å takle enorme mengder dopingmidler uten å stryke med i en alder av 25. Bare se på big ramy feks. Mannen er jo et kjemisk ekspriment mer eller mindre. Et bevis på hvor langt man komme på et par år med enorme mengder varer, bra genetikk og en pengesterk sponsor. Jeg vil faktisk tro økonomi spiller en ganske stor rolle også, for å skulle vedlikeholde et slike medisinskap er ikke akkurat billig heller. Er vel en grunn til at Kai Greene fremdeles ikke eier nåla i veggen, og sitter på busstoppet for å ta flybussen 30min etter Olympia er ferdig
  7. xxxxx

    AAS=Magi?

    Er morsomt hvordan "alle" på dette forumet skal være imot steroider, men de som logger her og er åpenbare brukere blir priset i himmelen
  8. Vel, nå er det vel ingen løft som er så lett å skade seg i hvis man ikke har peiling hva man driver med som rykk og støt..
  9. Nei, buttwink er en naturlig reaksjon av at du ikke har mobilitet til å gå såpass lavt. stram buken og hoftene (press knærne ut).. det å stramme rumpa har vel med å stabilisere kroppen før du begynner løftet, ettersom det er med å låse av ryggraden din. Se fra rundt 13min Ellers, som et svar til trådstarter; det går jo an på hvor i løftebanen du er sterk. For meg som har mobilitet til å gå veldig lavt og er vandt til dette, så er det mye tyngre for meg å stoppe i styrkeløfthøyde.
  10. Du må gjerne gå til naprapat altså, men det hjelper ikke å gå til naprapat en gang i uken hvis du løfter like dårlig igjen gangen etterpå som du alltid har gjort Tror jeg aldri har hørt noen som løfter med bra teknikk i pressøvelser klage over problemer med skuldrene.
  11. De fleste som får vondt i skuldrene av pressøvelser får det fordi teknikken er veldig dårlig.
  12. Tusen takk for det! Hyggelig!
  13. Veldig trist Men problemet er at det tar alt for lang tid.
  14. Gratulerer med veldig bra gjennomføring og bra show Jeg fikk dessverre ikke vært der på lørdag, men var knallmoro på fredag også. På lørdag satt jeg i bilen og så på streaming.. og det var knallbra kvalitet via 3g faktisk. Kult å se at du traff bra på formen også Stian
  15. Noen fra igår, rundt 85kg
  16. Tåler dessverre ikkje soya, så mammut utgår Fant det ut på de vanskelig måten, hahahah. Tok 3 scoops og fikk århundrets allergiske reaksjon 2 min etterpå, og våkna opp med en "fyllasjuke" dagen etterpå eg aldri kjem te å gløyme.. Men er god venn med whey sjokolade
  17. Begynner snart på mitt 10. spann med fra nordicpower, og den smaker bra enda
  18. Jupp, prøv dette.. og vær bevisst på at du har overvekt på dra-øvelser vs pressøvelser iløpet av uken. Kjør gjerne en del dra-øvelser på pressdagen din også, feks facepulls og en roøvelse.
  19. Jeg kan tenke meg at hun tenkte på for høy treningsmengde iforhold til matinntak
  20. Skjønte du ingeting av det jeg skreiv? Hvis du har jobbet sinnsykt hardt så håper jeg at du har gått ned mer enn det som er mulig å legge på seg hvis man tenker litt smart i juleferien, hvilket er veldig lite.
  21. Forsåvidt enig i det.. blir ikke et direkte problem på dybden i seg selv, men blir et indirekte problem ettersom man i bunnposisjon har stor mulighet for å få buttwink og derfor får null trykk i bunnen.. OG stor mulighet for å snap some shit up
  22. Also, you should know that your metabolism,thyroid, growth hormone, and testosterone production will also slow to a standstill. Burde være et ganske relevant poeng for de som faktisk ønsker å få noe utbytte av treninga.
×
×
  • Create New...